Резюме від 24 червня 2021 PRO

Анастасия

Диспетчер-логист, 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
21 рік
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Супервайзер промоутерів

з 11.2018 по 02.2019 (3 місяці)
Мукко, Черкассы (продвижение продуктов питания)

Огранизация проумоутерской компании,набор промоутеров,их обучение,контроль проведения промоушин компании,проведения договорённости о проведении дегустаций,работа с персоналом

официант

з 06.2018 по 08.2019 (1 рік 2 місяці)
Lviv Croissants, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

работала во время летних каникул,помощником повара

Освіта

ЧНУ ім Богдана Хмельницького

Освітня програма: 035,Германські мови та літератури (переклад включно) ,перша англійська,тобто перекладач з англійської мови, Черкассы
Вища, з 2020 по 2024 (3 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Моїми особистими якостями є наполегивість, цілеспрямованість, порядність, честність у всіх сферах мого життя. Я,швидко навчаюсь багато працюю за для отримання знань,які я потребую.

Моєю основною метою на даному етапі є досконале вивчення англійської мови. Навчаючись в унівеситеті я цілеспрямованно йду своєї мети - це досконале володіння мовами. Та ще будучи ученицею, я завжди ставила перед собою високу планку в навчанні і досягла своєї мети отримавши високу оцінку за результатми ЗНО по всім предметам.

Маю велике бажання отримати досвід працюючи в компанії,де можу практикувати свою англійську та вдосконалювати мову. Бажаю навчатись та отримувати нові знання півищуючи рівень своїх
компетенцій та отримуючи новий досвід.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: