Резюме від 20 червня 2024 PRO

Юлія

Спеціаліст з кадрового діловодства, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний економіст із збуту

з 10.2018 по 07.2023 (4 роки 9 місяців)
ТОВ «СавВАТС» (м. Київ, вул. Мисливський провулок, 1Б), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Приймання участі у підготовці проектів перспективних та поточних планів виробництва і реалізації продукції в натуральному і вартісному вираженні.
Виконання роботи із забезпечення замовлень на продукцію, яку випускає або експортує підприємство, укладання договорів на її поставку, складання заявок, ведення зведених відомостей замовлень і номенклатурних планів поставок.
Розробка нормативів запасів готової продукції і контроль рівня запасів щодо обсягу і номенклатури встановленим нормативам.
Ведення обліку замовлень і специфікацій, які подають замовники, перевірка відповідності обсягів і номенклатури замовленої продукції планам виробництва, а також договорам, чинним стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам.
Приймання участі у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з організації збереження, збуту і транспортування готової продукції, а також заходів щодо додержання режиму економії.
Здійснення контролю за виконанням підрозділами підприємства замовлень, додержанням установлених строків поставок, номенклатури, комплектності і якості продукції, яка реалізується за договірними зобов'язаннями.
Вживання заходів щодо забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію.
Визначення потреби в різних транспортних засобах, механізованих вантажних пристроях і робочій силі для своєчасного відвантаження готової продукції.
Оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів.
Підготовка необхідних довідок, розрахунків, обґрунтування та інші матеріали для оформлення договорів із замовниками, підготовка відповіді на претензії споживачів, які надійшли, а також претензії до постачальників у разі порушення ними умов укладених договорів.
Контроль додержання правил збереження і підготовки готової продукції до відправлення замовникам.
Ведення оперативного обліку відвантаження продукції, виконання договорів і замовлень, залишків нереалізованої продукції, складання звітності про виконання плану реалізації.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.
Періодично підміняла інспектора відділу кадрів на період її відсутності.

Референт генерального директора

з 11.2013 по 10.2018 (4 роки 11 місяців)
ТОВ «СавВАТС» (м. Київ, вул. Мисливський провулок, 1Б), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового документообігу в повному обсязі відповідно КЗпП.
Підготовка наказів для оформлення прийомів, звільнень, переведень, відпусток працівників.
Формування та ведення особових справ співробітників компанії.
Прийом нових співробітників згідно чинного законодавства України та внутрішніх процедур компанії, перевірка документів.
Ведення обліку трудових книжок, внесення записів до них.
Внесення всіх даних в систему кадрового обліку.
Розробка посадових інструкцій, внутрішньої документації.
Облік і контроль документообігу, зустріч гостей.
Пошук і систематизація інформації по заданим критеріям.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків.
Ведення реєстрів вхідної / вихідної кореспонденції, сортування, систематизація.
Оперативне вирішення поточних адміністративних питань в офісі.
Виконання доручень керівника.

Касир Шевченківського відділення

з 11.2008 по 02.2009 (3 місяці)
Акціонерний банк «Синтез» (м. Київ, вул. Хрещатик 32а), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення операцій з перерахування готівки та інших цінностей.
Перевірка ознак справжності та платоспроможності банкнот національної та іноземної валюти.
Наявність характеристики від адміністрації відділення банку.

Економіст відділу готівкового обігу Управління готівкових розрахунків Департаменту супроводу банківських операцій

з 08.2008 по 11.2008 (3 місяці)
Акціонерний банк «Експрес-банк» (м. Київ, пр-т Повітрофлотський 25), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення супроводу бухгалтерських операцій з питань:
- Підкріплення / інкасація пунктів обміну валют та відділень Банку;
- Підкріплення / інкасація банкоматів готівкою в національній валюті;
- Підкріплення / вивезення готівки операційної каси Банку в / з Національного банку України;
- Підкріплення / інкасація відділень банківськими металами, дорожніми чеками, ювілейними монетами;
- Купівля / продаж іноземної валюти, банківських металів, дорожніх чеків і ювілейних монет клієнтам Банку;
- Конвертація готівкової іноземної валюти;
- Прийом на інкасо банкнот іноземних держав та іменних чеків.
Зарахування на рахунки клієнтів інкасованого виручки згідно з Інструкцією з бухгалтерського обліку операцій з готівковими коштами та банківськими металами в банках України, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 20.10.2004 р. №495.
Ухвалення участі в проведенні ревізії каси, оформлення і звірка актів ревізії операційної каси ЦО, відділень з даними бухгалтерського обліку.
Здійснення контролю над операціями і залишками на рахунках.

Касир відділу касових операцій обмінних пунктів Управління готівкових розрахунків Департаменту супроводу банківських операцій

з 06.2007 по 07.2008 (1 рік 1 місяць)
Акціонерний банк «Експрес-банк» (м. Київ, пр-т Повітрофлотський 25), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Прийом комунальних і інших платежів від населення.
Здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Здійснення видаткових касових операцій при застосуванні платіжних карт НСМЕП, карт міжнародних платіжних систем.
Прийом та видача готівки з рахунків фізичних осіб.
Вилучення з обігу зношених і пошкоджених банкнот і монет.
Перевірка ознак справжності та платоспроможності банкнот національної та іноземної валюти.

Касир відділу касових операцій обмінних пунктів Управління готівкових розрахунків

з 03.2007 по 06.2007 (3 місяці)
Акціонерний банк «Експрес-банк» (м. Київ, пр-т Повітрофлотський 25), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення первинної бухгалтерської документації.
Здійснення валютообмінних операцій.
Перевірка ознак справжності та платоспроможності банкнот національної та іноземної валюти.

Секретар (вересень 2004 - березень 2007)

з 09.2004 по 03.2007 (2 роки 6 місяців)
Промислово-економічний коледж Національного Авіаційного Університету (м. Київ, вул. Метробудівська 5а), Київ (Освіта, наука)

Ведення документації.
Підготовка квартальних і річних звітів за результатами проведеної роботи.
Набір текстів: технічної документації, договорів, адміністративні та кадрові накази.
Розробка нових бланків документації для підвищення продуктивності праці.
Прийом та переадресація телефонних дзвінків.
Прийом відвідувачів.

Освіта

Національний Авіаційний Університет

Факультет: «Економіка і підприємництво», спеціальність: «Економіка підприємства», Киев
Вища, з 2011 по 2012 (1 рік 1 місяць)

Кваліфікація: Науковий співробітник (економіка), економіст (магістр).

Промислово-економічний коледж Національного Авіаційного Університету

Факультет: «Економіка і підприємництво», спеціальність: «Економіка підприємства», Київ
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Кваліфікація: Бакалавр з економіки підприємства

Промислово-економічний коледж Національного Авіаційного Університету

Факультет: «Економіка і підприємництво», спеціальність: «Економіка підприємства», Київ
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Кваліфікація: молодший спеціаліст - економіст

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint 1С:Підприємство Відповідальність Комунікабельність Здатність до навчання Пунктуальність Кадрове діловодство Чесність Прямий продаж Прийом та обробка замовлень Ведення первинної бухгалтерської документації Роздрібна торгівля

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета:
Робота в стабільній компанії що розвивається застосовуючи набуті знання і навички, а також вдосконалюючи їх, перспектива кар’єрного зросту.

Особисті якості:
Відповідальність, старанність, наполегливість, пунктуальність, уважність до деталей, здатність швидко навчатися, акуратність, бажання розвиватися, працьовитість, чесність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: