Резюме від 2 серпня 2022

Тарас

Операційний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Користувач ПК Організація безперебійної експлуатації об’єктів Відкриття нових об’єктів Капітальний, поточний ремонт будівель споруд прилеглих територій Організація та проведення тендерних процедур Проведення закупівель та створення технічних завдань Впровадження за ощадливих технологій

Знання мов

Італійська — середній

Додаткова інформація

Новосад
Тарас
Миколайович

Мета:
•Пошук роботи .

Загальна інформація:
•05.09.76. р.н, одружений.
Діти :дочка – 2008 р,н; син- 2011р,н;дочка – 2013 р,н.
•Проживаю за адресою: Волинська обл., Луцький р-н, с.Княгининок, вул.Молодіжна, 37.
•тел. моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вища
•Волинський державний університет ім.Лесі Українки.
Спеціальність: фінанси та кредит.
Кваліфікація: економіст.

Трудова діяльність:
З Листопада 2019 по даний час – проект менеджер по інвестиційних проектах мережі кав’ярень під торгівельною маркою « Ідеаліст»
З березня 2019 р по серпень 2019 р. – провідний інженер управління будівництва , реконструкції та розвитку торгівельної марки «МОТТО» (мережа автозаправних станцій)
З 2011 р. по 2019 р. – начальник Управління технічної експлуатації АЗК торгової марки «WOG».
•З 2005 р.по 2011 р. – інженер відділу технічної експлуатації АЗК торгової марки «WOG».
•З 2002 р. по 2005 р. – робота за кордоном.
•З 2001 р. по 2002 р. – ст.оператор комплексу АЗК торгової марки «WOG».
•З 2000 р. по 2001р. – оператор АЗК торгової марки «WOG».
•З 1999 р. по 2000 р. – економіст фінансового відділу митного автопорту «ЯГОДИН»

Додаткові навички:
• Організація ефективної роботи колективу :в офісі ( 20 чол) та в регіонах (120 чол)
Організація ефективної безперебійної технічної експлуатації підпорядкованих об’єктів
Планування бюджету та організація ефективного використання виділених коштів на обслуговування підпорядкованих об’єктів
Впровадження енергоефективних технологій ( зміна постачальника електроенергії, встановлення систем контролю та обліку використання енергоресурсів, Встановлення СЕС, ЛЕД, Резервного живлення та енергоефективного обладнання)
Підбір та встановлення оптимального обладнання відповідно до потреб підпорядкованих об’єктів
Проведення тендерних процедур
Досвід відкриття об’єктів торгівлі в аеропортах та бізнес центрах
Проведення реконструкцій ,брендування, перепланування та поточні ремонти АЗС,нафтобаз, авто мийок, ресторанів, закладів громадського харчування
Організація отримання дозвільної документації (Ох.праці, екологія, МНС)

Додаткова інформація:
•Власний автомобіль
•Розмовляю італійською
•Не палю.
•Відношення до спиртного - нормальне .
•Захоплення: авто, спорт (бокс, футбол)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: