Резюме від 30 квітня 2022

Ольга

Помощник руководителя

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Дистанційно, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор

з 06.2017 по 02.2018 (8 місяців)
ВОГ РИТЕЙЛ, Киев (Автобізнес та автосервіс)

-Координація діяльності закладу
-Виконання поставлених завданнь
-Контроль правильності ціноутворення на продукцію, що випускається -Керівництво та організація роботи всіх ділянок підрозділів ресторану -Рішення адміністративно - організаційних питань, пов'язаних з функціонуванням ресторану
-Тренінги з персоналом, п'ятихвилинки щоденні.
-Управління персоналом.
-Управління сервісом і якістю.

Администратор

з 01.2016 по 01.2017 (1 рік)
ТОВ « Макфоксі», Киев (Сервис и обслуживание)

-Відкриття / закриття закладу.
-Обслуговування гостей закладу.
-Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
-Контроль якості віддачі продукції від кухарів.
-Упаковка замовлень і розподіл між кур'єрами.
-Координація роботи колл центру.
-Робота з касою, терміналами і документацією.
Робота з постачальниками і накладними документами.
Робота з персоналом, складання графіка для персоналу

Хостес,старший кассир

з 10.2014 по 12.2015 (1 рік 2 місяці)
Ресторанно-розважальний комплекс «Графин», Сумы (Сервис и обслуживание)

-Виконання адміністративних завдань (організація робочого процесу, ведення звітної документації);
-Інформування клієнтів про акції, спеціальні пропозиції, дисконтною програмою;
-Робота з персоналом;
-Участь в інвентаризації та переоцінки; Контроль залу,

Менеджер

з 01.2013 по 12.2013 (11 місяців)
Интернет магазин «5ок», Сумы (Продажи)

-Обробка онлайн замовлень в СРМ системі (з сайтів / соц.сітей / маркетплейсів);
-Консультування клієнтів по товару;
-Робота / ведення бази клієнтів (в CRM системі Бітрікс24 - здатність до навчання);
-Робота з офлайн клієнтами: обробка замовлень по самовивозу і відвідувачів;
-Відправлення оброблених посилок в кінці робочої зміни

Освіта

СумГУ

Финансы и кредит, Сумы
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Сумський державний університет, спеціальність :фінанси і кредит( бакалавр), економіка довкілля і природокористування (магістр).

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Windows

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, ініціативність,працелюбність,цілеспрямованість,комунікабельність,вміння працювати в колективі,швидко навчаюсь і сприймаю нову інформацію.

Мови:
Українська, російська - вільно.
Англійська - початковий.

Користувач ПК: Windows, Word, Excel, Internet, E-mail та ін.


Практичні навики та вміння:
- відповідальність за поставлені задачі і виконання посадових обов’язків,
- діловодство,
- робота з ПК (Word, Excel, 1C)
- ведення ділового листування та телефонних переговорів,
- робота з договорами, актами, службовими, наказами та звітами,
- планування робочого дня,
- ведення адміністративних питань (замовлення канцелярських товарів та продуктів харчування на офіс),
- бронювання білетів та готелів,
- співпраця з комунальними службами та контрагентами,
- контроль роботи водіїв та прибиральниці,
- виконання особистих доручень керівника,
- контроль та організація днів народження колективу та керівництва,
- організація новорічного корпоративу та Ін.,

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: