Галина
Менеджер з адміністративної діяльності
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 55 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/671567
Додаткова інформація
Досвід роботи:
04.2004 - 09.2013
ВАТ "Надрабанк"
- Інспектор з кадрового діловодства, менеджер по персоналу (штат - 300 чол.)
Функціональні обов'язки :
кадрове діловодство:
- Ведення номенклатури справ;
- Ведення табеля обліку робочого часу;
- Складання графіка відпусток працівників підприємства;
- Прийом, обробка лікарняних листів;
- Оформлення документів та наказів;
- Складання штатного розкладу, узгодження змін в штатному розкладі;
- Складання, здача звітів до центру зайнятості.
- Підбір персоналу;
- Адаптація нових співробітників;
- Супровід системи корпоративного навчання персоналу;
- Оцінка персоналу
- Контроль проходження стажування кандидатів;
- Організація корпоративних заходів.
Травень 2017р. по лютий 2021р.:
ПП "НОРМЕР"
функціональні обов'язки:
- ведення документообігу між центральним офісом і об'єктами;
комунікації з відповідними відділами і структурами;
- ділове листування з різними структурами (виконавцями, замовниками);
- ведення договірної роботи (укладання договорів, змін до договорів, протоколів розбіжностей);
- контроль і ведення обліку виконаних підрядних робіт;
- організація, контроль за виконанням послуг на об'єктах, відповідно до договірних умов;
- комунікація і взаємодія зі службами комбінатів ММКИ і Азовсталь (знання процедури порядку оформлення необхідних документів відповідно до вимог комбінатів),
- участь в тендерах, підготовка тендерної документації;
- організація робіт по наданню послуг на комбінаті "з нуля";
- збір, обробка, консолідація даних, актованіе виконаних робіт;
- досвід використання програм GPS-моніторингу (контроль роботи водіїв при виконаннi робiт з перевезення) ;
- робота з ТТН: передача (сбiр)ТТН водіям, контроль оформлення;
- взаiмодiя з найманими перевізниками (надання заявок на перевезення, ведення реєстрiв перевезень, актування виконаних робiт),
- взаємодія з бухгалтерією по первинній документації, систематизація поточної звітності з обсягів перевезень;
Додаткові навички та інформація
- знання Word, Excel, Internet;
- уміння аналізувати інформацію, ініціатівність, бажання та здібності до навчання нових напрямків діяльності.
Схожі кандидати
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
Керівник середньої ланки, адміністратор
25000 грн, Київ
Администратор, руководитель среднего звена
Київ, Дистанційно
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Київ
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Київ, Ірпінь
Менеджер адміністративної діяльності, системний адміністратор
Зіньків, Дистанційно