- PRO
Владислав
Директор комерційний, виконавчий, з продажів, регіональний представник
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6840835/
Досвід роботи
Директор департаменту закупівель
з 04.2024 по 04.2025
(1 рік)
Альфа Грант, ПП, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Поєднував посаду директора департаменту категорійного менеджменту з посадою комерційного директора
Керував Департаментом категорійного менеджменту до якого входили:
Категорійний відділ
Відділ закупівель
Штат: 9 співробітників
Формував бачення асортиментної політики та ціноутворення
Займався плануванням продажів, закупівель, маржинальності, прогнозуванням і розрахунком рентабельності, аналітикою
Проводив перемовини з Постачальниками та укладав договори
Брав участь у галузевих виставках і конференціях
Департамент тісно взаємодіяв з відділами продажів, маркетингу, логістики, складським господарством
За час роботи домігся таких результатів:
- Оптимізовано товарні залишки - скорочення на складах на 30% - без втрати продажів
- Скорочено неліквідні залишки на 20%
- Скорочено передоплати постачальникам до 0! та почали працювати з відстрочкою платежу і в кредит.
- Приріст продажів у 2024 році до 2023 - 14%
- Валовий прибуток - у 2024 році приріст до 2023 року - 12%
- Створено асортиментну матрицю з лімітами по залишкам відповідно до сезонності
- Збільшена маржинальність на товарні категорії
- Укладено контракти з новими постачальниками
- Розроблено концепцію взаємодії категорійного відділу та відділу продажів
- Впроваджено нову схему мотивації для категорійних менеджерів з прив'язкою до KPI:
(план по валовому прибутку, план по взаєморозрахунках з постачальниками, план по товарних залишках в розрізі складів зберігання, фокусні завдання)
- Реорганізовано відділ закупівлі - перерозподілено постачальників, впроваджено нову схему мотивації з прив'язкою до KPI
- Доопрацьовано документообіг департаменту категорійного менеджменту
- Доопрацьовано звіти в 1С, створено ТЗ на подальші удосконалення звітів і розробку нових звітів
- Впроваджено план-фактний аналіз закупівель і продажів, календар категорійного менеджера та інші документи
- Розроблялися і проводилися трейд-маркетингові заходи (акції) з метою збільшення обсягів продажів, скорочення товарних залишків з низькою ліквідністю і підвищеним ризиком за термінами реалізації
- Розроблено та впроваджено інструкції, регламенти, скрипти
- У департаменті підтримувався високий моральний дух
- Проводив аудиторні міні-тренінги
- Практикував коучинг і наставництво для підвищення кваліфікації та особистісного зростання співробітників
Директор інтернет-магазину
з 01.2023 по 04.2024
(1 рік 3 місяці)
"Globius", Одеса (Роздрібна торгівля)
Директор мережі інтернет-магазинів
(6 сайтів, власний склад, відділи: продажів, закупівлі, контенту, реклами, дропшиппінгу, рекламацій)
Група товару: побутова техніка, аудіотехніка, товари для дому та відпочинку, інші товари
Контроль виробничих процесів підприємства.
Управління відділами:
закупівлі, продажів,
маркетингу (SMM, контент, таргетинг), склад, розробки та програмування, фінансів.
Проводив перемовини та укладав договори із постачальниками.
Впровадив KPI у кожному відділі.
Удосконалив скрипти з продажу у торговому відділі.
Оптимізовав асортимент - вилучені позиції з низкою ліквідністю, збільшені переходящі залижки топових SKU
Розвивав дропшипінг з кліентами, с постачальниками - були залучені постачальники, розроблена система мотивації для менеджерів та кліентів
Проводив навчання персоналу - тренінги з продажів, робота з кліентською базою, холодні та гарячі дзвінки, технікам продажу Up-sell/Cross-sell
Контроль та удосконалення роботи CRM сістеми та планувальників.
Проводив перемовини с фрілансерами та фірмами яки залучалися для здійснення робіт, заключав з ними договори, розробляв для них ТЗ, контролював виконання задач.
Основні досягнення:
Створенна Компанія (ООО) "під ключ"
Були прописані функіональні обов'язки, посадові інструкції
Розроблена та зареєстрована власна торгова марка для товару та маркетплейсу
Ре-організований відділ закупки, аналітики, контенту (SMM)
Оптимізовано асортимент
Впровадженні маркетингові активності, додаткова мотивація персоналу, рейтинги менеджерів з продажу
Залученні нові клієнти, партнери
Розроблений новий сайт B2C
Розроблений новий сайт B2B (OPT/DROP)
Почато перехiд на 1С (BAF) - залучені підрядники, розроблено ТЗ, план та сроки впровадження
Збільшена площа складу з 600 кв.м. до 1000 кв.м.
Проведена модорнізація складу - розширена площа, оновлено обладнання, створені додаткові рабочі міста
Збільшенні обсяги продажів на 20%
Удосконалена робота сайтів, CRM, планувальників.
Штат підприємства – 50 осіб.
Комерційний директор/Директор з продажів
з 03.2021 по 01.2023
(1 рік 10 місяців)
ФЛП Марінеско (60 объектів: мережа магазинів "Мясомаркет", "Наша Ряба" , "Doner-market", "Сімейна пекарня"., Одеса (Роздрібна торгівля)
Комерційний директор/директор з продажів
Керував комерційним відділом підприємства
Розробляв комерційну, торгову політку, принципи ціноутворення, мотіваційні програми для співробітників.
У безпосередньому підпорядкуванні:
Аналітики (менеджери із закупівель) - групи товару: бакалея, молочна, ковбасна, сирна продукція, м'ясо, напівфабрикати, напої.
Супервайзери (менеджери з розвитку роздрібної мережі)
Торговий відділ (продавці-консультанти, м'ясні сомельє, старші продавці, адміністратори)
Брав участь у відкритті торгових об'єктів - нових магазинів, донер-маркетів, піцерій)
Розробляв та впроваджував маркетингові активності напрвлені на збільшеня продажів
Проводив перемовини з партнерами, постачальниками та укладав угоди
Здійснював підбір персонала, проводив, контролював адаптацію, навчання
Разробив та впровадив программу лістингу у торгову мережу
Основні досягнення:
створена єфективна команда з продажу, аналітичний відділ
залученні нові постачальники
покращені умови роботи з постачальниками
збільшив обсяги з продажу на 22%
збільшив валовий прибуток підприемства на 18%
покращена пенетрація ассортименту
зменшив списання продукції
Впровадив: система мотивації, скрипти з продажу, стандарти роботи, санитарні стандарти до магазинів, чек-листи
Штат: 200 осіб
Заступник директора / Комерційний директор/ Директор з продажів
з 06.2007 по 03.2021
(13 років 9 місяців)
ВІЖЕС, Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Групи товару: бакалея, молочна, ковбасна, сирна, кондитерська продукція, напої, дитячe харчування.
ТМ: Pepsi, Комо, "Простоквашино", Бащинский, Славія, Пірятин, Наш молочник, Hochland, Мономах, Чудо, Слов'яночка, Фаворит, М'ясна лавка, Галичина, Галіція, квас Арсеньівский та інш.
Планування, організація та контроль бізнес-процесів підприємства (Штат 220)
Управління комерційною та господарською частиною підприємства
Управління комерційним, торговим, аналітичним відділами, відділом закупівлі.
Робота з постачальниками, компаніями-виробниками
Розробка та впровадження регламентуючої роботи відділів документації
Фінансовий контроль
Контроль за рентабельністю
Систематизація та стандартизація виробничих процесів
Постановка, контроль та аналіз виконання планів, цілей, завдань
Підбір, наймання та навчання співробітників комерційного відділу та інших відділів підприємства
Відкриття та розвиток торгових представництв в інших містах - Миколаїв, Нова Каховка, Геніченськ, Скадовськ
Відкриття роздрібної, дрібно-оптової мережі продуктових магазинів
Відкриття оптових магазинів
Оренда приміщень, наймання, вступ на посаду, навчання продавців-консультантів
Розробка та впровадження KPI, матеріальних та нематеріальних мотивацій персоналу
Розрахунок та нарахування заробітної плати з урахуванням додаткових фінансових мотивацій
Здійснив перехід підприемства на облікову систему 1С - розробляв ТЗ, залучав підрядників та контролував їх роботу та дедлайни.
Автоматизував бізнес-процеси та удосконалив їх через ПЗ (програмне забезпечення)
+ Розширив територію та канали збуту
+ Збільшив кліентську базу
+ Сформував та збільшив портфель брендів
+ Сформував та навчив ефективний колектив
+ Збільшив обсяг продажів
+ Збільшив прибутковість підприємства, філій
+ Оптимізував витрати підприємства
вивів підприємство в одного з лідерів своєї галузі
+ Розробив технічні завдання для програмістів 1С8 для вдосконалення конфігурацій, створення додаткових можливостей в аналітиці, плануванні, звітності
Основні досягнення: налагодження єфективної системи роботи, розширення ринку збуту, географіЇ збуту, залучення клієнтів, збільшення обсягів продажу
Штат: 220 осіб
Регіональний директор
з 03.2004 по 07.2007
(3 роки 4 місяці)
Вімм-Білль-Данн-Україна (PepsiCo, Sandora) ТМ Чудо, Слов'яночка, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Група товару: молочна продукція, соки, напої, дитяче харчування.
Представляв інтереси компанії у регіоні - Одеса, Миколаїв, Херсон, АР Крим
Управління філією у м. Одеса
(склад, торговий відділ)
Побудова системної дистрибуції на території, пошук та запуск дистрибуторів
Побудова та налагодження роботи торгових відділів дистриб'юторів
Навчання торгового персоналу дистриб'юторів, філії
Робота з національними та локальними торговельними мережами
(Таврія В, Сільпо, Фуршет, Копійка, Ненажера, Еко-маркет, Оскар та ін.)
Забезпечував виконання планів щодо нумеричної дистрибуції, обсягів продажу
Підключав тендерних клієнтів, НКР (нестандартні канали збуту)
Брав участь в активності компанії в інших регіонах країни
Брав участь у відкритті супермаркетів національних мереж у довіреному регіоні та інших регіонах
Організовував та контролював проведення трейд-маркетингових активностей компанії у довіреному регіоні
Основні досягнення: розширення ринку збуту, географіЇ збуту, залучення клієнтів, збільшення обсягів продажу
Штат: 180 осіб
Директор з продажів
з 01.2001 по 03.2004
(3 роки 2 місяці)
ООО "Мир продуктов", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Групи товару: бакалея, молочна, ковбасна, сирна, кондитерська продукція, соки, напої, дитяче харчування.
Сторив з нуля та керував торговим відділом підприємства – (супервайзери, торгові представники, мерчендайзери, промоутери)
Розробив маршрути для торгових представників
Розробив та впровадив стандарти роботи торгового персоналу
Розробив та впровадив KPI для співробітників торгового відділу
Розширив географію покриття у Миколаївській та Херсонській областях
Підключив ключових, оптових клієнтів клієнтів у Херсонській області
Підключив субдистриб'юторів у Херсонській області
Збільшив нумеричну дистрибуцію
Забезпечував виконання планів продажу
Забезпечував дотримання стандартів роботи компаній-постачальників
Залучив до пакету національні бренди
Штат: 80 осіб
Регіональний менеджер
з 01.1998 по 01.2001
(3 роки)
Ferrero, ТМ Kinder surprise, Nutella, Raffaello, Tiс Taс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Группа товару: кондитерська продукція
Планування та організація роботи команд дистрибуторів
Розвиток торгових марок компанії в південних регіонах.
Розробка та реалізація стратегії розвитку регіону.
Організація та проведення маркетингових заходів.
Контроль роботи дистриб'юторів.
Навчання персоналу відділу продажів дистрибуторів
Штат: 30 осіб
Освіта
Южно-слав'янский інстітут
Менеджмент предприятия, Николаев
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Безліч різних тренінгів з продажів, менеджменту, керівництва персоналом, переговорів, навчання персоналу та ін.
2002-2025
Коуч нового кода - IPACT (International Professional Association of Coaches and Trainers)
2022
Оцінювання персоналу 360
2021
Фабрика 6.0 Дмитра Ковпака по работі з Китаем
2019
Корпоративний інститут компанії "Wimm Bill Dann" (Pepsico)
2004-2007
Знання і навички
- Користувач 1С
- User Bitrix24
- Plan Fix
- Sales Draive
- Finmap
- Microsoft.Office.Tools
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Управління підприємством
- Систематизація бізнесу
- ManaGet
- Ведення переговорів
- Ведення CRM
- Водійські права кат. B
- Доброзичливість
- Комунікабельність
- FMCG-продаж
- Робота із запереченнями
- Планування продажу
- Організованість
- Уміння аналізувати
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — просунутий
Додаткова інформація
Самостійний, цілеспрямований, відповідальний, стресостійкий, активний.
Мотивований робити та заробляти!
Сильні сторони:
Навички управління
Організаційні навички
Вміння находити підхід до людей
Підприємницький склад розуму
Великий досвід у сфері продажів, управління, планування, організації процесів у сфері продажів, у сфері управління та побудови системного бізнесу, маркетингу
Досвідчений переговорник
Коуч, бізнес-тренер
Особистий автомобіль
Місце народження: м. Одеса
Проживав та працював у містах: Одеса, Миколаїв, Херсон, Київ, Харків.
Хобі: фотографія
Готовий працювати та достигати цілей
100% Створю сильну та ефективну команду, дружній колектив однодумців що зроблять неможливе заради досягнення цілей!
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
50000 грн, Одеса, Дистанційно -
Комерційний директор
120000 грн, Одеса, Івано-Франківськ , ще 4 міста -
Менеджер, агент, представитель по продажам пиломатериалов оптом
Одеса, Вінниця , ще 8 міст -
Територіальний менеджер
50000 грн, Одеса, Дніпро , ще 2 міста -
Директор (виконавчий, операційний, фінансовий, комерційний), керівник компанії
25000 грн, Одеса, Дніпро , ще 6 міст -
Комерційний директор
Одеса, Чорноморськ