Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Олена

HR-менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Горбачова Олена Миколаївна
Менеджер з підбору персоналу.

Графік роботи: повний день
Можливість відряджень: так
Бажаний оклад: 40 000 грн
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місто проживання: м.Київ
Громадянство: українка
Освіта: вища

Останні роки працювала менеджером по роботі з корпоративними клієнтами, на даний момент відкрита для нових вакансій і навичок, хотіла б себе спробувати в сфері рекрутингу і розвиватись в цій галузі.
Люди - це самий важливий ресурс в компанії, і правильно підібрати людину яка буде доповнювати команду і приносити позитивний внесок для цієї компанії, дуже важливий момент, який впливає на успіх компаній в цілому.

ДОСВІД РОБОТИ:

Період роботи: 10.2023 р. – 01.2024 р.
Посада: Менеджер з продажу
Організація: ТОВ "Смарт", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• робота з існуючими, та пошук нових
• продаж продуктів компанії, та крос-продажі нових
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office, робота з різними майданчиками тендерної закупівлі та продажу

Період роботи: 03.2023 р. – 09.2023 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Proxima Research Intetnational", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж продуктів компанії
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.

Період роботи: 05.2021 р. – 11.2022 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Integrity Systems", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування, відрядження
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.

Перелік замовників: Олімп, Portmone, АТБ, Правекс банк, ПАТ «Земельний капітал», Сокар Енерджи Україна, Брокард, Комфі Трейд, Чумак, ДТЕК, ІСД, Смарт-Холдінг, Будпостач, Асіно-Україна, Імперія Холдінг, ДСНС, Заммлер-Склад, Лан Україна, Медіа Група «Надія», Ковальська, Нові Продукти, Ріола Модуль, Лапп Україна.

Період роботи: 11.2020 р. – 02.2021 р.
Посада: Старший менеджер зі збуту
Організація: "Sytecs-PRO", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• проведення переговорів та бізнес-листування
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.
Перелік замовників: Олімп, Portmone, МХП, АТБ, Правекс банк, ПАТ «Земельний капітал», Сокар Енерджи Україна, Брокард, Комфі Трейд, Чумак, ДТЕК, ІСД, Смарт-Холдінг, Будпостач, Асіно-Україна.

Період роботи: 10.2019 р. – 11.2020 р.
Посада: Керівник корпоративних клієнтів
Організація: "АМ Інтегратор груп", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• аналіз бізнесу та потреб клієнтів
• проведення переговорів та презентацій
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• підтримка відносин з існуючими клієнтами та залучення нових
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль надходження кошт
• складання звітів (за клієнтами, з продажу)
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу
• виконання плану продаж
• продаж комплексних рішень

Період роботи : 06.2017 р. – 07.2019 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Softline (Wise IT)", Span, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• пошук нових клієнтів, робота з поточними
• проведення зустрічей, переговори, відрядження
• складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій
• продаж комплексних рішень компанії
• виконання плану продаж
• формування звітності
повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу

Досягнення:
- Проект модернізації мережевої інфраструктури на базі продуктів Huawei, для великої компанії яка пропонує послуги платіжної системи.
- Бюджет 200 000 $
- Термін доставки товару 60 роб.днів
- Складається з: міжмережне сховище Ocean Stor 2200 V3+ліцензії та пакет сервісної підтримки, сервер RH2288H V3, сервер RH1288H V3, комутатор CE6810-48S4Q-LI Switch, маршрутизатор AR1220E, комутатор S5720 , фаєрвол NGFW, прикордонні маршрутизатори, послуга-установка та налаштування обладнання на території замовника + інтеграція з системою, що діє.

Період роботи: 06.2016 р. – 04.2017 р.
Посада: Менеджер з продажу
Організація: "Quality Business Technology", м.Київ
Галузь: ІТ розробка

Посадові обов’язки:
• самостійне вивчення ринку (vending) на території СНД та за її межами
• пошук каналів збуту програмно-апаратного комплексу та інших рішень власної розробки компанії
• аналітика ПО та продаж комплексних рішень компанії
• пошук бази (vending), пошук та залучення клієнтів, ведення бази Бітрікс24
• проведення зустрічей, переговорів, відрядження та участь у виставках
• складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• тестування продукту перед демонстрацією замовнику

Досягнення:
Залучення вендінгових компаній з обсягом від 100 та понад 1000 вендингових апаратів. В одній великій мережевій компанії з надання оренди кавових та снекових автоматів був запущений пілотний проект з метою вивчення програмно-апаратного продукту для подальшого придбання.

Період роботи: 11.2013 р. – 05.2016 р.
Посада: Менеджер з продажу (продукт - M.E.doc)
Організація: "Електронна бухгалтерія", м.Харків
Галузь: Програмне забезпечення для бухгалтерії

Посадові обов’язки:
• аналіз ринку, аналіз конкурентних умов та пропозицій
• пошук нових клієнтів, холодні контакти (м.Харків та інші регіони)
• робота з поточними клієнтами та їх подальший супровід
• підготовка комерційних пропозицій, підписання Договорів, замовлення товару, контроль оплати
• контроль та супровід угод (консультація, постпродаж)
• формування акційних пропозицій, розсилання, аналіз та залучення потенційних клієнтів
• технічна підтримка роботи ПЗ
• введення клієнтської бази даних у CRM-системі
• продаж інших рішень компанії (журнал "Ліга Закон")

Досягнення:
Протягом 2.5 років роботи в компанії була єдиним менеджером, стабільно виконувала та перевиконувала план.
У рамках стратегічних цілей компанії, до співпраці залучила кілька аудиторських компаній, у зв'язку з цим була значно розширена база клієнтів.
Розроблено та успішно реалізовано маркетингові програми, подарункові акції для постійних клієнтів.

Період роботи: 10.2002 р. – 11.2013 р.
Посада : Головний економіст. Відділ супроводу активних операцій
Управління бізнес-офісу бізнесу.
Організація: ПАТ " Укрсоцбанк", м.Харків
Галузь: Фінанси

Посадові обов’язки:
• підготовка листів про повне погашення кредиту, про зняття заборони для надання до ДАІ, нотаріуса
• написання довідок з питань, пов'язаних із кредитними операціями та заборгованістю клієнта
• складання довідок на вимогу суду, нотаріальної контори, адвокатів, прокуратури та ін.
• набір та проведення ордерів для видачі кредитних договорів та правовстановлюючих документів
• підготовка та контроль даних щодо перерахування часткового погашення сум та сплати відсотків боржників для «Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву»
• перевірка пакета документів щодо погашеної кредитної справи з подальшою передачею його до сховища банку
• організація та контроль передачі справ у сховище
Освіта: Національний аерокосмічний університет ім.М.Е. Жуковського
Навчальний заклад: "Харківський авіаційний інститут", "ХАІ".
Рік закінчення: 2002
Факультет: Економіки і менеджменту
Спеціальність Економіст підприємства

Курси
Прямі продажі. Техніка ефективних продаж та переговорів. Постановка цілей. Організація роботи. Тайм менеджмент. Розмовний курс English-Prime.

Додаткова інформація
Знання мов: українська і російська –вільно.
Іноземні мови: Англійська вище середнього, рівень англійської Pre-Intermediate.
Комп'ютерні навички: 1С, MS Office, Outlook, CRM Microsoft, Bitrix, Інтернет.
Заняття в вільний час: читання професійної літератури, семінари з особистісного зростання та продажу, вивчення англійської мови, спорт, активний спосіб життя.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, аналітичний склад розуму, самостійність, цілеспрямованість, стресостійкість, уміння працювати в команді та самостійно, здатність швидко навчятися, відсутність шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: