Валерия
Экономист по труду и заработной плате, инспектор по кадрам, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6881852
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
ВАЛЕРІЯ МИХАЙЛЕНКО
Дата народження: 07 жовтня 1986
Контактний телефон: [
Електронна адреса:
Адреса місця проживання: м. Маріуполь, вул. Орджонікідзе, буд.55, кв.3 (фактичне місце проживання вул. Зелинського, буд. 67, кв. 80)
Досвід роботи:
ПрАТ «АЗОВЕЛЕКТРОСТАЛЬ»
05.02.2009р. – 30.009.2014р. – табельник;
інспектор з кадрів;
разподілювач робіт
Обов’язки:
оформлення документів на прийом, переведення та звільнення працівників.
ведення та надання робочого табеля.
ведення обліку та аналіз показників з праці, пов'язаних з чисельним складом працівників цеху.
контроль своєчасного надання працівниками документів, які підтверджують їх непрацездатність (лікарняних листів, довідок та ін.).
ведення обліку та надання відпусток працівникам.
01.10.2015р. – 03.06.2019р. – економіст з праці (2 кат.),
економіст з праці (провідна кат.),
начальник бюро організації труда та заробітної плати
Обов’язки:
розроблення проектів штатного розкладу відповідно до затвердженої структури, фондом заробітної плати та чинними схемами посадових окладів.
забезпечення правильного співвідношення працівників за категоріями персоналу і кваліфікаційних категорій.
ведення обліку показників з праці і заробітної плати, аналізувати їх і складати встановлену звітність.
забезпечення своєчасного та правильного оформлення оплатної документації (табель обліку використання робочого часу, наряд, груповий наряд та ін.).
забезпечення преміювання та дотримання дисципліни співробітниками цеху.
організація проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці.
закриття заробітної плати у програмі 1С.
04.06.2019р. – 02.12.2019р. – інженер з організації експлуатації та ремонту (провідний)
Обов’язки:
розробка перспективних та поточних планів (графіків) різних видів ремонту основних фондів підприємства (будівель, систем водопостачання, т ін.), а також заходів щодо поліпшення їх експлуатації та обслуговування.
надання технічної допомоги працівникам служб, цехів, відділів підприємства по організації експлуатації та ремонту будівель і споруд.
контроль за технічним станом будівель та споруд, шляхом проведення систематичних планових оглядів.
03.12.2019 р. – 30.05.2020р. – інспектор з кадрів (у зв’язку з реорганізацією підприємства)
Обов’язки:
оформлення документів на прийом, переведення та звільнення працівників.
ведення та надання робочого табеля.
ведення обліку та аналіз показників з праці, пов'язаних з чисельним складом працівників цеху.
контроль своєчасного надання працівниками документів, які підтверджують їх непрацездатність (лікарняних листів, довідок та ін.).
ведення обліку та надання відпусток працівникам.
закриття заробітної плати у програмі 1С.
01.06.2020р. по 10.08.2020р. - начальник бюро організації труда та заробітної плати
Обов’язки:
розроблення проектів штатного розкладу відповідно до затвердженої структури, фондом заробітної плати та чинними схемами посадових окладів.
забезпечення правильного співвідношення працівників за категоріями персоналу і кваліфікаційних категорій.
ведення обліку показників з праці і заробітної плати, аналізувати їх і складати встановлену звітність.
забезпечення своєчасного та правильного оформлення оплатної документації (табель обліку використання робочого часу, наряд, груповий наряд та ін.).
забезпечення преміювання та дотримання дисципліни співробітниками цеху.
організація проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці.
закриття заробітної плати у програмі 1С.
Освіта: вища, 2012-2016р.р.
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузниця
Управління персоналу та економіка праці
Додаткові відомості: сімейний стан – одружена, дітей немає, англійська мова – базовий рівень. Знання ПК: впевнений користувач MS Office, 1-С.
Схожі кандидати
HRD, регіональний HR, рекрутер, заступник з питань персоналу, інспектор з кадрів
Київ, Бровари
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Київ, Житомир, Коростень
Юрист з трудового права, інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
25000 грн, Київ
Менеджер з персоналу (HR, рекрутер, спеціаліст з кадрів
Київ, Інші країни
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Київ