• PRO

Вікторія

Менеджер з прийому замовлень

Розглядає посади:
Менеджер з прийому замовлень, Економіст, фінансист, менеджер, фінансовий аналітик, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з продажу, Контент-менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 06.2016 по нині (9 років 2 місяці)
https://v-shop.me/, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

1. Пошук та підбір товарів, а також виробників та фабрик у Китаї для подальшого імпорту.
2. Ведення переговорів із постачальниками та укладання домовленостей на вигідних умовах.
3. Налагодження логістичних ланцюжків: пошук менеджерів у Китаї для збору та консолідації замовлень, організація міжнародної доставки в Україну.
4. Розміщення та просування товарів на маркетплейсах (OLX, Prom.ua, Shafa, Kidstaff, Instagram та ін.).
5. Адміністрування власного інтернет-магазину: створення та наповнення карток товарів, SEO-оптимізація, настроювання категорій та фільтрів.
6. Розробка та реалізація стратегії продажів, пошук та залучення клієнтів.
7. Організація фотосесій товарів, написання описів та візуальний контент.
8. Обробка замовлень: упаковка, відправлення , контроль логістики по Україні.
9. Просування у соціальних мережах та месенджерах, взаємодія з клієнтами та обробка зворотного зв'язку.

Заступник начальника відділу лізингових операцій

з 12.2011 по 05.2015 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Лізингова компанія " Аверс-Груп", Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

1. Створення договорів лізингу, поруки, згоди дружини.
2. Замовлення договорів страхування (Каско, Майно).
3. Виставлення рахунків на аванс та комісію з подальшим моніторингом оплат.
4. Підготовка листів від імені клієнта про залік попередніх сплат у рахунок авансу.
5. Створення Акту п-п на день відвантаження техніки з розрахунком гривневого еквівалента вартості техніки.
6. Контроль отримання клієнта оригіналів документів, зокрема. видаткової накладної, підписаної з боку клієнта та довіреності.
7. Внесення інформації про нову угоду до Програми:
- інформація про клієнта;
- умови фінансування;
- Інформація про техніку.
8. Надсилання інформації про необхідність реєстрації техніки.
9. Виставлення рахунків за клієнтами:
- заздалегідь за попереднім курсом;
- у день платежу за уточненим курсом.
10. Спілкування з клієнтами щодо погашення заборгованості.
11. Виставлення штрафних санкцій у разі прострочення платежів (за згодою з керівництвом).
12. Контроль за перестрахування клієнтами: своєчасна оплата, отримання договорів від клієнтів.
13. Підготовка погоджень щодо нестандартних умов лізингу.
14. Підготовка розрахунків на запит менеджерів.
15. Постійна взаємодія з менеджерами з умов лізингу, відсутніх оригіналів документів, пояснення розрахунків тощо.
16. Консультація клієнтів щодо розрахунків, питань лізингу.
17. Взаємодія з урахуванням поточних питань.
18. Взаємодія з ДержФінПослугами та ДержФінМоніторингом, моніторинг на держ. сайті оновлень у переліку терористів з подальшим повідомленням відповідного органу.
19. Щоденний моніторинг платежів у системі КлієнтБанк. Надсилання звіту щоденно фін. директору з платежів.
20. Своєчасне виявлення помилок у призначеннях платежів та повідомлення бухгалтерії та облік про правильність рознесення г/к.
21. Внесення інформації про оплату клієнта до Програми.
22. Передача техпаспорту клієнту у користування.
23. Переоформлення права власності на клієнта:
- Додаткову угоду про закриття або договір викупу;
- пояснення клієнту переліку документів, необхідних для зняття техніки з обліку у Держтехнагляді;
- Контроль отримання вищевказаних документів;
- Передача техпаспорта, знятого з обліку, клієнту.

Економіст адміністративно-господарської служби

з 03.2011 по 09.2011 (6 місяців)
ТОВ "Мед-сервіс", Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Введення заявок з обладнання та реклами, відкриття нових аптек, дозаявок з підрядником.
Перевірка документів: договорів, рахунків, їх оплата, актів, накладних, податкових.
Передача основних засобів, ТМЦ, інвентаризація, надходження, витрата.
Складання щотижня звітів.

Менеджер з реклами

з 10.2010 по 02.2011 (4 місяці)
РА "Лама", Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Економіст бюджетного управління

з 06.2010 по 10.2010 (4 місяці)
ТОВ "РУШ", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснення контролю за касовою дисципліною.
Здійснення контролю за своєчасним та коректним закриттям виданих коштів (авансові звіти), витрати на відрядження.
Перевірка правильності заповнення авансових звітів, перевірка документів, що підтверджують зазначені витрати.

Організація та проведення заходів

з 12.2009 по 06.2010 (6 місяців)
Flirt2u, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Економіст

з 02.2008 по 11.2009 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Астек-с» мобільний зв'язок Лайф, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Перевірка всієї фінансової документації з оренди та електропостачання та інших договорів згідно з реєстром.
Перевірка та контроль правильності сум у рахунках отриманих від контрагентів та у заявках на оплату, якщо оплата здійснюється згідно з договорами, перевірка реквізитів у рахунках відповідно до реквізитів у договорах.
Щоденне введення платежів у систему SAP, контроль оплати набраних платежів, перевірка коштів або повернення грошей відповідно до банківського реєстру.
Створення реєстрів договорів оренди, актів виконаних робіт, податкових накладних, що передаються до бухгалтерії.

Фахівець з продажу авто з майданчиків банку

з 11.2007 по 01.2008 (2 місяці)
ЗАТ «А-Банк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Кредитування фізичних осіб

Фахівець Депортаменту з продажу та розвитку бізнесу

з 01.2007 по 11.2007 (10 місяців)
ТОВ "Ві Ей Бі Експрес", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Кредитування фізичних осіб: ведення переговорів із позичальником, спрямоване на збирання інформації від нього, необхідної для видачі кредиту.
Надання інформаційних послуг із кредитних банківських продуктів.
Оцінка кредитоспроможності позичальника, передача зібраних даних про клієнта у відповідний структурний підрозділ Банку з метою вивчення та погодження з відповідними структурними підрозділами Банку, щодо можливості кредитування.
Формування та оформлення розпоряджень на відкриття рахунків із кредитування фізичних осіб, договорів, заяв та інших документів щодо кредитування фізичних осіб.
Підписання пакету документів: банківських екземплярів типових договорів Банку, пакету документів із кредитування фізичних осіб із клієнтом.
Формування, оформлення та підписання з клієнтом додаткових угод до договорів щодо кредитування фізичних осіб.

Освіта

Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара

Економічний факультет. Спеціальність: Економіка підприємства, Дніпро
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Дніпропетровський Національний університет ім. О.Гончара

Фізико-технічний факультет Спеціальність літальні апарати, Дніпро
Незакінчена вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчально-методичний центр Держфінмоніторингу України. Навчання з фін. моніторингу відповідальних за проведення фін. моніторингу

2012, 2015 год, неделя

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Windows
  • Email
  • Adobe Photoshop
  • MS Paint
  • Клієнт-Банк
  • SAP Logon
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Активний продаж
  • Уважність
  • Прямий продаж

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Вміння працювати в команді та самостійно, схильність до аналізу, величезне бажання навчатися та удосконалюватись, відповідальність, порядність, комунікабельність, акуратність, сумлінність, швидка адаптація до корпоративних вимог, уміння працювати з людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: