Анастасія

Спеціаліст з діловодства, помічник юриста, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач сектору громадянства

з 09.2019 по нині (5 років)
Дарницький районний відділ Центрального міжрегіонального управління Державної міграційної служби у м. Києві та Київській області, Київ (Державні організації)

ведення особистого прийому громадян, іноземців та осіб без громадянства;
перевірка заяв та документів поданих особою для оформлення справи про набуття громадянства України відповідно до ст.ст. 7-8, 11-14 ЗУ «Про громадянство України»;
оформлення справ про прийняття до громадянства України відповідно до ст.9 ЗУ «Про громадянство»;
розгляд адвокатських запитів та надання відповідей;
обробка звернень громадян з питань набуття(прийняття) громадянства України, проведення додаткових перевірок;
прийом документів для оформлення дозволу для виїзду на постійне місце проживання до інших держав;
робота з державними реєстрами та системами: Державний реєстр актів цивільного стану; «Аркан» - інтегрована міжвідомча автоматизована система обміну інформацією з питань контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають кордон; Єдиний державний реєстр судових рішень; Єдина державна електронна база з питань освіти;
здійснення запитів до відділів ДМС, Посольств, та інших установ, незалежно від форм власності.
представлення інтересів за довіреністю у судових установах;
обробка судових документів.

Головний спеціаліст сектору документального забезпечення та архівної роботи

з 09.2017 по 10.2019 (2 роки 1 місяць)
Дарницький РВ ГУ ДМС України у м. Києві, Київ (Державні організації)

робота в СЕД Мегаполіс, СЕД Аскод : реєстрація вхідної кореспонденції (сканування листів, які надійшли поштою; конвертація листів, що надійшли електронною поштою, накладання резолюції); реєстрація вихідної кореспонденції, надсилання засобами СЕВ ОВВ; формування реєстрів відправки ПАТ Укрпошта (звітування за використання поштових марок); реєстрація звернень громадян, адвокатських запитів та запитів на отримання публічної інформації; формування звітності; закриття резолюцій; робота з електронною номенклатурою справ.
розгляд та надання відповіді на звернення громадян з питань, що пов'язані з обробкою персональних даних;
особистий прийом та реєстрація звернень громадян в СЕД Мегаполіс з питань втрати паспорту, переміни паспортних даних, видачі довідок з Єдиного державного демографічного реєстру, зміни місця реєстрації в безконтактному носії ID-карти, розгляд заяв про відмову в отриманні ID-карти з релігійних та інших переконань;
надання статистичних звітів засобами Microsoft Office Exel, SharePoint Online.
проведення процедури встановлення особи.

Освіта

Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого

Заочний факультет №2, Харків
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 5 місяців)

Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого

Слідчо-криміналістичний інститут, Харків
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 10 місяців)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, надійність, наполегливість, швидко приймаю рішення та
навчаюсь новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: