Резюме від 27 травня 2024 PRO

Людмила

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник фінансового директора

з 10.2023 по нині (8 місяців)
БО БФ Право на Захист (https://r2p.org.ua/), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

• Ведення процесу інституційного планування та бюджетування, включаючи створення інструментів для розробки бюджетів програм та проектів та узгодження бюджетів з програмними робочими планами та організаційними цілями;
• Розробка регулярної фінансової звітності та аналітики, прогнозування та аналіз виконання бюджету Фонду та фінансове становище організації на запит керівництва та управлінської команди;
• Керування процесами та комунікаціями, працюючи з власниками бюджетів проектів у рамках всієї організації з метою моніторингу та перегляду бюджетів протягомроку та всього строку реалізації проекту(ів);
• Забезпечення дотримання поточних бюджетних та витратних політик, а також надання пропозицій щодо вдосконалення політик та систем відносно керівних принципів витрат коштів, економії, розподілу та річного планування;
• Розробка та підтримка шаблонів та операційних процедур, пов'язаних з управлінням бюджетом та грошовими коштами;
• Співпраця з фінансовою командою з питань впорядкування внутрішніх фінансових звітів та процесів звітності;
• Супровід аудиторських перевірок проектів

Фінансовий директор

з 12.2022 по 05.2024 (1 рік 5 місяців)
Група компаній, Україна (Роздрібна торгівля)

Проектна робота з реструктуризації бізнесу групи компаній:
Фінансовий директор (у підпорядкуванні відділ бухгалтерії – 11 чол, казначейство – 4 чол)

•Діагностика поточної корпоративної структури: розгляд переваг та недоліків поточної структури, визначення проблемних зон;
•Розробка та реалізація нової організаційно-правової структури групи компаній з чітко визначеними функціональними напрямками діяльності; оптимізація бізнес-процесів;
•Розробка бізнес-плану;
•Реорганізація та структурування обліково-фінансового департаменту (визначення функцій, обов’язків, відповідальності);
•Оптимізація бухгалтерського та податкового обліку, перевірка правильності ведення обліку, встановлення нових процедур та стандартів;
•Проведення аудиту окремих організацій
•Розробка управлінської звітності (CF, PL, Balance);
•Постановка технічних завдань програмістам, тестування та прийняття розробок;
•Формування кредитного портфелю групи компаній та фактичне залучення кредитних коштів

Фінансовий директор (ТОВ, ФОПи)

з 03.2021 по 10.2022 (1 рік 7 місяців)
PROCARE, Київ (Роздрібна торгівля)

Фінансовий директор
• Постановка управлінського, бухгалтерського та податкового обліку групи компаній на базі 1-С «УТП»;
• Впровадження BAS КУП (не впроваджено, відмовились);
• Розробка стратегії розвитку компанії на 5 років, участь у залученні інвестицій;
• Залучення позикових коштів (кредити, лізинги), в т.ч. в період війни, співпраця зі страховими компаніями;
• Оптимізація та аналіз грошових потоків, консолідований звіт про рух грошових коштів (CF);
• Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, консолідований звіт про прибутки та збитки (P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності в цілому по групі, в т.ч. в розрізі брендів, напрямків діяльності;
• Складання контрактів та їх комплексний супровід (контроль, укладання, погодження договорів, ЗЕД (імпорт-експорт), написання претензій, ін.);
• Консультування та координація у процесі постановки бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, планування, бюджетування, фактичного обліку всіх користувачів в компанії;

Фінансовий директор

з 06.2020 по 11.2020 (5 місяців)
Фудз Юкрейн start-app проект (https://www.work.ua/jobs/by-company/1811585/), Київ (інтернет-ресторани (https://www.instagram.com/greenbar.cafe/; https://www.instagram.com/poke.oke.kyiv/; https://www.instagram.com/shanghai_cat/; https://www.instagram.com/chackmakdoner/))

Start-app проект, мережа інтернет-ресторанів (Dark Kitchen)
Фінансовий директор
• Постановка бухгалтерського та податкового обліку підприємства, запровадження управлінського обліку на базі 1-С «УТП»;
•Впровадження BAS КУП (не впроваджено), Bitrix24, Teams, Poster
• Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух грошових коштів (CF);
• Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки(P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства в цілому по компанії та в розрізі структурних підрозділів.
• Контроль, укладання, погодження договорів із орендодавцями, контрагентами, ін.
• Консультування та координація у процесі постановки бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, планування, бюджетування, фактичного обліку

Фінансовий директор, Виконавчий директор

з 06.2013 по 03.2020 (6 років 9 місяців)
Профіпартс Україна ТОВ, Київ (група SKUBA (Литва) http://www.skuba.biz/about-skuba-group.html - оптова торгівля запасними частинами для вантажних автомобілів, причепів, напівпричепів, імпорт з країн західної Європи, Індії, Китаю)

Виконавчий директор:
•Організація та провадження діяльності відповідно статуту підприємства; штатна чисельність працівників – 100-120 чол.
Фінансовий директор:
• Повне відновлення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства, впровадження управлінського обліку на базі 1-С 8.2 «УТП» – керівник проекту;
• Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух грошових коштів (CF);
• Стратегічне планування фінансово-господарської діяльності підприємства
• Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки(P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства в цілому по підприємству, у розрізі філій
• Контроль за виконанням планів, бюджетів, прогнозів;
• Податкове планування
•ЗЕД
• Успішне проходження перевірок усіма контролюючими органами (3 комплексні податкові перевірки, регулярні позапланові перевірки органами ДФС, податкової міліції, прокуратури, ін.)

Заступник фінансового директора (5 юридичних осіб)

з 04.2011 по 03.2012 (11 місяців)
ПАТ з ІІ «СБК», Київ (https://www.sbk.com.ua/ виробництво стінових керамічних виробів та матеріалів)

•Впровадження бухгалтерського, податкового та управлінського обліку на базі 1-С 8.2 «УТП» – керівник проекту;
• Планування, моделювання, бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії;
• Фінансове планування, управління грошовими потоками, управління собівартістю ГП
• Контроль за виконанням планів, бюджетів, прогнозів;
• Підготовка пакету звітності для міжнародних фінансових інституцій, засновників, ради директорів;
• Консультування та координація у процесі планування, бюджетування, фактичного обліку;
• Проведення спеціальних економічних досліджень

Заступник фінансового директора, Національний фінансовий контроллер (56 юридичних осіб)

з 12.2009 по 04.2011 (1 рік 4 місяці)
ВАТ «Цукровий Союз «Укррос», Київ (https://webriders.com.ua/ru/project/sugar-union-ukrros/ агропромисловий холдинг)

Заступник фінансового директора (Національний фінансовий контролер)
(Керівник відділу контролінгу – у підпорядкуванні 13 чол., 56 юридичних осіб)
• Побудова та організація роботи відділу;
• Розробка системи фінансового контролінгу, облікової політики, підготовка пакету управлінської звітності;
• Організація та контроль процесів фінансового та управлінського обліку;
• Бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії;
• Підготовка консолідованої управлінської звітності групи компаній;
• Підготовка бізнес-планів компанії для кредитних комітетів банківських установ;
• Розробка річних та довгострокових фінансових планів, бюджетів, моделей;
• Консультування та координація у процесі бюджетування та фактичного обліку;
• Робота з аудиторськими компаніями
• Проведення спеціальних економічних досліджень

Фінансовий директор, Генеральний директор

з 11.2006 по 09.2009 (2 роки 10 місяців)
ЗАТ «Видавництво «Экономические Известия», Київ (випуск щоденної газети «Экономические известия», щомісячного журналу «Driver», щотижневого додатку «Личное Время», інші продукти видавничої діяльності)

Генеральний директор Акціонерного товариства
Здійснення діяльності відповідно статуту підприємства;
штатна кількість працівників - 90 -120 чол.
Досягнення: виведення щоденної газети на перше місце в рейтингах серед ділових видань у 2008 р https://detector.media/withoutsection/article/42267/2008-11-27-jekonomycheskye-yzvestyya-za-danymy-mmi2008220083-vyyshly-na-pershe-mistse-sered-shchodennykh-dilovykh-vydan/
Виведення видання до прибутковості: https://detector.media/withoutsection/article/44804/2009-04-03-vydavnytstvo-ekonomichni-vidomosti-zavershylo-2008-rik-z-21-mln-grn-chystogo-prybutku/

Фінансовий директор (у підпорядкуванні 2 бухгалтери)
• Повне відновлення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
• Впровадження системи бюджетування в компанії
• Фінансове планування
• Складання бюджету компанії та контроль за його виконанням
• Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух коштів (CF), розробка платіжного календаря;
• Стратегічне планування фінансово-господарської діяльності підприємства (на 10 років)
• Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки (P&L)
• Податкове планування
• Аналіз фінансово-економічної діяльності загалом по компанії, у розрізі видань, видів діяльності, проектів.
• Успішне проходження перевірок усіма контролюючими органами (комплексна податкова перевірка, всі фонди соціального страхування, прокуратура, комітет з охорони праці, зовнішні аудиторські перевірки, внутрішні аудиторські перевірки)

Фінансовий директор

з 02.2005 по 11.2006 (1 рік 9 місяців)
ТОВ „Тесис”, Київ (Виробництво машинного обладнання (чисельність 120 чол.), будівництво заводу, виробництво та експорт машинного обладнання в Іспанію (печі вирощування моно та мульти кремнію - устаткування для виробництва кремнієвих пластин для сонячних батарей)

Фінансовий директор (у підпорядкуванні 3 бухгалтери),
• Фінансове планування
• Складання бюджету підприємства та контроль за його виконанням
• Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух грошових коштів, розробка платіжного календаря
• Податкове планування
• Планування та управління експортно-імпортними операціями підприємства
• Формування та управління кредитним портфелем (банківські кредити, кредити від нерезидента)
• Складання контрактів та їх комплексний супровід
• Управлінський облік у розрізі замовлень обладнання
• Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства
• Калькулювання продукції підприємства
• Робота з податковими органами щодо відшкодування ПДВ

Освіта

Фінансова Академія

Diploma of INTERNAL AUDIT (https://acpmglobal.co.uk/diplom-check?blockchainID=TKQ0504S10), Київ
Вища, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)

Фінансова Академія

Diploma ACPM of International Financial Rreporting Standart (https://acpmglobal.co.uk/acpm-certificates-and-diplomas RUC1904S01), Київ
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

MMU Business School

MBA General Management, Київ
Вища, з 2013 по 2013 (менш ніж 1 рік)

mini MBA на базі Національного педагогічного університету
ім. М.П.Драгоманова

Київський національний торгово-економічний університет

Кандидат економічних наук за спеціальністю 08.06.04 – Бухгалтерський облік, аналіз та аудит, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Київський державний торгово-економічний університет

Економіст з бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в торгівлі та громадському харчуванні, Київ
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

•19 років досвіду роботи фінансовим директором
•Понад 3 роки досвіду роботи виконавчим/операційним директором
•Управління колективом понад 100 осіб
•Аналіз та оптимізація бізнес-процесів, Стратегічне та оперативне планування, моделювання, бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії
•Розробка методики та проведення фінансово-економічної оцінки діяльності підприємств, рекомендацій щодо підвищення ефективності ведення бізнесу;
•Розробка та впровадження облікової політики (бухгалтерський, фінансовий, управлінський облік), системи бюджетування, контролінгу підприємства, групи компаній, податкове планування та оптимізація витрат, складання, консолідація та аналіз управлінської звітності групи компаній; розробка KPI для співробітників;
•Забезпечення виконання показників фінансово-господарської діяльності, бюджетів, планів
•Автоматизація обліку – постановка та впровадження бухгалтерського, податкового, управлінського обліку на базі 1-С УТП, досвід впровадження BAS КУП (не впроваджено);
•Робота з ЗЕД (імпорт/експорт готової продукції, товарів, робіт)
•Робота із фінансовими установами (банками, лізинговими компаніями, страховими компаніями, компаніями з оцінки активів), залучення кредитування
•Юридичний супровід договірних відносин з контрагентами, складання претензій Контрагентам, складання скарг та заперечень контролюючим органам
•Проходження різноманітних перевірок контролюючими органами в Україні

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: