Резюме від 17 березня 2024

Александр

Начальник службы безопасности (экономическая безопасность), юрист, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Макаркін Олександр Олександрович
Народився 1978 р.,
Проживаю — м. Київ,
Контактний номер - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Одружений, маю двох неповнолітніх дітей (16 і 17 років)

В 1995 р. закінчив Підвисочанську СЗШ, Харківської обл.

З 1995-1999 р. Харківський військовий інститут Національної гвардії України (НАНГУ)

З 1999-2002 р. - проходив службу в збройних силах України на посадах:

- командир взводу АГС-17;
- командир взводу охорони в Харківському військовому інституті льотчиків;
- заступник командира роти по виховній роботі.

З 2000-2004 р.— навчався у Харківській юридичній академії імені Ярослава Мудрого (заочна форма) - судово-прокурорський факультет.

З 2002-2013 р проходив службу в податковій міліції Солом’янського р-ну, на посаді оперуповноваженого; старшого оперуповноваженого оперативного відділу.
Знайомий з методами ведення оперативно-розшукової діяльності, економічною безпекою.

В обов’язки входило:

- проведення в юридичних та фізичних осіб перевірки грошових документів, книг обліку, звітів, кошторисів, декларацій, товарно-касових книг, показників електронно-касових апаратів і комп'ютерних схем руху готівки та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків;
- виявлення наявності свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, спеціальних дозволів (ліцензій, патентів тощо) на її здійснення;
- одержувати від посадових осіб і громадян у письмовій формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час перевірок;
- перевіряти у посадових осіб, громадян документи, що засвідчують особу в момент проведення податкових перевірок;
- викликати посадових осіб, громадян з метою отримання інформації про джерела доходів, методику обчислення і терміни сплати податків, інших платежів;
- здійснювати перевірку достовірності інформації, отриманої від посадових осіб та громадян з питань оподаткування;
- запрошувати громадян за письмовим повідомленням до податкової міліції для одержання важливої інформації про злочини або у зв'язку з матеріалами, що знаходяться у провадженні слідчих податкової міліції;
- одержувати безоплатно від юридичних осіб (включаючи НБУ та його філії (територіальні управління, комерційні банки та інші фінансово-кредитні заклади з дотриманням вимог законодавства про розкриття банківської таємниці), від громадян-підприємців довідки, копії документів про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки; про поточні та вкладні (депозитні) рахунки і рух коштів на них, у тому числі про порушення термінів надходження валютної виручки, та іншу інформацію, пов'язану з податками і платежами;
- входити в будь-які інформаційні системи (в тому числі комп'ютеризовані) з метою визначення об'єкта оподаткування;
- обстежувати усі виробничі, складські, торговельні та інші приміщення юридичних осіб і житло громадян, якщо вони використовуються як юридична адреса суб'єктів підприємницької діяльності й для отримання доходів;
- визначати оподатковуваний дохід (прибуток) підприємств, закладів, організацій та громадян на основі документів, які засвідчують про отримані ними доходи (прибутки). Це визначення проводиться у випадку відмови керівників підприємств, організацій, закладів і громадян допустити податківців для обстеження зазначених вище приміщень, обладнання, а також в разі неподання органам ДПС України документів про одержані доходи й здійснені витрати;
- вилучати (із залишенням копій) у юридичних осіб документи, що засвідчують про приховання (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків та інших платежів;
- забирати у громадян-підприємців, які порушили порядок здійснення підприємницької діяльності, реєстраційні посвідчення або спеціальні дозволи (патенти, ліцензії і т.ін.) із наступним передаванням матеріалів про виявленні податківцями порушення службам, що видали дані документи.
Загальний стаж роботи в органах — 18 рокі і 8 місяців

З 2013 р. працюю старшим юристом ТОВ “ВАЛМА”
З 2015 р. директор ТОВ «ПравоРАТГРУП»

Основні обов’язки:

- Представництво інтересів у судах;
- Реєстрація (ліквідація) підприємств;
- Досудове урегулювання спорів;
- Захист від неправомірних дій правоохоронних (контролюючих) органів;
- Робота з проблемною заборгованістю;
- Супровід господарської діяльності підприємств.

Особисті якості — відповідальний, комунікабельний, стресостійкий, вмію працювати в команді, швидко навчаюсь новому.

Додатково — маю водійські права категорії - “А”, “В”, “С”;
впевнений користувач ПК, “Internet”;
вільно володію українською, російською мовами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: