Резюме від 16 січня 2023 PRO

Дмитрій

Логіст, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Бородянка
Готовий працювати:
Буча, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст відділу розвитку партнерів (логіст)

з 11.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
ТОВ Оптторг-15 (Делві), Киев (Розничная торговля)

Обов'язки:
1) Формування замовлень товару на магазини мережі , аналіз товарних запасів і продажів.
2 ) Комунікація з постачальниками щодо питань пов'язаних з поставками та поверненнями товару ( графіки доставки товару, недопоставки, рівень сервісу, специфікації та інші)
3 ) Робота з категоріями : гастрономічна продукція, сири,м'ясо, хлібобулочні вироби. Маю досвід роботи з молочною продукцією . Аналіз продажів і відсотку списання по категоріях, вміння забезпечувати оптимальні залишки товару на магазинах .
4 ) Комунікації з КМ, ТМ та магазинами щодо різних питань.
Досягнення:
1) Навчився працювати з товарними групами, аналізувати продажі та товарні запаси .
2 ) Покращив володіння Excel , 1С .
3) Зрозумів основи роботи та комунікації з постачальниками для максимально ефективної співпраці.
4 ) Зменшив відсоток списання по своїх категоріях та відсоток недопоставок завдяки відповідальній роботі .

Администратор отдела логистики

з 02.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
SAV Service, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Обязанности :
1) Закрытие экспедиции, внесение изменений в продажи, работа с первичными документами : ( проверка, проведение во внутренней системе учета Coda, передача в архив).
2) Контроль возврата и правильности заполнения документов экспедиторами. Печать маршрутных листов, талонов на оплату .
3) Создание внутренних перемещений, отмен списания, возвратов , корректировок цены/количества на основании продаж.
4) Прием и обработка заказов. Контроль доставки ,перенос продаж по графику.
5) Коммуникация с различными отделами компании для максимально эффективной обработки заказов и организации доставки.

Оператор ПК

з 08.2020 по 12.2020 (4 місяці)
ТОВ Новус, Буча (Розничная торговля)

Достижения:
Научился работать в Супермаг +( аналог 1С).
Улучшил свои знания MS Office ( Word, Excel, Outlook).
Обязанности:
1. Ежедневная проверка переоценки и печать ценников. Проверка пустот ТЗ. Проведения актов потерь/обнаружения.
2. Работа с накладными( перемещение на производство или другой магазин, выход из производства, возврат из производства, расходные/приходные накладные).
3. Участие в инвентаризации, загрузка данных в весы ТЗ.
4. Прием товара, списание товара(просрочка, на обед персонала, на хоз. нужды).
5. Отправка счет-фактур для контрагентов ТОВ Новус.
6. Оформление, перевод, увольнение сотрудников на магазине.
Формирование табеля учета рабочего времени.
7. Еженедельная отчетность директору о прибыли магазина и проценте списания.
8. Имею опыт работы в 1С 8.3 .

Освіта

НУДФСУ

Право, Ирпень
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

4 курс , заочная форма обучения

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office MS Outlook MS Access Windows CRM Google Linux Coda Debian

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: