Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Віталій

Digital Marketing Manager (Executive)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Senior Marketing Manager, Digital Marketing Head

з 03.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
Audubon Bioscience, Houston USA (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Acting as the de-facto Digital Marketing Head. Autonomously performing the following activities:
- Development of digital marketing strategy for the Life Science/Healthcare service with a non-standard B2B model: client/supplier lifecycles, client journey/funnel, touchpoint strategy implementation and account-based marketing initiation.
- Digital marketing competitor analysis: research, data analysis and systemic visualization/reporting in GDS
- Market research (digital scope), presentation of insights, driving new ideas and solutions (mostly digital- and tech-based)
- Marketing automation: integration of CRM+Ads+Linkedin+Email, Triggered emails, Linkedin Sales Navigator, End-to-end analytics for SEM, non-native/low-code integrations with Zapier
- Development of Digital channel ecosystem: launch of new regional websites, top-down development from mockup to promotion
- CRM and Data marketing: CRM audit and filling, contact/account data quality, CRM automations for data entry
- Analytics: settings and GTM audit, GA4 update, data quality, metric/goal system enhancement, external integrations with Zapier
- Business intelligence implementation: TMS-to-CRM integration, dashboards in CRM
- SEM - start of SEO activities (6 months): semantic core development with 90% of scientific terminology, SEO optimization of scientific/expert content, complete technical optimization, Link Building plan. KPIs and results upon request.
- SEM - launch of PPC campaigns in B2B: Search, Targeted, Retention and Re-engagement campaigns. KPIs and results upon request.
- Email marketing: launch of regular welcome and onboarding campaigns, email sequences. KPIs and results upon request.
- Launch of Linkedin Prospecting, Linkedin Sales Navigator integration with CRM and Ads
- Collaboration with design agency, design of digital and printed content as well as diy
- Event marketing: complete support of planned participation in the US and EU conferences, integrated campaigns, development of offline-to-online solutions.

Head of Marketing and Analytics

з 02.2021 по 02.2022 (1 рік)
AmericanOutlets.com / Americanoutlets.co.il, Florida, USA (IT)

(*Referral letter from C-level upon request)
• Planning and realization of all digital marketing, including SEO/SSO/SEM, marketing automation, email, on-site campaigns, social media and display advertising campaigns
• Application of end-to-end analytics for in-depth research of customer experience across multiple channels and touchpoints (from scratch)
• Preparation, realization and visualization of data flow for merchants (from scratch)
• Design, setting up and monitoring of all email marketing: automation and outreach (from scratch)
• Launch and monitoring On-Site campaigns with focus on conversion
• Measuring and reporting performance of all digital marketing campaigns, focus on key B- and C-metrics like LTV and CAC (from scratch)
• Maintenance of social media presence
• Identifying trends and insights, optimization of ad spend and performance based on the insights
• Brainstorming of new and creative growth strategies
• Team up with category managers to define and create price-focused strategies
• Hypothesis research. Planning, realization and monitoring of experiments and CRO tests
• Collaboration with content and sales teams to create landing pages and optimize UX
• CRO and funnel optimization
• Collaboration with agencies and vendor partners
• Constant monitoring and analysis of emerging technologies. Providing selected technologies and innovation thought leadership and perspective for adoption where appropriate.

Digital Marketing Specialist

з 05.2018 по 12.2020 (2 роки 7 місяців)
Діджитал агентства MM-One, AKQA Venice, фріланс, Венеція - Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Розробка діджитал-стратегій, побудова системного маркетингу та реалізція кампані58 для італійських та українських клієнтів, що працюють на ринках СНД та східних країн ЄС.
Основні клієнти: Jacuzzi, San Marco, Delphina Hotels, Terme di Saturnia, ET Group.
- реалізація KPI-орієнтованих SEO/SEM кампаній, контент стратегій та Digital PR, комплексне управління автоматизацією маркетингу, Email automation, кампанії по лідогенерації, SMM paid/owned;
- розробка Digital-стратегій, воронок, Аналіз конкурентів, Поглиблений аудит рекламних каналів;
- розробка та оптимізація PPC кампаній у Google Ads/Shopping на основі KPI;
- контент маркетинг: стратегія, налагодження процесів, контроль ефективності
- розширене використання аналітики веб-сайтів (Google Analytics, GTM, Data Studio);
- професійне користування (та наявність Pro-акаунтів) SEMRush, MajesticSEO, KeyCollector;
- Професійне та комплексне використання SerpStat, Screaming Frog, SimilarWeb, Ahrefs, Topvisor, SE Ranking та інших спеціалізованих інструментів;
- визначення цільових аудиторій, сегментація та Customer Journey для кожної кампанії/каналу;
- оптимізація посадкових сторінок, CRO-тести, On-site кампанії, підтримка у створенні продукту та брендингу.

Digital Marketing Specialist, Content Manager

з 03.2014 по 04.2018 (4 роки 1 місяць)
Digital агентство MM-One Group, Венеція, Італія (Маркетинг, реклама, PR)

Розвиток від Content Analyst до Senior Digital маркетинг спеціаліста. (*рекомендаційний лист від C-level по запиту)
У 2014-2015 робота з контентом та медіа:
- Створення та розміщення текстового контенту, контент-супервайзинг, Creative, Web та SEO копірайтинг, локалізація текстів
- Digital PR на регіональних сайтах країн СНД та Східної Європи: робота з місцевими блогерами, інфлюєнсерами, лідерами думок;
- Дослідження ринків Східної Європи та СНД: моніторинг тенденцій, аналітика, аналіз поведінки, UX та локального сантименту.

З 2015 року розширення компетенцій до Digital PR та контент стратегій, email маркетингу, в подальшому - поглиблення в аналітику, SEM/SEO/PPC, digital marketing стратегії. Multipotential-підхід до набуття експертизи: занурення у SEO, контекстну рекламу, лідогенерацію, робота з сервісами аналітики та Performance маркетингу:
- Управління кампаніями контекстної та медійної реклами (Search and Display з використанням Google Adwords, локальних рекламних мереж): підготовка, оптимізація, стратегія;
- Розробка стратегій лідогенерації для галузей нерухомості, туризму та послуг в ЄС
- SEO для локальних пошукових систем: аудит, розширений семантичний аналіз, інтеграція локальних сервісів, використання Google Analytics, Tag Manager, SemRush, локальних SEO-сервісів;
- Розробка SMM контент планів та стратегій для розвитку присутності в соцмережах, оптимізація сторінок клієнтів, створення завдань на розробку контенту, сегментація аудиторій та запуск таргетинг кампаній;
- Передпроектні дослідження, аналіз аудиторій/сегментів, медіааудит та аналіз конкурентів;
- Стратегічна та аналітична підтримка крупних клієнтів.
Працював з пулом ключових клієнтів в агентстві: Pirelli, Calzedonia, Tezenis, Olimpia, Francesco Molon, Marca Corona, San Marco Group.

Market Research Analyst

з 01.2013 по 07.2013 (6 місяців)
H-FARM, Венеція, Італія (IT)

(*рекомендаційний лист італійською з перекладом - по запиту)
- аналіз трендів та пошук інсайтів у сфері digital, дослідження ринку венчурних інвестицій у Східній Європі та СНД
- Локалізація та редагування контенту вебсайту, прес-релізів
- Стратегія розвитку у локальних соцмережах, створення контенту та розвиток соціальних сторінок та спільнот
- Написання статей про локальні стартапи, Online PR в галузі VC/Investments
- Контентна та маркетингова підтримка команд в стартап-інкубаторі.

Освіта

Державний університет Ка Фоскарі в Венеції (Università Ca’ Foscari di Venezia)

Диплом спеціаліста: «Англійська та Німецька мови», Венеція, Італія
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Напрямок «Міжнародні відносини»: німецька, англійська та французька мови, лінгвістика, історія Європи, література, міжнародні відносини, політологія, політична економіка, міжнародне право. Участь у лінгвістичному гуртку.

Додаткова освіта та сертифікати

Google Ads Search Certification

2018-2019

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Adobe Photoshop MS PowerPoint Adobe Illustrator HTML Windows CSS PHP JavaScript MacOS Conducting presentations Operating systems VBA Library Професійне володіння SEMRush, SerpStat, MajesticSEO KeyCollector Google Ecosystem: Analytics, Tag Manager, Ads, SC, Shopping, GCP Створення техзавдань для програмістів, маркетологів, дизайнерів Створення data-driven дашбордів в Google Data Studio SerpStat, Screaming Frog, SimilarWeb, Ahrefs Topvisor SE Ranking CMS Wordpress – професійне володіння CMS Magento, PrestaShop, Joomla, OpenCart, 1C Bitrix, самописные Аналіз конкурентів, обробка даних, презентація Розробка маркетинг стратегій Комплексне керування каналами просування Супровід у створенні продукту

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вільно
  • Італійська — вільно
  • Німецька — вище середнього
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

- Відмінне знання ПК, професійно володію необхідним ПО та базовими навичками програмування (макроси/VBA в Excel, автономна верстка в HTML, low-code автоматизації, QA для JS та php);
- Маю власний набір (сеттінг) MarTech сервісів, інтеграцій та налаштувань для Marketing Automation та Data-Driven marketing рішень;
- Основна експертиза (віддаю перевагу) Ecommerce/Marketplaces та IT B2B;
- Професійно володію 5 мовами;
- Цілеспрямований, постійно самонавчаюся.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: