- PRO
Олена
Помічник керівника, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Менеджер по роботі з клієнтами, Психолог, Адміністратор, Менеджер з продажу, Продавець-консультант, Менеджер служби підтримки, Територіальний менеджер, Мерчандайзер, Менеджер з розвитку
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6847092/?puid=32429
Досвід роботи
Менеджер з продажу
з 10.2023 по 05.2024
(7 місяців)
ТОВ "Смарт", Київ (IT)
ПРОШУ КОМПАНІЯМ ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ НЕРУХОМОСТЮ НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ І!
Менеджер по роботі з клієнтами
з 03.2023 по 09.2023
(6 місяців)
Proxima Research International, Київ (IT)
•пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
•продаж продуктів компанії
•проведення зустрічей, переговори, бізнес листування
•супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
•повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
•документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
•розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
з 05.2021 по 11.2022
(1 рік 6 місяців)
Integrity Systems, Київ (IT)
•пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
•продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
•проведення зустрічей, переговори, бізнес листування, відрядження
•супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
•повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
•підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
•документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
•розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.
Перелік замовників: Олімп, Portmone, АТБ, Правекс банк, ПАТ «Земельний капітал», Сокар Енерджи Україна, Брокард, Комфі Трейд, Чумак, ДТЕК, ІСД, Смарт-Холдінг, Будпостач, Асіно-Україна, Імперія Холдінг, ДСНС, Заммлер-Склад, Лан Україна, Медіа Група «Надія», Ковальська, Нові Продукти, Ріола Модуль, Лапп Україна.
Старший менеджер зі збуту
з 11.2020 по 03.2021
(4 місяці)
Sytecs-PRO, Київ (IT)
•пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
•продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
•супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
•повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
•проведення переговорів та бізнес-листування
•підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
•документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
•розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.
Керівник корпоративних клієнтів
з 10.2019 по 11.2020
(1 рік 1 місяць)
"АМ Інтегратор груп", Київ (IT)
•аналіз бізнесу та потреб клієнтів
•проведення переговорів та презентацій
•підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
•підтримка відносин з існуючими клієнтами та залучення нових
•документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль надходження кошт
•складання звітів (за клієнтами, з продажу)
•повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу
•виконання плану продаж
•продаж комплексних рішень
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
з 06.2017 по 07.2019
(2 роки 1 місяць)
Softline (Wise IT), Span, Киев (IT)
•пошук нових клієнтів, робота з поточними
•проведення зустрічей, переговори, відрядження
•складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій
•продаж комплексних рішень компанії
•виконання плану продаж
•формування звітності
повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу
Досягнення:
- Проект модернізації мережевої інфраструктури на базі продуктів Huawei, для великої компанії яка пропонує послуги платіжної системи.
- Бюджет 200 000 $
- Термін доставки товару 60 роб.днів
- Складається з: міжмережне сховище Ocean Stor 2200 V3+ліцензії та пакет сервісної підтримки, сервер RH2288H V3, сервер RH1288H V3, комутатор CE6810-48S4Q-LI Switch, маршрутизатор AR1220E, комутатор S5720 , фаєрвол NGFW, прикордонні маршрутизатори, послуга-установка та налаштування обладнання на території замовника + інтеграція з системою, що діє.
Менеджер з продажу
з 06.2016 по 04.2017
(10 місяців)
Quality Business Technology, Київ (IT)
•самостійне вивчення ринку (vending) на території СНД та за її межами
•пошук каналів збуту програмно-апаратного комплексу та інших рішень власної розробки компанії
•аналітика ПО та продаж комплексних рішень компанії
•пошук бази (vending), пошук та залучення клієнтів, ведення бази Бітрікс24
•проведення зустрічей, переговорів, відрядження та участь у виставках
•складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
•тестування продукту перед демонстрацією замовнику
Досягнення:
Залучення вендінгових компаній з обсягом від 100 та понад 1000 вендингових апаратів. В одній великій мережевій компанії з надання оренди кавових та снекових автоматів був запущений пілотний проект з метою вивчення програмно-апаратного продукту для подальшого придбання.
Менеджер з продажу
з 11.2013 по 05.2016
(2 роки 6 місяців)
"Електронна бухгалтерія", Харків (IT)
•аналіз ринку, аналіз конкурентних умов та пропозицій
•пошук нових клієнтів, холодні контакти (м.Харків та інші регіони)
•робота з поточними клієнтами та їх подальший супровід
•підготовка комерційних пропозицій, підписання Договорів, замовлення товару, контроль оплати
•контроль та супровід угод (консультація, постпродаж)
•формування акційних пропозицій, розсилання, аналіз та залучення потенційних клієнтів
•технічна підтримка роботи ПЗ
•введення клієнтської бази даних у CRM-системі
•продаж інших рішень компанії (журнал "Ліга Закон")
Досягнення:
Протягом 2.5 років роботи в компанії була єдиним менеджером, стабільно виконувала та перевиконувала план.
У рамках стратегічних цілей компанії, до співпраці залучила кілька аудиторських компаній, у зв'язку з цим була значно розширена база клієнтів.
Розроблено та успішно реалізовано маркетингові програми, подарункові акції для постійних клієнтів.
Головний економіст
з 10.2002 по 11.2013
(11 років 1 місяць)
ПАТ "Укрсоцбанк", Харків (Фінанси, банки, страхування)
•підготовка листів про повне погашення кредиту, про зняття заборони для надання до ДАІ, нотаріуса
•написання довідок з питань, пов'язаних із кредитними операціями та заборгованістю клієнта
•складання довідок на вимогу суду, нотаріальної контори, адвокатів, прокуратури та ін.
•набір та проведення ордерів для видачі кредитних договорів та правовстановлюючих документів
•підготовка та контроль даних щодо перерахування часткового погашення сум та сплати відсотків боржників для «Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву»
•перевірка пакета документів щодо погашеної кредитної справи з подальшою передачею його до сховища банку
•організація та контроль передачі справ у сховище
Освіта
Національный аерокосмічний університет ім.М.Е. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", "ХАІ".
Факультет - Економіки і менеджменту. Спеціальність - Економіст підприємства., Харків
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Саморозвиток
- Неконфліктність
- Здатність до навчання
- Самостійність
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Активний продаж
- Користувач 1С
- Адаптивність
- Чесність
- Доброзичливість
- Уважність
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Останні роки працювала менеджером по роботі з корпоративними клієнтами, на даний момент відкрита для нових вакансій і навичок, хотіла б себе спробувати в сфері рекрутингу і розвиватись в цій галузі.
Люди - це самий важливий ресурс в компанії, і правильно підібрати людину яка буде доповнювати команду і приносити позитивний внесок для цієї команди, дуже важливий момент, який впливає на успіх компанії в цілому.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Горбачова Олена Миколаївна Менеджер з підбору персоналу. Графік роботи: повний день Можливість відряджень: так Бажаний оклад: 35 000 грн Моб.телефон: Електронна пошта: Місто проживання: м.Київ...
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
35000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Офис-менеджер
Київ -
Помічник директора
35000 грн, Київ, Івано-Франківськ, Чернівці -
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
25000 грн, Київ