Резюме від 20 жовтня 2022PRO

Олександра

Менеджер зі збуту, по роботі з клієнтами, із супроводу продажів, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер зі збуту

з 04.2021 по 07.2022 (1 рік 3 місяці)
ТОВ Боріка, Харків (Виробнича фірма з проектування виробів із пластмас)

Обов'язки:
-реалізація проектів;
-контроль термінів випуску продукції відповідно до затвердженого плану (графіку);
-прогноз продажів по проектам, контроль та коригування прогнозу;
-розробка та погодження з керівником відділу, кураторами проектів концепції, мети та основні етапи проектів;
-підготовка планів, витрат, доходів, руху коштів по проектам;
-ведення документації по проектам;
-організація реалізації проектів відповідно до плану робіт;
-виконання проектів у погоджені терміни та з необхідним рівнем якості;
-координація роботи всіх учасників проекту.

Менеджер зі збуту

з 02.2018 по 10.2020 (2 роки 8 місяців)
Фабрика «Варіант» ТОВ, Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
• оформлення первинних документів у 1С з постачання готової продукції та надання послуг у 1С.
• оформлення та підписання договорів;
• прийом та контроль виконання замовлень на надання послуг;
• написання звітів щодо використання сировини (за наданими послугами);
• контроль повернення первинної документації, ведення реєстрів щодо повернення документів;
• поточна звірка взаєморозрахунків з покупцями готової продукції та замовниками на надання послуг із давальницької сировини та контроль здійснення оплат;
• щомісячна звірка взаєморозрахунків з покупцями готової продукції та замовниками на надання послуг із давальницької сировини;
• підготовка документів експортного постачання (контракт, первинний інвойс).

Менеджер зі збуту каналу B2B.

з 12.2016 по 02.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «Енерджі Сейвінг Солюшин», Харків (Світодіодне освітлення)

Обов'язки:
• виставлення рахунків відповідно до запитів клієнтів;
• узгодження відвантаження товару відповідно до договірних умов;
• надсилання комерційних пропозицій відповідно до потреби клієнта (підбір аналогів);
• взаємодія з усіма відділами компанії для своєчасного постачання якісної продукції;
• здійснення відвантаження товару залежно від розташування складів компанії та точки вивантаження;
• контроль дебіторської заборгованості.

Менеджер зі збуту.

з 12.2013 по 08.2016 (2 роки 8 місяців)
«ТОВ фірма СВ», Харків (Побутова хімія.)

Обов'язки:
• укладати договори;
• здійснювати прийом та обробку замовлень клієнтів (дистриб'юторів) на довіреній території, оформляти необхідні документи;
• з'ясовувати потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією, та погоджувати замовлення з клієнтом відповідно до його потреб та наявністю асортименту;
• взаємодіяти з усіма відділами підприємства для своєчасного виробництва якісної продукції;
• мотивувати клієнтів (дистриб'юторів) на роботу з компанією відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту;
• контролювати виконання щомісячних планів продажу дистриб'юторами;
• вести звітність з продажу та відвантаження клієнтам (дистриб'юторам) компанії;
• контролювати дебіторську заборгованості.

Менеджер зі збуту

з 08.2012 по 05.2013 (9 місяців)
«ТОВ Адвентіс», Харків (Торгівля: Супермаркети.)

Обов'язки:
• замовляти товар та організовувати його продаж у секторі торгового залу;
• встановлювати ціну на товари залежно від вхідних цін, планових націнок, маркетингових досліджень цін конкурентів, фіксованих, індикативних та рекомендованих цін, принципів ціноутворення прийнятих у компанії;
• прогнозувати продаж залежно від сезонності, національних свят, проведених акційних заходів;
• формувати звіти щодо товарообігу та проводити аналіз показників;
• приймати рішення щодо запровадження нових або виведення неходових товарів відповідно до звіту інтенсивності продажів;
• забезпечувати виконання поставленого щомісячного, квартального та річного плану продажів;
• організовувати роботу працівникам сектору торгівельного залу та контролювати ефективність їх виконання;
• проводити інструктаж з техніки безпеки працівникам сектору торгового залу, стежити за виконанням правил з техніки безпеки;
• контролювати надходження товарів від постачальника на склад згідно з графіком поставок;
• формувати та подавати до відділу персоналу табель обліку робочого часу працівників сектору торгового залу.

Менеджер з адміністративної діяльності.

з 05.2010 по 08.2012 (2 роки 3 місяці)
«ТОВ Адвентіс», Харків (Торгівля: Супермаркети.)

Обов'язки:
• приймати ЗНП (замовлення постачання) від менеджера зі збуту;
• надсилати ЗНП постачальнику електронною поштою, факсом, у телефонному режимі або представнику постачальника особисто;
• отримувати підтвердження про заплановане постачання;
• залагоджувати з постачальником всі питання, що виникають під час постачання та прийому товару на торгову точку;
• видавати постачальникам акти виконаних робіт та податкові накладні на послуги;
• передавати постачальникам інформацію щодо повернення.

За сумісництвом помічник начальника з маркетингу та реклами.
Обов'язки:
• організація та проведення рекламних заходів компанії;
• встановлення зв'язку із діловими партнерами;
• формування іміджу магазину;
• розміщення додаткових місць для прибутку для роздрібних торговців;
• контроль за розміщенням додаткових місць;
• контроль проведення акцій.


Освіта

Українська інженерно – педагогічна академія.

Радіоелектроники, електромеханіки та комп'ютерних систем, Комп'ютерні технології в управлінні та навчанні., Харків
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Отримала кваліфікацію спеціаліста по комп'ютерним технологіям в управлінні та навчанні.

Харківский електро - механічний технікум транспортного будівництва.

Комп'ютерні технології, Обслуговування комп'ютерних та інтелектуальних систем та мереж., Харків
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Отримала спеціальність техніка з комп'ютерної техніки.


Додаткова освіта

  • Creative English, рівень Intermediate. (2016-2016)
  • English town rainbow, рівень Intermediate. (2014-2015)
  • English town rainbow, рівень Pre-Intermediate. (2003-2006)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
• володіння офісною технікою (сканер, принтер), програмою Microsoft Outlook.
• робота з Internet-користувач
• впевнений користувач ПК: MS Office, 1С, Bitrix24.


Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю організаторські здібності, пунктуальність, старанність, цілеспрямованість, уміння аналізувати ситуацію, порядність, швидконавчання.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: