Резюме від 1 серпня 2023 PRO

Світлана

Фахівець технічної підтримки облікових систем BAS, 1C, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з аналізу бізнесу групи розробки програмного забезпечення

з 09.2021 по 06.2023 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Інтероко" (торгова мережа "Люксоптика"), Київ (Роздрібна торгівля)

Виконання задач по підтримці та доробці
комплексної облікової системи (1С ЗУП + BAS Роздріб + BAS ERP+ BAS Бухгалтерія Prof) що охоплювали облік персоналу та розрахунки по заробітній платі в гуртово-роздрібній компанії з іноземними інвестиціями. Компанія має розгалужену мережу роздрібної реалізації медичної оптики (лінзи, окуляри), супутніх товарів та послуг.
Підсистема, що знаходилась в моїй зоні відповідальності включала наступне:
- оперативний та регламентований облік розрахунків зі співробітниками
- кадровий облік;
- облік відпусток;
- облік планового та фактично відпрацьованого робочого часу працівників роздрібу;
- облік показників постійної та змінної (KPI) частин заробітної плати;
- медичне страхування та додаткові блага;
- розрахунок утримань в тому числі і по по виконавчим документам;
- розрахунок податків;
- розрахунок резерву відпусток;
- різноманітна звітність, в тому числі регламентована.

Аналітик з впровадження программного забезпечення

з 03.2021 по 09.2021 (6 місяців)
Співробітництво з ТОВ "Камала Софт" в рамках ФОП Пилипенко С.В., Київ (IT)

Для компанії, що займається будівництвом автомобільних доріг розроблена та впроваджена підсистема по обліку матеріалів та готової продукції на пунктах по зберіганню та виробництву сипучих сумішей.

Аналітик з впровадження прикладного програмного забезпечення

з 06.2020 по 03.2021 (9 місяців)
Співробітництво з "IT Artel" в рамках ФОП Пилипенко С.В., Київ (IT)

Технічна підтримка та вирішення поточних задач по автоматизації обліку в компанії, яка є автодилером.
Участь в підготовчих етапах по переведенню обліку компанії-автодилера на BAS ERP:
- обстеження бізнес-процесів,
- збір вимог по автоматизації,
- моделювання та виявлення розривів міх вимогами та стандартним функціоналом,
- підготовка завдань на розробку.

Аналітик з впровадження операційного та прикладного програмного забезпечення

з 12.2019 по 05.2020 (5 місяців)
ТОВ "Фірмова мережа "Київхліб", Київ (Роздрібна торгівля)

В якості аналітика виконувала задачі по вдосконаленню облікової
системи (на базі 1С УПП), задачі з формалізації бізнес процесів компанії для подальшої автоматизації або модернізації. В мої обов'язки входило: збір вимог, аналіз, складання постановок задач, контроль виконання робіт з боку розробників, тестування доробленого функціоналу, інструктаж користувачів.

Досягнення:
Запущено блок по нарахуванню резерву відпусток.

В рамках аналіза причин незадовільної роботи системи (затримки при формуванні звітів, проведенні документів, тощо) я виявила, що деякі попередні доробки функціоналу виконані без заповнення всіх необхідних аналітик в облікових регістрах системи. Як результат - регістри не закриваються в розрізі аналітики і це провокує довготривале формування деяких звітів і непродуктивне завантаження системи. Ініціювала початок робіт з виправлення ситуації.

В рамках задачі з пошуку причин некоректного імпорту в 1С детальних данних по роздрібним операціям вдалося ініціювати розробку механізму контролю результатів імпорту, що зменшує витрати часу бухгалтерів на пошук і виправлення помилок імпорту.

Розробила звіти на базі СКД для аналізу даних по роздрібним операціям в 1С (виторг-чеки-товари).

Аналітик з впровадження прикладного програмного забезпечення

з 07.2019 по 11.2019 (4 місяці)
ФОП Пилипенко, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Участь в проекті автоматизації бухгалтерського обліку
на базі "1С Бухгалтерія 2.0" в виробничій компанії "Ярослав" в якості аналітика.

З моменту моєї участі в проекті вдалося виявити і виправити помилки, допущені при автоматизованому перенесенні початкових даних та документів за період, налаштувати продуктивну роботу бухгалтерів на всіх ділянках обліку. В якості результату були отримані коректні бухгалтерські та регламентовані звіти за квартал, що дозволило успішно завершити проект.

Аналітик з впровадження прикладного програмного забезпечення

з 09.2018 по 07.2019 (10 місяців)
ТОВ "Вікод Сервіс", Київ (IT)

Участь в якості аналітика в проектах автоматизації обліку в компаніях, що ведуть діяльність по зберіганню та реалізації пального (гурт, роздріб у власних мережах АЗС) на базі прикладних рішень BAS ERP, BAS УТ, 1С УТ:
- проведення експрес та передпроектних обстежень на предмет автоматизації обліку;
- збір вимог,
- формалізація бізнес-процесів;
- пошук рішень по реалізації обліку;
- складання та затвердження документації в рамках проекту
- контроль реалізації, тестування
- підготовка інструкцій, навчання користувачів, консультування.

Підтримка інформаційних систем на базі 1С, здебільшого для постачальників та реалізаторів пального.

Досягнення:
Розробка блоку обліку акциза на пальне та можливості вивантаження акцизних накладних в регламентований формат згідно правил, запроваджених з 01.07.2019 року (для BAS УТ, 1С УТ).

Консультант-аналітик 1С

з 09.2016 по 09.2018 (2 роки)
ТОВ "Бізнес архітектор" (група компаній "Реарден Групп"), Київ (IT)

Участь в проектах по автоматизації підприємств в якості аналітика 1С, консультанта 1С по підсистемі "Зарплата і кадри":
- оформлення технічної документації;
- доробка функціоналу (фіксація вимог, складання технічних завдань, контроль розробки, тестування, складання інструкцій, затвердження виконання робіт)
- навчання та консультування користувачів.

Обслуговування та доробка облікових систем замовників (на базі ЗУП, УПП, БП, УТ та ін.) в рамках технічної підтримки:
- аналіз
- складання та погодження постановок задач
- контроль виконання з боку розробників
- тестування
- здача робіт,
- навчання, складання інструкцій по користуванню, консультування

Досягнення:
В рамках проекту автоматизації сільськогосподарського підприємства (цукровий завод та 2 колгоспа) успішно запущена підсистема "Зарплата і кадри". З мого боку виконувались роботи по перенесенню початкових даних (з 1С77, 1С8 в 1С УСХП), налаштування, постановка задач, контроль виконання доробок функціоналу з боку розробників, навчання користувачів.

Проведення навчання користувачів замовників по конфігурації 1С:ЗУП в рамках 2-3 денних курсів.

Аналітик 1С

з 04.2015 по 08.2016 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "MTI", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Автоматизація регламентованого обліку (бух. облік, ЗП, інтеграція) в рамках проектів по автоматизації обліку мереж роздрібної торгівлі ("1С Розница", "1С Магазин одежды и обуви", 1С УТП, 1С ЗУП).
Автоматизація управлінського обліку в мережі сервісних центрів по ремонту техніки ("1С Управління сервісним центром").
Ведення процесу розробки:
-складання технічної документації (опис процесів,ПЗ, ТЗ, протоколи та ін.);
-взаємодія з власними виконавцями доробок та підрядниками;
-тестування, складання інструкцій, підтримка користувачів;
-адміністрування облікових даних.

Програміст-консультант 1С

з 11.2013 по 04.2015 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Бізнес-Софт», Київ (IT)

Участь в проекті впровадження 1С ЗУП, 1С Бухгалтерія в організації (80 співробітників).
Участь в проекті автоматизації обліку в виробничій фірмі на базі 1С УПП.
Налаштування трансляції даних бух обліку згідно МСФО (міжнародних стандартів фінансової звітності).
Переведення облікових систем з 1С 77 на 1С 8.
Підтримка користувачів, доробки конфігурацій, оновлення.

Інженер-програміст

з 07.2005 по 11.2013 (8 років 4 місяці)
ПП «Інтегра-сервіс», Київ (IT)

Участь в проектах по налагодженню ведення обліку в програмах 1С 8.2 Бухгалтерія, УТП, ЗУП (до 10 користувачів) від перенесення початкових залишків, налагодження обліку, розрахунку собівартості до формування регламентованої звітності.

Впровадження программ 1С 8.2 УТП, Бухгалтерія, ЗУП на підприємствах (встановлення, навчання користувачів, виконання доробок в програмі, оновлення змінених конфігурацій, налаштування інтеграції 1С з клієнт-банком, Бест-звіт, m.e.doc, налаштування обміну між розподіленими базами данних, налаштування інтеграції між БП та ЗУП).

Переведення облікових систем з 1С 77 на 1С 8.

Впровадження программ 1С 7.7. Налагодження завантаження та вивантаження інформації в форматах XML та DBF в системи клієнт-банк.
Налагодження ведення обліку в програмах 1С 7.7 починаючи з введення початкових залишків, налагодження, консультування, закінчуючи формуванням звітності.

Бухгалтер

з 06.2004 по 07.2005 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Призма-13», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення бухобліку сільськогосподарського підприємства (тваринництво, рослинництво, облік автотранспорту, клієнт-банк, розрахунок податкових зобов’язань ПДВ основної та пільгових декларацій). Робота в розподіленій базі даних. Була відповідальна за внесення початкових залишків та перехід з 1С Бухгалтерії 7.7 на 1С Підприємство 7.7(сільськогосподарська на базі комплексної).

Бухгалтер

з 04.2002 по 06.2004 (2 роки 2 місяці)
АТЗТ «Миронівський хлібопродукт», Київ (Харчова промисловість)

Ведення бухобліку оптового продажу м’ясної продукції (1С Бухгалтерія 7.7).Ведення обліку тари, проведення звірок з контрагентами. Адміністрування 1С та розробка друкованих форм.

Оператор ПК

з 09.1998 по 04.2002 (3 роки 7 місяців)
Гуртово-роздрібні фірми, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Вела первинну бухгалтерію та облік складу в різних фірмах, які займались гуртовою торгівлею:
-ТОВ «Бізнес центр Фармація» (фармацевтична фірма);
-ТОВ «Лев» (розробка програмного забезпечення для фармацевтичних фірм) ;
-ТОВ «Юніфарма» (фармацевтична фірма) ;
-ТОВ «Книга-плюс» (торгівля медичною літературою та видання медичної літератури)

Інженер АСУП

з 03.1993 по 08.1998 (5 років 5 місяців)
ВО "Завод "Арсенал", Київ (Машинобудування)

Адміністрування програмного комплексу виробничо-диспетчерського відділу, який виконував забезпечення деталями та матеріалами одного з виробничих цехів заводу.

Освіта

Київський політехнічний інститут

Факультет інформатики та обчислювальної техніки; Спеціальність: обчислювальні машини,комплекси, системи та мережі, Київ
Вища, з 1987 по 1993 (5 років 8 місяців)

Отримала систематизовані знання в сфері компьютерної техніки та мереж, баз даних та розробки програмного забезпечення.
Отримала кваліфікацію інженер-системотехнік.

Додаткова освіта та сертифікати

Курс «Решение оперативных задач в системе «1С:Предприятие 8.2»

2012

Курс «Решение бухгалтерских задач в системе 1С Предприятие 8.2»

2013

Англійська мова рівень Intermediate E4»

2016, 3 місяці

Курс «Англійська мова рівень Pre-Intermediate E3»

2015, 3 місяці

Курс «Англійська мова рівні E1, E2»

2014, 6 місяців

Курс «1С:Бухгалтерия 8 для Украины. «Использование прикладного решения»

2009, 5 днів

Курс: «Использование запросов в системе «1С:Предприятие 8»

2008, 3 дні

Курс «Основные объекты в системе «1С:Предприятие 8.1». Введение в конфигурирование»

2008, 5 днів

Учбовий центр «Успіх» Курс Програмування в 1С Підприємство 7.7

2005, 1 місяць

ТОВ «МІКСТ» м. Черкаси (розробка програмного забезпечення) Курс по веденню обліку в сільськогосподарській конфігурації 1С Підпри

2004, 5 днів

Учбовий центр «Перспектива 20 століття» Курс конфігурування та адміністрування в 1С Підприємство 7.7

2003, 1 місяць

Бухгалтерський облік. Курс. Школа ринкової економіки ТОВ «ЛІТ» м.Київ (2003)

2003, 3 місяці

Курси підвищення кваліфікації «УКРСТЕНО» м.Київ Бухгалтерський облік,маркетинг, менеджмент, основи реклами, діловодство, Wi

2000, 1 місяць

Курс "Облік витрат в ERP"

2018, 3 дні

ITEA, курс бізнес-аналізу

2018, 1 місяць

Сертифікований курс "ERP. Огляд можливостей системи"

2019, 3 дні

Знання і навички

MS Office Windows Linux Skype BAS AnyDesk TeamViewer Telegram Viber Адміністрування інформаційних систем на базі 1С 8 Адміністрування систем на базі 1С 7 Програмування 1С 8 Програмування 1С 77 Складання технічної документації Написання запитів до даних Конвертація початкових облікових даних Здатність до навчання Уміння працювати в режимі багатозадачності MS Teams Адміністрування інформаційних систем на базі BAS MS Visio Комунікабельність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Сертифікати:
2017 "1С Профессионал" по прикладному решению "1С:Зарплата и управление персоналом"
2011 « 1С:Специалист-консультант» по внедрению прикладного решения «1С:Бухгалтерия 8 для Украины»
2009 «1С:Специалист-консультант» по прикладному решению «1С:Управление торговлей 8 для Украины»
2008 «1С:Профессионал» по «1С:Торговля 8».
2007 «1С Професіонал» по платформе 8.1
2006 «1С:Профессионал» по «1С:Бухгалтерия 8».
2005 «1С:Профессионал» по подсистеме «МСФО» в «1С:Предприятие 8».

Професійні навички

Складання документації в рамках проекту:
- обстеження процесів компанії на предмет їх автоматизації;
- формалізація бізнес вимог;
- формалізація функціональних вимог;

Ведення процесу доробки ПО:
-складання технічної документації (постановки задач, технічні завдання, протоколи тестування та ін.);
-взаємодія з виконавцями доробок, в тому числі з підрядниками;
-тестування, складання інструкцій, навчання та підтримка користувачів;
-адміністрування облікових даних.

Оновлення змінених конфігурацій (1С, BAS).

Знаю принципи ведення обліку:
-облік компанії-автодилера (реалізація, сервісне обслуговування автомобілів та ін.)
-облік пального, як підакцизного товару
-розрахунок зарплати
-кадровий облік
-гуртова торгівля
-роздрібна торгівля
-надання послуг
-оренда
-виробництво
-формування собівартості продукції та послуг
-валютні операції
-облік грошових коштів
-облік основних засобів, НМА, МШП, ТМЦ
-сільськогосподарське виробництво
-управління сервісними центрами по ремонту техніки
-послуги ЖКХ
-облік у комерційному вищому навчальному закладі
-облік в бюджетних організаціях

Маю досвід роботи з конфігураціями: BAS ERP, BAS УТ, УПП, БП, УТП, ЗУП, УСХП, УТ, CRM, "Громадське харчування", "Управління сервісним центром",CRM, УНФ, "Роздрібна торгівля", "1С Магазин одягу та взуття", ТОІР Управління ремонтами і обслуговуванням устаткування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: