Резюме від 13 грудня 2021

Богдан

Менеджер з продажу, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Малин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Досвід роботи:
03.2019р. – даний час Управління житлово-комунального господарства Малинської міської ради
Профіль організації: Управління житлово-комунального господарства міста Малина
Посада: Головний спеціаліст відділу комунального майна та житлової політики («енергоменеджер міста»)
Обов'язки:
- аналіз інформації щодо обсягів споживання енергоресурсів в усіх сферах життєдіяльності міста;
- моніторинг та контроль за виконанням програм з енергозбереження та підвищення енергоефективності у місті;
- контроль за достовірність та своєчасне внесення особами, відповідальними за ефективне споживання енергоресурсів у підпорядкованими бюджетними установами та організаціями, даних до спеціалізованого програмного забезбечення (далі - СПЗ) «Автоматизована система енергомоніторингу та керування паливно-енергетиччними ресурсами, що споживаються «АІС ЕНЕРГОСЕРВІС»;
- збір та аналіз даних бюджетних установ та організацій та міста до СПЗ;
- підготовка та впровадження заходів щодо енергоефективності та зменшення споживання енергетичних ресурсів в місті;
- залучення позабюджетних коштів для підвищення енергоефективності у місті;
- робота з міжнародними фінансовими організаціями з питань підвищення енергоефективності, впровадження заходів з енергозбереження, зниження споживання паливно-енергетичних ресурсів та рівня викидів забруднюючих речовин у навколишнє середовище та виконання інших функцій, передбачених законодавством.

07.2018р. – 03.2019р. ТОВ «Малин Енергоінвест»
Профіль організації Комунальне підприємство
Посада Майстер відділу водопостачання

08.2017р. – 07.2018р. ТОВ «Форест Технолоджі» (с. Українка, Малинський р-н)
Профіль організації Деревообробне підприємство
Посада: Майстер цеху оптимізації
Обов'язки:
- організація підготовки виробництва, контроль додержання технологічних процесів, оперативне виявлення і ліквідація причини їх порушення;
- перевірка якості продукції, що випускається, або виконуваних робіт, вживання заходів щодо запобігання браку та підвищення якості продукції;
- участь у прийманні закінчених робіт, пов'язаних з реконструкцією дільниці, ремонтом технологічного устаткування, механізацією та автоматизацією виробничих процесів і ручних робіт;
- установка і своєчасне доведення виробничих завдань робітникам відповідно до затверджених планів і графіків виробництва;
- аналіз результатів виробничої діяльності, забезпечення правильного і своєчасного оформлення первинних документів.

03.2017р. – 08.2017р. ТОВ «Папір-Мал» (м.Малин)
Профіль організації виготовлення картону та санітарно-гігієнічних виробів
Посада: фахівець з приймання та контролю ТМЦ відділу матеріально-технічного постачання

Обов'язки:
- приймання та контроль ТМЦ (макулатура, металопрокат, електротовари, інструмент та інше), які надходять на підприємство;
- взаємодія між структурними підрозділами підприємства, щодо приймання та контролю ТМЦ, які надходять на підприємство.

05.2004 р. - 08.2016 р. ПАТ «РЕЙЛ» (м. Малин)
Профіль організації: - виготовлення запасних частин для залізничного рухомого складу (вантажних вагонів);
- кузовна забудова вантажного транспорту для промисловості та сільського господарства;
- виготовлення будівельних металоконструкції та конструкцій загального призначення;
- виготовлення спеціального обладнання для механічної обробки
04.2011 р. – 08-2016 р.
Посада: заступник начальника відділу матеріально технічного постачання та маркетингу
Обов'язки:
- складання та ведення договорів по збуту продукції з контрагентами, контроль за своєчасними розрахунками контрагентами ;
- листування з контрагентами та відкриття замовлень на виготовлення готової продукції для її збуту ;
- складання планів виробництва згідно відкритих замовлень на підприємстві для виготовлення продукції для збуту та підписання відповідних договорів;
- моніторинг та відстежування конкурсних торгів (тендерів) через систему електронних закупівель PROZORRO з державними установами;
- координація структурних підрозділів підприємства (зібрання, підготовка та подача документів) для участі у конкурсних торгах (тендерах) та участь у них;
- складання та ведення договорів зовнішньо-економічної діяльності (ЗЕД);
- замитнення та розмитнення продукції (збір документів для подачі їх митним брокерам);
- замовлення залізничного рухомого складу (контроль документів) для завантаження або розвантаження продукції;
- контроль за виконанням укладених договорів на постачання товарів та ТМЦ на підприємство, контроль запасів товарів на складах;
- контроль складського обліку у відділі;
- керівництво зав.складами, комірниками, інженерами з постачання та підготовки виробництва.




Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: