Резюме від 27 квітня 2024

Ольга

Менеджер, адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Хмельовська Ольга Василівна
Контактна інформація :
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта :
2004 р.
Хмельницький державний університет
Факультет міжнародних відносин
Повна вища освіта
Спеціальність «Переклад»


2003 р.
Технологічний університет Поділля
Базова вища освіта за спеціальністю «Філологія»
Отримання кваліфікації бакалавра англійської філології.

Досвід роботи:

січень 2019 – травень 2020
ПП Shelsy
Менеджер зі збуту, менеджер по роботі з клієнтами
Звільненена з ініціативи роботодавця через карантинні заходи під час пандемії вірусу COVID - 19

квітень 2018 – листопад 2018
ТОВ Літма
Менеджер зі збуту
Звільнилася за згодою сторін.

грудень 2014 – грудень 2017
ПП Білик
«Cook Drive»
Старший менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу.
Звільнилася через незадовільні умови праці.

січень 2013 – жовтень 2014
ТзОВ «Express Mail»
офіс менеджер
Звільнена у зв*язку зі скороченням штату регіональних філіалів.

серпень 2012 – вересень 2012
ПП «МС-зв*язок»
Менеджер по роботі з клієнтами та клієнтською базою.
Звільнилась через неконкурентну оплату праці та ненормований робочий день.

жовтень 2007 - травень 2008
ТзОВ «ІнсталСайт Україна»
офіс менеджер
Звільнена за власним бажанням у зв*язку зі зміною структури філіала.

вересень 2005 – серпень 2006
НВК №5 м. Хмельницький
вчитель іноземної мови
Звільнена у зв*язку з виходом з декретної відпустки основного працівника.

серпень 2004 – квітень 2005
таксі «Диліжанс»
диспетчер

Професійні якості :
•Аналіз продажів продукції, виявлення потреб клієнтів і формування заявок.
•Організація і проведення заходів спрямованих на формування довгострокових відносин з клієнтами
•Робота в прямих продажах
•Навички ведення переговорів та ділової переписки.
•Навички контролю дебіторської заборгованості;
•Адміністрування та ведення сайту компанії.
•Контроль та організація діяльності працівників виробництва.
•Організація роботи складу та участь у проведенні інвентаризацій.
•Організація, супровід та вирішення питань логістичного напрямку.
•Супровід соціальних мереж, обробка вхідних замовлень.
•Вміння приймати відвідувачів офісного приміщення
•Чітке розуміння потреб відвідувачів та телефонуючих
•Підготовка та оформлення документації необхідної для роботи компанії.
•Ведення документації по анкетним даним співробітників, підбір персоналу, проведення співбесід та психологічних тестувань.
•Виконання службових доручень безпосереднього керівництва.
•Виконання правил трудової дисципліни, прийнятої у компанії.
•Підтримання позитивного морального клімату у офісі.


Іноземні мови :
Англійська – володію вільно
Німецька – базовий рівень володіння
Латина.
Українська та російська мови - володію вільно.

Знання ПК:
Володію вільно на рівні досвідченого користувача. Впевнено та активно користуюсь Internet. В курсі трендів мережі. Адміністрування та технічна підтримка сайтів компанії.

Додаткова інформація :
Маю тривалий досвід роботи з програмою
CRM
1С Ресторан,
1С Виробництво,
АВ Офіс,
MS Office.
В наявності досвід роботи з великими сумами готівкових коштів.

Особисті якості :
Грамотна мова та письмо, відмінна орфографія та стилістика.
Бажання та вміння працювати на результат, клієнтоорієнтованість .
Вчасно та в повному обсязі виконую отримані завдання. Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність.
Напрацьована техніка роботи з конфліктними клієнтами, вміння вирішення подібних ситуацій та вихід з них.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: