- PRO
Ганна
Операційний директор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6674662/
Досвід роботи
Операційний директор
з 06.2023 по 05.2024
(11 місяців)
Гровекс, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
•створення та впровадження зовнішньої та внутрішньо групової бізнес-стратегії групи компанії;
•управління операційною діяльністю групи компаній;
•розвиток інфраструктури групи компанії (систематизація бізнес-процесів, управлінська звітність, бюджетування, KPI);
•управління змінами в групі компаній (автоматизація, діджиталізація, візуалізація, дашборди, оптимізація);
•створення та впровадження фінансового планування групи компаній;
•підготовка управлінської звітності групи компаній;
•впровадження та супровід інвестиційних проектів;
•впровадження, забезпечення регулярного менеджменту;
•управління оперативною діяльністю групи компанії;
•аналіз показників та вузьких місць, прогнозування в горизонті 1-3-6-12 місяців;
•організація та координація роботи підрозділів групи компаній;
•контроль за виконанням планів та досягненням цілей групи компаній;
Операційний директор
з 09.2022 по 01.2023
(4 місяці)
Netronic, Чернівці (IT)
•аналіз/побудова/підготовка виробництва з урахуванням технологічних процесів;
•аналіз/оптимізація планування від замовлення клієнта до доставки клієнту;
•побудова каналів постачання;
•оптимізація/побудова логістичних маршрутів;
•формування давальницької схеми сировини;
•підготовка бізнес-процесів/регламентів;
•побудова статистик/KPI операційного департаменту;
•організація процесу автоматизованої комунікації (постановки/контролю/виконання/аналізу задач);
•застосування принципів 5S у побудові процесів.
Операційний директор
з 04.2022 по 08.2022
(4 місяці)
MagneticOne, Тернопіль (IT)
•спрямований фокус – оперативне отримання необхідної інформації в одній точці з підвищенням якості продуктів/послуг (зменшення людських ресурсів – автоматизація / діджиталізація бізнес-процесів/систем);
•впровадження дашбордів, віджетів, метрик показників ефективності;
•діджиталізація регламентуючих документів;
•виявлення, виправлення та оптимізація вузьких місць (пов’язання існуючих бізнес-процесів та регламентуючих документів);
•актуалізація/адаптація системи нарахування заробітної плати по показниках ефективності, відрядної заробітної плати;
•актуалізація/досягнення цінного кінцевого продукту, визначення зони відповідальності працівників;
•переформатування/підвищення якості внутрішньої on-line академії (стажування, адаптація, підвищення рівня кваліфікації, опанування нових спеціальностей), максимальне виключення людського супроводу;
Операційний директор
з 10.2021 по 01.2022
(3 місяці)
МІЛЕВ-ФАРМА, Київ (Фармацевтіка)
ПРОЕКТНА РОБОТА – ЗАПУСК СТАРТАПУ
•побудова діяльності компанії (сертифікація, закупка, логістика, ЗЕД, склад, ІТ-інфраструктура, адміністрування, юридичний супровід, бухгалтерський облік, фінанси, бюджетування, управлінський облік, продаж, маркетинг, підбір персоналу, кадровий облік, клієнтська підтримка);
•побудова, діджиталізація, автоматизація, стандартизація бізнес-процесів компанії;
•картування бізнес-процесів компанії;
•розробка та впровадження ключових показників компанії;
•визначення ланцюжка цінностей для клієнта;
•побудова моделі довгострокового та стратегічного планування;
Операційний директор
з 05.2021 по 08.2021
(3 місяці)
BLANCHE, Київ (Виробництво м'яких меблів преміум класу)
•побудова організаційної структури компанії, посадових профілів співробітників;
•побудова карти бізнес-процесів компанії;
•картування бізнес-процесів компанії;
•KPI;
•оптимізація ресурсів компанії;
•побудова/оптимізація бізнес-процесів;
•нормування праці, відрядна оплата праці;
•ощадливе виробництво, визначення та усунення вузьких місць, безперервне покращення процесів компанії;
Операційний директор
з 02.2017 по 02.2021
(4 роки)
ТОВ "Аджакс Системс", Київ (розробка, виробництво та продаж охоронних систем)
•стратегічне та довгострокове планування;
•розвиток бізнесу на ввіреній території;
•аналіз, побудова, оптимізація, автоматизація бізнес-процесів;
•бюджетування;
•ціноутворення;
•KPI;
•аналіз прибутковості, податкового планування, ефективності функціонування;
•B2B, B2C, E-Commerce;
•відкриття/функціонування офісів/складів;
•гнучке управління в умовах невизначеності;
•комунікація с державними органами;
•кадрове адміністрування;
•побудова бізнес-процесів комерційного підрозділу (збільшення продажів на 45%, виконання планових показників cashflow та revenue, єдине вікно для роботи комерційного підрозділу);
•оптимізація маршрутів/витрат на доставку товарів клієнтам (зниження витрат на 30%, термінів доставки на 60%);
•сертифікація товарів, дозвільні документи, сертифікати походження;
•оптимізація кодів КТЗЕД, отримання висновків митниці кодів КТЗЕД (мінімальний % мита при імпорті товарів);
•оптимізація послуг фулфілмента (зниження витрат на 50%);
Керівник підрозділу закупівель, логістики, ЗЕД
з 07.2013 по 01.2017
(3 роки 6 місяців)
ТОВ «Секур-Інтеграція» / ТОВ «НВП «АЯКС», Київ (виробнича та торгова компанії – системи безпеки та відеонагляду)
•побудова логістичних маршрутів, організація морських, авто та авіаперевезень;
•митне оформлення, дозвільна документація, сертифікація;
•підтвердження митної вартості товарів;
•оптимізація ЗЕД витрат (в тому числі оплати ЗЕД та локальні оплати в Китаї);
•бюджетування 1-3-6-12 місяців, робота з обмеженим бюджетом;
•планування закупівель, логістики, ЗЕД з урахуванням мінімізації витрат та точки заказу;
•імпорт / експорт / retail;
•складська, транспортна, виробнича логістика;
•проведення перемовин, вибір постачальників перевірка надійності постачальників, укладання та супровід контрактів;
•взаєморозрахунки з постачальниками;
•отримання фінансування для компанії (результат – отримана кредитна лінія за програмою ГОРИЗОНТ 2020 на сумму 350К USD від заставу придбаного обладнання без поруки, ставка – 6% річних);
Заступник директора заводу
з 08.2012 по 06.2013
(10 місяців)
ТОВ “НІК-Електроніка”, ТМ NIK, Київ (розробка, виробництво, продаж лічильників електроенергії, води, тепла та систем управління їми.)
•побудова процесу придбання електронних компонентів згідно плану виробництва (результат – відсутність простою виробництва, укладені контракти з дистриб’юторами з відтермінуванням платежів 120 днів);
•контракте виробництво (результат – знайдені нові контрактні фабрики з браком 1% та менше, проведено виробництво зразків, першої стартової партії, укладені контракти та запущено масове виробництво);
•зведення взаєморозрахунків із постачальниками (результат – не підтвердження платежів на 500K USD з приводу відсутності підтвердження заказів);
•претензійна робота щодо бракованих комплектуючих (результат – отримання компенсації на суму 160К USD);
•планування бюджету підрозділу, cashflow;
•проведення переговорів, вибір постачальників, укладання та супроводження контрактів;
Заступник директора департаменту логістики
з 05.2011 по 07.2012
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Арсенал-Центр", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
•побудова процесів функціонування підрозділів логістики – закупівлі, склад, транспорт (результат – зниження витрат на доставку товарів на 30%);
•планування та використання за призначенням бюджетних коштів департаменту логістики (результат – 100% транспортних засобів було випущено на маршрути);
•організація економічного прорахунку доцільності логістичних витрат (результат – власний автопарк став виконувати дорогі маршрути, дешеві/низькорентабельні маршрути – найманий транспорт);
•участь на заводах в інвентаризаціях ревізійного відділу 14/2 (результат – ревізійний відділ був розформований через відсутність розбіжностей між обліковими та фактичними даними);
Начальник відділу обліку складських операцій та складського зберігання
з 03.2007 по 04.2011
(4 роки 1 місяць)
ТОВ “Українські радіосистеми”, ТМ Bеeline, Київ (Надання послуг стільникового зв’язку)
•побудова процесів закупівлі, логістики компанії (результат – доставка необхідних /ТМЦ у філії компанії вчасно);
•побудова процесу вибуття з балансу компанії незатребуваних запасів (результат – зниження витрат за зберігання товарів на 20%);
•побудова та використання адресного зберігання – 5 000 місць (ERP-система + складське приміщення);
•побудова та контроль ведення обліку складських операцій та складського зберігання ТМЦ та ОЗ;
•оптимізація та контроль вчасного відображення руху ТМЦ та ОЗ (результат – відсутність розбіжностей між обліковими даними та фактичними);
•оптимізація зберігання складських запасів (результат зниження витрат на зберігання на 50%).
Освіта
МАУП
Фінансовий університет, спеціалізація "Зовнішньоекономічна діяльність"сть", Київ
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)
Національний авіаційний університет
Факультет систем управління, спеціальність «Біотехнічні та медичні апарати та системи», Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Школа HRM: Менеджмент: навички керування.
2020, 6 місяців
Курси ощадливого виробництва.
2020, 3 місяці
Знання і навички
- 1С
Знання мов
- Англійська — вільно
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Операційний директор
Київ, Васильків -
Операційний директор
80000 грн, Київ -
Директор підприємства
57000 грн, Київ -
Керівник підприємства
Київ -
Операційний директор (e-commerce background)
79900 грн, Київ -
Керівник підприємства, комерційний директор
Київ