Резюме від 23 травня 2023

Руслана

Помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з маркетингу медичного центру.

з 10.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
Медичний центр/лабараторія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Підбір, адаптація персоналу (охорона, водії, адміністратори, медичні сестри, лаборанти, керівники лабораторій, лікарі, it-спеціалісти).
•Розробка посадових інструкцій для адміністраторів лабараторії і клінік. Контроль за дотриманням інструкцій адміністраторів.
•Написання скриптів телефонних розмов для call-center, Контроль за дотриманням стандартів спілкування call-center.
•Закупка медичного обладнання для оздоблення нових медичних кабінетів (меблі, електрокардіографи, кушетки тощо). Контроль за доставкою і відкриття нових медичних кабінетів.
•Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії для стимулювання продажів послуг медичного центру (акції, комерційні пропозиції, рекламний супровід, навчання).
•Участь у пошуку нових каналів просування медичного центру. Заключення договорів на організацію мобільного тестування COVID-19. Організація роботи виїзних пунктів тестування на COVID-19.
•Організація участі медичного центру у галузевих заходах.
•Контроль за виготовленням і доставкою рекламної продукції компанії в головний офіс і філіали.

Менеджер з підбору персоналу

з 12.2014 по 01.2020 (5 років 1 місяць)
ФОП, Киев (Пошук персоналу, HR)

Декретна відпустка. Робота віддалена/онлайн
• Пошук та підбір персоналу. Робочі спеціальності (мийники, водії, прибиральниці, будівельники).
• ФОП «Фулга». Працевлаштування на роботу в Європі (Польща, Чехія, Бельгія, Латвія, Литва). Робочі спеціальності. Продаж вакансій, підготовка документів для виїзду, допомога у бронюванні авіаквитків. Консультація і супровід клієнта.

Керівник відділу збуту

з 03.2013 по 05.2014 (1 рік 2 місяці)
Компанія "Бьюті Медіа", Київ (ЗМІ, Видавництво)

•Побудова і організація ефективної командної роботи відділу збуту.
•Розробка посадових інструкцій, положення про відділ збуту. Організація взаємодії відділу з іншими підрозділами компанії.
•Створення відділу прямих продажів «з нуля».
•Підбір, навчання, мотивація співробітників відділу. Управління персоналом відділу. Організація необхідних тренінгів для співробітників відділу. Планування. Контроль виконання плану з продажу. Аналіз продажів.
•Підготовка та впровадження технічної бази для менеджерів.
•Укладання договорів на постачання продукції споживачам. Організація і контроль виконання замовлень, договірних зобов'язань.
•Складський облік.
•Облік транспортних витрат. Організація і контроль маршрутизації водіїв та кур'єрів.
•Контроль забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію. Контроль дебіторської заборгованості. Оформлення документації.

Результат: кількість клієнтів збільшилась на 50%.

Керівник відділу збуту

з 03.2010 по 03.2012 (2 роки)
ТОВ "Ринок Медіа", Київ (ЗМІ, Видавництво)

•Побудова й організація ефективної командної роботи відділу збуту та обслуговування клієнтів.

•Управління персоналом відділу. Підбір, навчання, мотивація. Розробка та впровадження мотиваційних систем. Побудова та впровадження програм навчання. Розширення і розвиток відділу, налагодження комунікацій і співпраці з іншими відділами компанії. Розробка програм по просуванню і збільшення обсягів продажів продукції компанії. Участь в розробці цінової політики.

•Контроль підписання договорів з клієнтами компанії. Контроль стану дебіторської заборгованості клієнтів. Контроль виконання всіх зобов'язань перед клієнтами. Ведення великих довгострокових проєктів. Розвиток і зміцнення партнерських відносин з клієнтами. Підготовка повного пакета документів і участь в тендерах. Подача щомісячних звітів за підсумками роботи відділу вищому керівництву.

Результат: успішний довгостроковий проект з МТС України, згодом річний проект МТС рос.

В.о. директора департаменту збуту й обслуговування правових систем, компанія "Логос"

з 01.2010 по 03.2010 (2 місяці)
Компанія "Логос", Київ (it послуги)

Керівник відділу обслуговування правових систем

з 01.2006 по 01.2010 (4 роки)
Компанія "Логос", Київ (it послуги)

•Побудова роботи відділу обслуговування правових систем. Підбір, навчання, розробка мотиваційної системи для співробітників відділу. Організація командної роботи. Розробка і впровадження посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку. Планування роботи технічних фахівців і кур'єрів.

•Ведення бази клієнтів. Побудова та супровід довгострокових відносин між компанією і клієнтами. Консультація клієнтів телефоном і в офісі. Організація і проведення акцій для клієнтів. Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.

•Укладання договорів, оформлення звітних документів. Ведення первинної бухгалтерії клієнтів. Аналіз і контроль дебіторської заборгованості. Ведення звітних таблиць для керівництва компанії. Замовлення і контроль своєчасного доставлення товару в офіс і кінцевому користувачеві.

•Сертифікація в ТОВ "Ліга: Закон" (кваліфікаційні вимоги по організаційно-фінансовому супроводу інформаційно-програмних продуктів «Ліга:Закон»).

Результат: компанія ввійшла в трійку кращих дилерів «Ліга Закон» , за показниками продажів та обслуговування клієнтів.

Помічник керівника відділу правових систем

з 08.2004 по 01.2006 (1 рік 5 місяців)
Компанія "Логос", Київ (it послуги)

•Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника.
•Організація робочого процесу керівника, підготовка засідань і нарад.
Консультація клієнтів. Допомога керівникові в проведенні акцій з правових систем. Робота з дилерами компанії. Контроль роботи кур'єрів. Контроль доставлення товару в офіс.

Освіта

Черкаський Національний Університет ім. Б. Хмельницького

Факультет: історико-юридичний ;Cпеціальність: «Історія», магістр історії, викладач історії, Черкаси
Вища, з 2003 по 2004 (1 рік)

Черкаський Державний Університет ім. Б. Хмельницького

Факультет: історико-юридичний ;Cпеціальність: «Історія», вікладач історії, вчитель правознавства, Черкаси
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК 1С:Підприємство CRM ЛІГА:ЗАКОН Клієнт-Банк Законодавство України АТС Binotel Банківська справа Дінай

Додаткова інформація

Мої сильні сторони:
Проактивність, багатозадачність, виваженість, увага до деталей, клієнтоорієнтованість, комунікабельність, емпатія, ерудованість, старанність, стресостійкість, швидко вчусь, люблю і вмію працювати в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: