• PRO

Діана

Бухгалтер, 20 000 грн

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
38 років
Місто:
Вознесенськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер відділу з організації харчування

з 05.2021 по 06.2025 (4 роки 1 місяць)
ТОВ "АСІКС-ГРУП", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота з первинною документацією;
- Введення накладних на надходження товару;
- Проведення реалізації відвантаженої продукції;
- Проведення списання продуктів харчування відповідно до меню;
- Виписка щоденних накладних;
- Проведення звірки з контрагентами;
- Формування пакетів документів для оплати за надані послуги із забезпечення продуктами харчування;
- Оформлення видаткових накладних та актів в програмі DOT-Chain;
- Участь у проведені ревізії та інвентаризації складу.

Бухгалтер

з 12.2020 по 02.2021 (2 місяці)
Кадры делового мира, Миколаїв (Освіта, наука)

В процесі навчання отримала практичний досвід по роботі в 1С: 8 з первинними документами, а саме:
- ведення бази даних по контрагентам;
- внесення даних по договорам та рахункам;
- оформлення платіжних доручень;
- контроль оплати рахунків постачальників;
- введення складського обліку ТМЦ (надходження/витрати);
- реєстрація податкових накладних;
- оформлення довіреностей, податкових накладних, прибуткових і видаткових накладних, касових ордерів;
- звірка з постачальниками

Менеджер з персоналу

з 11.2018 по 08.2020 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "СП "ПАЕК", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

-Ведення кадрового діловодства в повному обсязі підзвітних підприємств;
-Формування штатного розпису підзвітних підприємств;
-Ведення особових справ працівників на підзвітних підприємств;
-Облік відпусток;
-Розробка та впровадження документованих процедур з кадрової політики компанії;
-Розробка посадових інструкцій

Менеджер з персоналу

з 01.2018 по 11.2018 (10 місяців)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

-Прийом, переведення, звільнення працівників;
-Формування особових справ працівників;
-Ведення табелів обліку робочого часу працівників;
-Прийом і обробка листів непрацездатності; розрахунок страхового стажу працівників;
-Облік відпусток працівників (основна щорічна, соціальна, додаткова за шкідливість, відпусток без збереження заробітної плати за угодою сторін);
-Оформлення працівників у відрядження (Наказ на відрядження + кошторис);
-Формування штатного розпису підприємства, організаційної структури;
-Розробка посадових інструкцій працівників;
-Ведення обліку окремих категорій працівників (осіб з інвалідністю, матерів, що виховують двох дітей у віці до 14 років, одинокі матері, матері, що виховують дітей з інвалідністю).
-Організація закупок новорічних подарунків для дітей працівників (формування списку, заключення договору купівлі та специфікації до нього).
-Планування бюджету відділу кадрів;
-Організація внутрішнього і зовнішнього навчання персоналу.
-Подання звітності до Центру зайнятості (звіт про прийнятих працівників, звіт про попит на робочу силу); подання звітності до ДПІ (про прийом працівників), Подання звіту 10-ПН, подання звіту РВК про наявність автотранспорту на підприємстві.

Секретар

з 07.2009 по 12.2017 (8 років 5 місяців)
ТОВ "Ойлтранстермінал", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Основне завдання - забезпечення ефективного документообігу на підприємстві.
1. Створення бази даних для зберігання та обліку вхідної, вихідної документації, наказів з основної діяльності, службових записок.
2. Ведення реєстру договорів. Створення бази договорів.
3. Підготовка розпорядчих документів по підприємству (накази, розпорядження, Акти комісійні), листів (відповіді, підтвердження, запити тощо) відповідно до норм ДСТУ 4163-2003.
-Робота з контрагентами від проведення тендеру до введення первинних бухгалтерських документів (Рахунків, Актів виконаних робіт, розрахункових накладних, Договорів купівлі/продажу/надання послуг) :
-Укрпошта (договір оренди на а/с, закупку ЗПО, конвертів, формування централізованої підписки на періодичні видання);
-Закупівля продуктів харчування для офісу (ТАВРІЯ В);
-Співпраця з кур'єрськими службами для відправлення кореспонденції (Нова Пошта, КСД, ТНТ)
4. Формування бюджету витрат в межах свого підрозділу.
5. Ведення протоколів нарад з виробничих питань.
6. Виконання доручень керівника підприємства.

Освіта

Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Миколаїв)

Факультет соціології, магістр соціальної роботи, диплом з відзнакою, Николаев
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство

Київ, 2009

Знання і навички

  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • MS Outlook
  • BAS Бухгалтерія
  • DOT-Chain
  • Кадрове адміністрування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
відповідальність;
старанність;
вміння працювати в команді та самостійно;
стресостійкість;
аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися;
позитивна життєва позиція;
ініціативність;
комунікабельність.

Сімейний стан: заміжня, маю 2-х дітей (2013 р.н, 2015 р.н).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: