Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Світлана

Адміністратор-касир, асистент стоматолога, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор контакт центру

з 07.2021 по 09.2022 (1 рік 2 місяці)
«ДокЛайф», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-приймати та розподіляти вхідні дзвінки;
-одержувати повідомлення та електронні листи, відправляти результати аналізів.
-вести базу даних клієнтів;
-надавати довідкові та консультативні послуги пацієнтам.
-надавати пацієнтам інформацію про ціни, види послуг, знижки, акції, режим роботи клініки.
-записувати пацієнтів на прийом, діагностику, онлайн консультацію!
-узгоджувати графік роботи лікарів.
- формувати графік роботи в програмі.

Асистент стоматолога

з 06.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
Dent.ua, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підготовка робочого місця лікаря перед прийомом пацієнта.
Стерилізація медичного інструментарію.
Асистування лікарю під час прийому.
Ведення медичної документації.
Комунікація з пацієнтами .

Адміністратор-касир

з 04.2016 по 07.2020 (4 роки 3 місяці)
Лікарська Практика, Київ (медична клініка)

- Запис пацієнтів до спеціалістів клініки та організація зустрічі пацієнтів у холі клініки
- З’ясування мети візиту відвідувачів клініки, та збір інформацію про пацієнтів під час спілкування з ними, в программу "Медичний облік SQL"
- У межах своєї компетенції надаємо відвідувачам і тим, хто телефонує, інформацію щодо напрямів діяльності клініки, програм лікування, переліку й вартості лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів
-контролювати графіка лікарів, коректного ведення розкладу.
-
- Ведемо розрахунки пацієнтів, готівкою та розрахунки із використанням платіжного терміналу, за медичні послуги.
- Супровід пацієнтів до зон очікування біля відповідних кабінетів клініки. Якщо пацієнти самостійно проходять до кабінетів, пояснює їм маршрут прямування.
- Координація черговості пацієнтів. За наявності великої кількості пацієнтів забезпечення порядку дотримання черговості та комфортні умови для очікування.
- Стеження за дотриманням чистоти у зонах очікування, справністю освітлення та відповідного офісного устаткування.
- Інформування спеціалістів клініки:
• щодо запланованих візитів, їх перенесення чи скасування;
• про прибулих пацієнтів, які очікують на прийом біля кабінету
- Інформує головного адміністратора про наявні недоліки в організації приймання пацієнтів; вживає заходи щодо усунення недоліків; здійснює контроль за виконанням медичним персоналом вказівок керівництва клініки з питань приймання пацієнтів.
- Підготовка документів для страхових компаній, на відшкодування лікування для пацієнтів.
- У разі невиходу лікаря на прийом забезпечує перезапис пацієнта на інший час або вишукує можливість заміни лікаря.
- Формування касового звіту, в кінці робочого дня.
- Своєчасне відкриття та закриття Клініки

Адміністратор

з 05.2014 по 04.2016 (1 рік 11 місяців)
Viva, Київ (медична клініка)

-Готувати перед прийомом пацієнтів кабінети, перевірка укомплектованість робочого місця рекламними матеріалами, необхідними бланками і документацією, канцелярським приладдям.
-Перевірка готовності до роботи всіх технічних засобів (комп'ютер, касовий апарат, телефонний апарат;
-Регулювати потік пацієнтів, до лікарського прийому запрошуємо пацієнта присісти і почекати, коли лікар запросить пацієнта пройти в кабінет.
-Здійснює розкладку медичних карт, результатів аналізів в картотеку.
Формування оптимального запису пацієнтів в програмі "Медичний облік" на первинну і повторну консультації згідно з прийнятими в клініці стандартами.
-Інформує пацієнтів про отримання результатів обстеження, та відправлення результатів аналізів на електрону пошту пацієнта.
-Надавати відвідувачам клініки інформацію щодо порядку роботи, про час і місце прийому лікарів.
-Підбір зручного часу для пацієнта і при необхідності консультація декількох фахівців прийоми ставить послідовно.
-Проводити телефонні переговори з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря.
-Інформує керівництво Клініки про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, прийняті заходи щодо їх ліквідації. Своєчасно представляє претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів на розгляд.
-Оформлення інформованої згода пацієнта на медичне втручання
-У разі невиходу лікаря на прийом забезпечує перезапис пацієнта на інший час або вишукує можливість заміни лікаря.
- своєчасне відкриття та закриття Клініки.

Адміністратор-касир, асистент

з 04.2012 по 06.2013 (1 рік 2 місяці)
Стоматологічна клініка Віва-Дент, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Надання інформації ,що стосуються послуг клініки
-Ведення запису пацієнтів в програмі 1С
-Раціональний розподіл дзвінків / робочого часу співробітників,
-Ведення обліку продукції клініки, та замовлення
-Проводити телефонні переговори з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря.
-Проводити оплату послуг,
-Контроль дисципліни та порядку в клініці.

Адміністратор-касир

з 02.2011 по 04.2012 (1 рік 2 місяці)
Стоматологічна клініка "Посмішка", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Заводити медичну карту на пацієнта, що вперше відвідав медичний заклад до початку первинної консультації,
Внести в программу 1С
Запрошувати пацієнта присісти і почекати, коли лікар запросить
Здійснювати розрахунок пацієнтів з видачею їм чеків.
Контролювати чистоту і порядок в холі, ганку і в коридорах медичного закладу.
Давати усні довідки, що стосуються послуг центру.
Працювати з комп'ютерними програмами.Word, Exel, мини атс
Проводити оплату послуг, відмітку про виконання послуг.
Регулярно вести звітність.
Приймати заходи щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів.
Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні пацієнтів, приймає заходи до їх ліквідації

Освіта

НПУ імені Гоголя

Соціальній педагог та практичний психолог, Ніжин
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Медична школа при Дарницькому медичному об'єднанні

Медична сестра, Київ
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр " Данко" Бухгалтерія 1с 8,3+М,E.D.O.C

2020 рік, 2 міс

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Робота з факсом Міні-АТС Figma

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відсутність шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: