Резюме від 23 грудня 2020

Максим

Оператор ПК, секретар, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Овсянников Максим Андрійович
Дата народження: 20.02.1991
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Набути необхідного професійного досвіду, використати та реалізувати його. Вдосконалювати свої знання та навички.
Освіта:
вересень 2008 р. – червень 2013 р., Севастопольський університет ядерної енергії та промисловості (СНУЯ та П, факультет «Інформаційні технології», спеціальність «Інформаційні технології та екологія», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
липень – грудень 2002012 р. — Курси технічного перекладача англійської мови, «СНУЯ та П» м. Севастополь.
Досвід роботи:
Спеціаліст організаційного відділу
січень 2014 р. – січень 2016 р. Маловисківська районна державна адміністрація, м. Мала Виска.
Спеціаліст відділу Державного реєстру виборців
січень 2016 р. – березень 2016 р. Маловисківська районна державна адміністрація, м. Мала Виска.
Слюсар з експлуатації та ремонту підземних газопроводів
березень 2016 р. – травень 2016 р. ВАТ «Кіровоградгаз», м. Кропивницький.
Охоронник торгового залу
липень 2016 р. – вересень 2017 р., ТОВ «АТБ-маркет», м. Кропивницький.
Спеціаліст із земельних питань
листопад 2017 р. – березень 2019 р., Мар’янівська сільська рада, Кіровоградська область, Маловисківський район.
Секретар виконавчого комітету
березень 2019 р. – по теперішній час, Мар’янівська сільська рада, Кіровоградська область, Маловисківський район.
Професійні навички:
• знання законодавства;
•навички керування відділами, делегувння завдання своїм колегам, впровадження нових процесів і покращення якості роботи.
•досвід вирішення конфліктних ситуацій
• досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
• навички складання різних юридичних документів;
• грамотна усна і письмова мова;
•знання основ діловодства та документообігу;
•досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
•Досвід підготовки та організація відряджень;
•навички забезпечення життєдіяльності офісу;
•досвідчений користувач ПК: MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), висока швидкість друку, навички спілкування з клієнтами;
•знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, ініціативність,.чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: Колекціонування, рукоділля, кулінарія, інтерес до комп'ютерних, програмних і технічних нововведень, удосконалення автомобілів,спорт.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: