Резюме від 20 березня 2022 PRO

Ірина

Помічник керівника, менеджер по роботі з персоналом, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бренд-менеджер

з 03.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Крафтовий Молочар, Луцьк (Виробництво)

Розробка та адаптація стратегії для розвитку бренду
Аналіз ринку
Проведення тренінгів для торгового персоналу (продавців)
Розробка, впровадження та аналіз акцій
Розробка та реалізація механіки маркетингових заходів
Розвиток впізнаваності бренду
Пошук додаткового способу реалізації продукції

Керівник з розвитку,керівник магазину

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
Крафтова пивоварня, Луцьк (Виробництво)

•Побудова роботи з нуля
•Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід
•Розробка та впровадження «Навчальної програми для працівників ТМ «LUCHAN BROTHERS' BREWERY»
•Ведення кадрового обліку персоналу в повному обсязі(прийом,звільнення, облік трудових і медичних книжок , формування особистих справ, формування та зведення табелів робочого часу працівників, нарахування заробітної плати
•Повний супровід до/під час відкриття магазину
•Робота з постачальниками;пошук нових постачальників в цілях розширення асортименту та прибутку.
•Управління операційною діяльністю магазину
•Удосконалення продажів, аналіз продажів, планування
•Пошук додаткового способу реалізації продукції
•Побудова роботи зі службою доставки
•Інвентаризація товару(розробка бланку, його впровадження та особисте виконання)
•Аналіз інвентаризації
•Касова звітність
•Побудова роботи магазину з нуля в програмі POS-система Poster
•Розробка та впровадження акцій

Супервайзер промоутерів/фахівець сектору розвитку продукту/фахівець відділу маркетингу/фахівець відділу збуту/фахівець з методів розширення ринку збуту

з 11.2015 по 08.2020 (4 роки 9 місяців)
ТзОВ «Забіяка», Луцьк (Виробництво)

•Побудова роботи з нуля.
•Проведення акцій,дегустацій, консультацій
•Розробка та введення в дію «Навчального посібника для промоутерів»
•Набір, підготовка та навчання промоутерів. Особистий супровід
•Контроль виконання стандартів обслуговування прийнятих на підприємстві
•Викладка товару на полицю під час промо. Ротація товару згідно з правилами FIFO.
•Проведення тренінгів для промоутерів
•Забезпечення всім необхідним промоматеріалом та рекламною продукцією.
•Контроль роботи персоналу (звіти, фотозвіти)
•Аналіз роботи промоутера в ТТ
•Комунікація з керівниками та менеджерами магазинів/ супермаркетів
•Організація допусків для проведення промо, проведення інструктажу промоутерам.
•Складання та ведення розкладу промоакцій
•Облік роботи промоутерів, звіти по нарахуванню з/п та доплат за збільшення продажу в ТТ.
•Ведення бази промоутерів
•Ведення кадрового обліку промоутерів(складання ЦПУ, облік та контроль медичних книжок з допусками)
•Впровадження опитувальків, анкетування щодо лояльності покупців до продукції ТМ
•Планування, організація, участь в виїзних презентаціях ТМ ( Виставки (Київ, Луцьк), Фудфести (Київ,Луцьк,Полтава)
•Розробка та введення в дію «Welcomе book» для продавців фірмової мережі
•Розробка матеріалів та впровадження адаптації, стажування, навчання, перекваліфікації, наставництва, оцінки, атестації та мотивації персоналу, програми кращий працівник магазину
•Розробка матеріалу для таємного покупця

Помічника керівника, за сумісництвом спеціаліст з кадрів; квітень 2009 - переведена на посаду директора департаменту адміністративного забезпечення.

з 06.2006 по 12.2013 (7 років 6 місяців)
ТОВ "Енергомашвин РЗА", Київ (Виробництво)

•Робота з документами(діловодство)
•Організація робочого часу керівника (зустрічі, переговори, дзвінки, листи)
•Виконання особистих доручень керівника
•Ведення ділового листування та документообігу
•Складання звітів про виконану роботу
•Участь у переговорах з партнерами,ведення протоколу
•Забезпення життєдіяльності офісу
•Облік роботи співробітників
•Ведення первинної бухгалтерії (складання звітів)
•Ведення кадрового обліку персоналу в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні, табеля, оформлення та зберігання трудових книжок, особисті справи, накази, оформлення відряджень співробітників)
•Ведення бази обліку лікарняних та відряджень
•Складання і ведення штатного розпису
•Складання і контроль графіка відпусток
•Підготовка даних для нарахування заробітної плати та формування відомості для виплати зарплати
•Складання та здача встановленої звітності
•Розробка посадових інструкцій, положень, опитувальників, анкет, колективних трудових договорів
•Пошук та підбір персоналу всіх рівнів
•Консультація співробітників Компанії з питань кадрового діловодства
•Організація корпоративних заходів
•Побудова роботи відділу з нуля
•Забезпечення організацію проведення засідань правління,нарад,роботи з діловодства та архівної справи,контролю за виконанням документів, роботу зі зверненнями робітників
•Координую діяльність структурних підрозділів(звіти, аналіз ефективності)

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Економіка та управління бізнесом, Київ
Вища, з 2000 по 2007 (7 років 5 місяців)

2005 – 2007 рр. МАУП м.Київ, спеціальність "Економіка та управління бізнесом ". Диплом магістра.
2003 - 2005 рр. МАУП м.Київ, спеціальність "Економіка та управління бізнесом ". Диплом бакалавра.
2000 - 2003 рр. Економіко-правовий технікум МАУП м.Київ, спеціальність "Організація
виробництва ". Диплом молодшого спеціаліста

Знання і навички

MS Office MS Outlook Міні-АТС Poster

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досвід роботи в промоушені 5 р.
Виведення нового продукту на ринок; відповідь на промо активність конкурентів; формування лояльності до торгової марки;
робота з запереченнями ; формування надійної товаропровідної мережі; інформаційна підтримка споживачів; розвиток бренду.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: