Резюме від 2 лютого 2024

Артур

Персональний асистент, перекладач, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Office Trello Jira Довідково-інформаційні програми Slolp

Додаткова інформація

Arthur Kazarian

08131, Sofiivska Borschagivka, Kyiv region,
Yabluneva str.
M: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

PERSONAL SUMMARY
A highly organised individual with good literacy and communicative skills, and have over 5 years experience of working as a personal assistant in the transportation and logistics sector. I have a professional manner and I’m able to efficiently prioritise the most important tasks. Looking for a challenging full-time role that will continue to improve my skills.

WORK EXPERIENCE

PERSONAL ASSISTANTFebruary 2010 - April 2015
PE "Gallat" Cherkasy, Ukraine [cargo transportation & logistics]
Formation of applications, agreements, additional agreements, customs documentation, etc . customer search, business correspondence with foreign partners and clients, participation in negotiations with partners and clients, support and control of cargo transportation; execution of instructions of the company director.
SPECIALIST OF THE DEPARTMENT OF REGISTRATION OF PARTNERSHIP RELATIONSOctober 2007 - December 2009
Alfa-Bank Kyiv, Ukraine [consumer lending unit]
Coordination of work between the bank's divisions at the stage of development and implementation of new banking products, business correspondence and negotiations with the bank's partners, control and analysis of the results of implementation of new and promotional banking products.


PROFESSIONAL SKILLS
• Conducting business negotiations with partners and clients, conducting business correspondence
• Planning, development and implementation of banking products
• Collection, processing and analysis of statistical information
• Coordination of work between structural units of the organization and its information support
• Planning and organising meetings and events

PERSONAL SKILLS
• Flexibility and adaptability
• Organisational skills and the ability to multitask
• Good oral and written communication skills
• Meticulous attention to details
• High level of time managment and responsibilit

EDUCATION
Kyiv National Linguistic University, Velyka Vasylkivska Street, 73, Kyiv, 03680 September 2013 - June 2016
Organization management and administration
Bachelor's degree
Kyiv National University of Trade and Economics, 19 Kyoto st., Kyiv, 02156 September 2016 - February 2018
organization management and administration
Master’s degree

LANGUAGES
• Ukrainian - native
• Russian - fluent
• English - advanced
• Spanish, Polish - intermediate

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: