Анастасія

Адміністратор, оператор контакт-центру, 18 000 грн

Розглядає посади: Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Вид зайнятості: повна
Вік: 27 років
Місто проживання: Одеса
Готовий працювати: Дистанційно, Одеса
Розглядає посади:
Адміністратор, оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Фахівець служби підтримки
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2023 по нині (2 роки 9 місяців)
Амбулаторія сімейного лікаря, ТОВ, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом вхідних дзвінків та опрацювання вихідної лінії, консультація пацієнтів щодо послуг клініки, запис на прийоми до лікарів, робота з різними каналами зв'язку.

Менеджер з продажу

з 12.2022 по 04.2023 (5 місяців)
Сервер Молл, ООО, Одеса (IT)

Продаж товару та послуг компанії, пошук та залучення нових клієнтів, комунікація з ними та ведення бази в CRM системі.

Оператор call-центра

з 09.2021 по 12.2022 (1 рік 4 місяці)
Клініка Святої Катерини, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультація клієнтів в телефонному режимі, запис на прийоми до лікарів.

Додаткова інформація

Резюме
Марчук Анастасія Андріївна
Ціль: розвиток в професійній сфері.
Очікуваний рівень заробітної плати : від 15000 тисяч гривень.
Дата народження: 14.04.1998
Місто : Одеса
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан :

Освіта :
2018р., Одеський державний університет внутрішніх справ, бакалавр, спеціальність «Правоохоронна діяльність».
Досвід роботи :
01.03.2019 – 01.09.2021
Другий Суворовський відділ державної виконавчої служби у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Посада : спеціаліст
Посадові обов’язки
1. Ведення архіву
2. Ведення номенклатурних справ
3. Реєстрація та відправка вихідної кореспонденції
4. Оброблення телефонних дзвінків


З 2023 працюю оператором в медичному інформаційному центрі, є досвід роботи в програмі 1С, бінотел, комунікація з пацієнтами через різні месенджери, запис на прийом та вирішення конфліктних ситуацій.
Причина зміни місця роботи: бажання збільшити рівень заробітної плати та професійний розвиток.

Додаткова інформація :
Знання іноземних мов : початковий рівень англійської мови, на стадії вивчення.
Володіння комп’ютером : досвідчений користувач ( Microsoft Word, Microsoft Excel), уміння швидко набирати тексти.
Особисті якості : просторове мислення, зацікавленість в робочому процесі, посидючість, уважність, відповідальність, безконфліктність, комунікабельність, вміння обробляти велику кількість інформації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: