Резюме від 25 травня 2024

Ірина

Адміністратор, офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 05.2021 по 08.2022 (1 рік 3 місяці)
Фенікс Синдикат, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

-Організація і порядок в офісі та закупки.
-Приймала участь в підписанні нових договорів.
-HR- менеджер,пошук та проведення співбесід і адаптація нових працівників.

Додаткова інформація

Гесаль Ірина Сергіївна

Дата народження: 01.04.1994
Місто: Вінниця
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2012 р. – лютий 2015 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Менеджменту», спеціальність «Товарознавство і торговельне підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2015 р. – січень 2017 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Економіки і підприємництва», спеціальність «Товарознавство та експертиза в митній справі», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2017 р. – серпень 2017 -менеджер по роботі з клієнтами iCredit (не офіційно).
Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації клієнтів, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— експертиза договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
червень 2018 р. – листопад 2019 – менеджер з продажів ТЦ «Жовтень» (не офіційно)
Функціональні обов’язки:
— консультування та продажі товарів роздрібним клієнтам;
— оформлення розрахунків з покупцями;
— організація роботи продавців (5 чол.);
— виконання плану продажів;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару (мерчендайзинг).
вересень 2020 р. – листопад 2020 р. – бухгалтер ФОП «Літовчук М.М.»
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1C:Підприємство 8.х);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська – середній рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність, стресостійкість, відповідальність, дружелюбність, здатна знаходити контакти, як з підлеглими, так і керівництвом, направляючи свою діяльність виключно на інтереси компанії, готова до серйозної роботи і ненормованого робочого дня, націлена на результат, готова підвищувати свій професійний рівень, чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: не маю .
Водійське посвідчення: категорія B.
Можливість відряджень: так.
Хобі: теніс, кулінарія, .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: