Резюме від 11 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6686858

Бухгалтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Стрий

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Бухгалтерський облік BAS Робота з банківськими установами

Додаткова інформація

Душинська Олександра Михайлівна

Дата народження: 30 вересня 1971 року
Місто: Стрий
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера, фінансового директора.
Освіта: вересень 1991р.-червень 1995р.- Тюменський торгово-економічний технікум
Вересень 1997р.-червень 2000р.- Тернопільська академія народного господарства, факультет «Фінанси та кредит», спеціальність «Економіст»
Досвід рооти: липень 2009р.-грудень 2012р.- директор ТзОВ «Стрийські ковбаси», грудень, 2012р. по жовтень 2020р. – ДП «Угерський спиртовий завод», виробник спиртовмісних рідин, чисельністю 117 осіб, на даний час працюю бухгалтером-аудитором на ТОВ "НАНА -ПРОФІ"
Функціональні обовязки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-робота з первинною документацією;
-контроль за розрахунками з покупцями та постачальниками;
-робота в системі «Клієнт-Банк», «Інтернет Банк», «Медок»
-підготовка і здача звітності до податкових органів;
-податкове планування, розрахунок і перерахунок податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
-участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і повязаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-керівництво відділом (6 чол.)
Особисті якості: посидючість, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими обсягами інформаціі, акуратність, самоорганізованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: