- PRO
Sonia
Фахівець роботи з клієнтами, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Фахівець роботи з клієнтами, Спеціаліст з моніторингу, Фінансовий консультант, Фахівець роботи з заборгованістю, Фахівець контакт-центра, Маркувальник, Фахівець служби підтримки, Менеджер з підтримки клієнтів, Продавець, Сервіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 22 роки
- Місто проживання:
- Суми
- Готовий працювати:
- Кропивницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6712581/
Досвід роботи
Фахівець обробки звернень клієнтів
з 04.2024 по 05.2025
(1 рік 1 місяць)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
Я займаюся обробкою звернень у чаті, відповідаючи на запитання та надаючи необхідну інформацію клієнтам. Моя робота полягає в оперативному реагуванні на запити, вирішенні проблем та наданні підтримки у режимі реального часу.
Фахівець роботи з клієнтами
з 08.2023 по 11.2023
(3 місяці)
Спортбанк, Дистанційно (IT)
Як фахівчиня по роботі з клієнтами банку, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій з банківських продуктів і послуг, а також вирішення питань і проблем клієнтів. Серед моїх досягнень було підвищення рівня задоволеності клієнтів, успішне впровадження нових програм лояльності та збільшення обсягу продажів банківських продуктів.
Менеджер по продажам
з 02.2023 по 08.2023
(6 місяців)
Стимулл, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Як менеджерка по продажам, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів на 30%, успішне проведення маркетингових кампаній та підвищення рівня задоволеності клієнтів.
Специалист
з 07.2022 по 03.2023
(8 місяців)
ТОВ ГК НАФТОГАЗ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)
Як фахівчиня контактного центру Нафтогазу, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій щодо послуг компанії, а також вирішення питань і скарг клієнтів. Серед моїх досягнень було зниження часу очікування клієнтів на лінії, підвищення рівня задоволеності клієнтів.
Фахівець навчання та оцінки якості фахівців
з 03.2021 по 03.2022
(1 рік)
Кайфуй суши, Сумы (Готельно-ресторанний бізнес)
Як фахівчиня з навчання та оцінки якості фахівців, я була відповідальна за розробку і проведення навчальних програм, оцінку результативності співробітників та впровадження стандартів якості. Серед моїх досягнень було підвищення рівня продуктивності команди, зменшення кількості помилок у роботі та впровадження нових методик навчання, що покращили загальний рівень компетенції фахівців.
Супервайзер команди з продажів БАДів
з 10.2020 по 03.2021
(5 місяців)
Бринг, Сумы (Роздрібна торгівля)
Як супервайзерка команди з продажів БАДів, я була відповідальна за керівництво та мотивацію команди, встановлення цілей і контроль за їх досягненням. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів команди, підвищення ефективності роботи співробітників та зменшення плинності кадрів.
Менеджер з продажів БАДів
з 09.2019 по 09.2020
(1 рік)
КЦ, Сумы (Роздрібна торгівля)
Як менеджерка з продажу БАДів, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів, розширення клієнтської бази.
Освіта
СНАУ
Маркетинг, Суми
Незакінчена вища, з 2023 по 2027 (4 роки)
заочная форма
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Excel. Корпоративний курс від компанії ТОВ «НоваПей»
30 днів
LEAN INSTITUTE UKRAINE. Корпоративний курс.
1 день
Знання і навички
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Робота із запереченнями
- Продаж банківських продуктів
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
•Впевнене володіння програмами MS Word, Excel, Google Документи/Таблиці
•Навички офіційної ділової комунікації — підготовка відповідей та роз’яснень щодо продуктів компанії
•Вільне володіння українською мовою (усна і письмова)
•Високий рівень клієнтоорієнтованості та готовність допомогти у вирішенні будь-яких питань
•Знання основ маркетингу та принципів клієнтського сервісу (навчання за фахом)
•Уважність до деталей, стресостійкість, грамотність
•Досвід комунікації з клієнтами у чатах, по телефону та через email
Схожі кандидати
-
Фахівець з обслуговування клієнтів
25000 грн, Кропивницький -
Фахівець роботи з клієнтами
Кропивницький -
Менеджер роботи з клієнтами
30000 грн, Кропивницький -
Менеджер роботи з клієнтами
24000 грн, Кропивницький -
Фахівець роботи з клієнтами
20000 грн, Кропивницький