• PRO

Ганна

Операційний директор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 06.2023 по 05.2024 (11 місяців)
Гровекс, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•створення та впровадження зовнішньої та внутрішньо групової бізнес-стратегії групи компанії;
•управління операційною діяльністю групи компаній;
•розвиток інфраструктури групи компанії (систематизація бізнес-процесів, управлінська звітність, бюджетування, KPI);
•управління змінами в групі компаній (автоматизація, діджиталізація, візуалізація, дашборди, оптимізація);
•створення та впровадження фінансового планування групи компаній;
•підготовка управлінської звітності групи компаній;
•впровадження та супровід інвестиційних проектів;
•впровадження, забезпечення регулярного менеджменту;
•управління оперативною діяльністю групи компанії;
•аналіз показників та вузьких місць, прогнозування в горизонті 1-3-6-12 місяців;
•організація та координація роботи підрозділів групи компаній;
•контроль за виконанням планів та досягненням цілей групи компаній;

Операційний директор

з 09.2022 по 01.2023 (4 місяці)
Netronic, Чернівці (IT)

•аналіз/побудова/підготовка виробництва з урахуванням технологічних процесів;
•аналіз/оптимізація планування від замовлення клієнта до доставки клієнту;
•побудова каналів постачання;
•оптимізація/побудова логістичних маршрутів;
•формування давальницької схеми сировини;
•підготовка бізнес-процесів/регламентів;
•побудова статистик/KPI операційного департаменту;
•організація процесу автоматизованої комунікації (постановки/контролю/виконання/аналізу задач);
•застосування принципів 5S у побудові процесів.

Операційний директор

з 04.2022 по 08.2022 (4 місяці)
MagneticOne, Тернопіль (IT)

•спрямований фокус – оперативне отримання необхідної інформації в одній точці з підвищенням якості продуктів/послуг (зменшення людських ресурсів – автоматизація / діджиталізація бізнес-процесів/систем);
•впровадження дашбордів, віджетів, метрик показників ефективності;
•діджиталізація регламентуючих документів;
•виявлення, виправлення та оптимізація вузьких місць (пов’язання існуючих бізнес-процесів та регламентуючих документів);
•актуалізація/адаптація системи нарахування заробітної плати по показниках ефективності, відрядної заробітної плати;
•актуалізація/досягнення цінного кінцевого продукту, визначення зони відповідальності працівників;
•переформатування/підвищення якості внутрішньої on-line академії (стажування, адаптація, підвищення рівня кваліфікації, опанування нових спеціальностей), максимальне виключення людського супроводу;

Операційний директор

з 10.2021 по 01.2022 (3 місяці)
МІЛЕВ-ФАРМА, Київ (Фармацевтіка)

ПРОЕКТНА РОБОТА – ЗАПУСК СТАРТАПУ
•побудова діяльності компанії (сертифікація, закупка, логістика, ЗЕД, склад, ІТ-інфраструктура, адміністрування, юридичний супровід, бухгалтерський облік, фінанси, бюджетування, управлінський облік, продаж, маркетинг, підбір персоналу, кадровий облік, клієнтська підтримка);
•побудова, діджиталізація, автоматизація, стандартизація бізнес-процесів компанії;
•картування бізнес-процесів компанії;
•розробка та впровадження ключових показників компанії;
•визначення ланцюжка цінностей для клієнта;
•побудова моделі довгострокового та стратегічного планування;

Операційний директор

з 05.2021 по 08.2021 (3 місяці)
BLANCHE, Київ (Виробництво м'яких меблів преміум класу)

•побудова організаційної структури компанії, посадових профілів співробітників;
•побудова карти бізнес-процесів компанії;
•картування бізнес-процесів компанії;
•KPI;
•оптимізація ресурсів компанії;
•побудова/оптимізація бізнес-процесів;
•нормування праці, відрядна оплата праці;
•ощадливе виробництво, визначення та усунення вузьких місць, безперервне покращення процесів компанії;

Операційний директор

з 02.2017 по 02.2021 (4 роки)
ТОВ "Аджакс Системс", Київ (розробка, виробництво та продаж охоронних систем)

•стратегічне та довгострокове планування;
•розвиток бізнесу на ввіреній території;
•аналіз, побудова, оптимізація, автоматизація бізнес-процесів;
•бюджетування;
•ціноутворення;
•KPI;
•аналіз прибутковості, податкового планування, ефективності функціонування;
•B2B, B2C, E-Commerce;
•відкриття/функціонування офісів/складів;
•гнучке управління в умовах невизначеності;
•комунікація с державними органами;
•кадрове адміністрування;
•побудова бізнес-процесів комерційного підрозділу (збільшення продажів на 45%, виконання планових показників cashflow та revenue, єдине вікно для роботи комерційного підрозділу);
•оптимізація маршрутів/витрат на доставку товарів клієнтам (зниження витрат на 30%, термінів доставки на 60%);
•сертифікація товарів, дозвільні документи, сертифікати походження;
•оптимізація кодів КТЗЕД, отримання висновків митниці кодів КТЗЕД (мінімальний % мита при імпорті товарів);
•оптимізація послуг фулфілмента (зниження витрат на 50%);

Керівник підрозділу закупівель, логістики, ЗЕД

з 07.2013 по 01.2017 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «Секур-Інтеграція» / ТОВ «НВП «АЯКС», Київ (виробнича та торгова компанії – системи безпеки та відеонагляду)

•побудова логістичних маршрутів, організація морських, авто та авіаперевезень;
•митне оформлення, дозвільна документація, сертифікація;
•підтвердження митної вартості товарів;
•оптимізація ЗЕД витрат (в тому числі оплати ЗЕД та локальні оплати в Китаї);
•бюджетування 1-3-6-12 місяців, робота з обмеженим бюджетом;
•планування закупівель, логістики, ЗЕД з урахуванням мінімізації витрат та точки заказу;
•імпорт / експорт / retail;
•складська, транспортна, виробнича логістика;
•проведення перемовин, вибір постачальників перевірка надійності постачальників, укладання та супровід контрактів;
•взаєморозрахунки з постачальниками;
•отримання фінансування для компанії (результат – отримана кредитна лінія за програмою ГОРИЗОНТ 2020 на сумму 350К USD від заставу придбаного обладнання без поруки, ставка – 6% річних);

Заступник директора заводу

з 08.2012 по 06.2013 (10 місяців)
ТОВ “НІК-Електроніка”, ТМ NIK, Київ (розробка, виробництво, продаж лічильників електроенергії, води, тепла та систем управління їми.)

•побудова процесу придбання електронних компонентів згідно плану виробництва (результат – відсутність простою виробництва, укладені контракти з дистриб’юторами з відтермінуванням платежів 120 днів);
•контракте виробництво (результат – знайдені нові контрактні фабрики з браком 1% та менше, проведено виробництво зразків, першої стартової партії, укладені контракти та запущено масове виробництво);
•зведення взаєморозрахунків із постачальниками (результат – не підтвердження платежів на 500K USD з приводу відсутності підтвердження заказів);
•претензійна робота щодо бракованих комплектуючих (результат – отримання компенсації на суму 160К USD);
•планування бюджету підрозділу, cashflow;
•проведення переговорів, вибір постачальників, укладання та супроводження контрактів;

Заступник директора департаменту логістики

з 05.2011 по 07.2012 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Арсенал-Центр", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•побудова процесів функціонування підрозділів логістики – закупівлі, склад, транспорт (результат – зниження витрат на доставку товарів на 30%);
•планування та використання за призначенням бюджетних коштів департаменту логістики (результат – 100% транспортних засобів було випущено на маршрути);
•організація економічного прорахунку доцільності логістичних витрат (результат – власний автопарк став виконувати дорогі маршрути, дешеві/низькорентабельні маршрути – найманий транспорт);
•участь на заводах в інвентаризаціях ревізійного відділу 14/2 (результат – ревізійний відділ був розформований через відсутність розбіжностей між обліковими та фактичними даними);

Начальник відділу обліку складських операцій та складського зберігання

з 03.2007 по 04.2011 (4 роки 1 місяць)
ТОВ “Українські радіосистеми”, ТМ Bеeline, Київ (Надання послуг стільникового зв’язку)

•побудова процесів закупівлі, логістики компанії (результат – доставка необхідних /ТМЦ у філії компанії вчасно);
•побудова процесу вибуття з балансу компанії незатребуваних запасів (результат – зниження витрат за зберігання товарів на 20%);
•побудова та використання адресного зберігання – 5 000 місць (ERP-система + складське приміщення);
•побудова та контроль ведення обліку складських операцій та складського зберігання ТМЦ та ОЗ;
•оптимізація та контроль вчасного відображення руху ТМЦ та ОЗ (результат – відсутність розбіжностей між обліковими даними та фактичними);
•оптимізація зберігання складських запасів (результат зниження витрат на зберігання на 50%).

Освіта

МАУП

Фінансовий університет, спеціалізація "Зовнішньоекономічна діяльність"сть", Київ
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Національний авіаційний університет

Факультет систем управління, спеціальність «Біотехнічні та медичні апарати та системи», Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа HRM: Менеджмент: навички керування.

2020, 6 місяців

Курси ощадливого виробництва.

2020, 3 місяці

Знання і навички

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: