Ірина

Директор магазина, дизайнер, 2 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Скрипа Ірина Георгіївна

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народжанення: 02.10.1981.
Мета подання: отримання посади директора магазину, юриста, дизайнера інтер'єрів в м.Чернівці.
Освіта: Чернівецький Національний університет ім. Ю. Федьковича
м. Чернівці 1998-2003р.р.
спеціальність: юрист
кваліфікація: правознавство
Бажана заробітна плата 3500 грн.
Мінімальна заробітна плата 2500 грн.
Досвід роботи:
Провідний спеціаліст Новоселицького районного управління юстиції 20.05.2004.-29.11.2004.
•здійснення записів у трудовій книжці, їх облік;
•перевірка документації юристів підприємств, пов'язана з веденням трудових книжок, складання наказів у сфері трудового законодавства: прийняття на роботу, звільнення, надання відпустки;
•складання методичок та проведення семінарів з питань трудового законодавства;
•розгляд звернень громадян;
•перевірка нормативно-правової бази викладачів правознавства у школах.
Головний спеціаліст Новоселицького районного управління юстиції 29.11.2004- 25.03.2005.
•висвітлення норм чинного законодавства та змін у законодавстві у засобах масової інформації: статті у пресі, виступи на радіо;
•державна реєстрація нормативно-правових актів районної державної адміністрації, її управлінь, відділів, інших структурних підрозділів;
•реєстрація місцевих громадських організацій, місцевих осередків об'єднань громадян, місцевих та первинних профспілок їх об'єднань, реєстрація структурних утворень політичних партій, контроль за виконанням ними їх структурних положень.

Юрист-консультант та керуюча магазину “Мотор” м. Львова 01.04.2005-27.05.2010.
•складання звітності, контроль за комунальними та іншими платежами, пов'язаними з діяльністю магазина;
•контроль за строками всіх дозвільних документів магазина та продовження терміну їх дії;
•перевірка наявності всіх необхідних документів у «Кутку покупця» та контроль за їх поповненням та обновленням;
•складання графіку роботи працівників, табелю робочого часу, графіку прибирання, здійснення нагляду за чистотою в магазині;
•проведення звітності усіх наказівта контроль за термінами їх дії, своєчасне повідомлення про закінчення терміну їх дії;
•контроль за розміщенням реклами всередині магазину, на його вітринах та своєчасне її зняття;
•проведення акцій та інших заходів, укладання договорів у цій сфері діяльності;
•контроль за здійсненням охорони;
•контроль за всім документообігом магазину, вчасне заповнення книги обліку доходів і видатків, перевірка суми реалізації по товарних чеках;
•контроль за поповненням магазину товаром;
•організація і проведення поточних ремонтних робіт магазину;
•підбір персоналу, проведення тестування, співбесід, навчання, тренінгів;
•обговорення недоліків праці працівників та їх усунення, накладання різного роду форм покарання, усні та письмові догани;
•проведення щомісячних переобліків; проведення переоцінок та замін цінників, здійснення приходів та видатків.
Вміння і навики:
- комп”ютерна обізнаність: Word, Exel (на рівні користувача), 1С-бухгалтерія, E-mail.
- знання роботи з терміналом;
- знання основ мерчандайзингу на рівні спеціаліста;
- знання української, російської мов та французької мови зі словником.
- знання основ діловодства на рівні спеціаліста.
Додаткові дані: дипломи художньої та музичної шкіл, права водія (категорії B,C), закордонний паспорт.
Осбисті якості: порядність, комунікабельність, відповідальність, самостійність, здібність до навчання, бажання підвищувати свій професійний рівень, вміння працювати в команді, адаптація до змін, охайність у справах.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: