Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6884204

Бухгалтер, менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Шепетівка
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із збуту фізичним особам

з 06.2021 по 09.2022 (1 рік 3 місяці)
ТОВ, Хмельницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки на цій посаді: Прийом і обробка заявок на укладання нових договорів, ведення переговорів, робота з запереченнями; оформлення договорів поставки / надання послуг, ведення бази даних клієнтів, внесення змін, контроль дебіторської заборгованості;
Робота з клієнтом по поточних питаннях, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих послуг, ведення і підтримка поточної бази клієнтів; Розміщення реклами в Інтернеті, телефонні продажі та постійне супроводження клієнтів, організація та проведення рекламних кампаній.

Робота з первинною бухгалтерією;
Консультування клієнтів по телефону; Набутті навички в роботі офісних програм:
1С; СRM .
Вмію спілкуватися з людьми, працювати в команді, планувати і організовувати свій робочий день.

Головний бухгалтер

з 08.2005 по 05.2021 (15 років 9 місяців)
Бюджетна організація, Шепетівка (Державні організації)

Основні обов'язки та досягнення працюючи єдиним бухгалтером:

-Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складення фінансової, бюджетної, податкової та cтатистичної звітності.

-Розробка облікової політики, правил документообігу, інших внутрішніх нормативних документів установи.

-Складання штатного розпису установи відповідно вимогам чинного законодавства.

-Нарахування заробітної плати (нарахування податків, розрахунок відпусток, лікарняних листів, розрахунок декретних, нарахування преміальних виплат).

-Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.

-Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, претензійно-позовної роботи, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

-Ведення обліку, списання та проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.

-Ведення меморіальних ордерів, головної книги, складання балансу установи,

- Складання зведеної фінансової та бюджетної звітності,

-Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.

-Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Фінансова звітність", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, OPZ (Податкова звітність), «Клієнт-банк».

-Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Рахунковою палатою України, державною фінансовою інспекцією України в Хмельницькій області, Фондами соціального страхування та ін.

-Реєстрація та робота з Єдиним веб-порталом використання публічних коштів Edata і здача Податкової декларації в програмі MEDOC.
Облік заборгованості і передплати, взаємозалік, звірка з клієнтами.

-Підготовка та подача до контролюючого органу звітів 1 ДФ, ЄСВ.

- Видача довіреностей, облік вхідної та вхідної та вихідної кореспонденції.

- Опублікування планів, звітів та Договірів про закупівлю товарів, робіт чи послуг, здійснену через систему електронних торгів ProZorro.


- Організація забезпечення ефективної системи архівного оформлення, підшивки та зберігання документів.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Бухгалтерський облік та аудит, Хмельницкий
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою Internet Explorer MS Access Opera Mozilla Firefox Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом Робота з принтером Google Chrome Ведення звітності Здатність до навчання Веб-браузери WordPad Аміго Робота з ламінатором Підготовка, розроблення та проведення презентацій. Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія FREDO Звіт СОТА Знання ПКУ Бест-Звіт Ведення кадрового обліку Уважність Неконфліктність Користувач 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Характер спокійний, урівноважений, ініціативна та комунікабельна, добросовісна, маю почуття обов’язку. У спілкуванні з колегами доброзичлива, володію високим рівнем культури поведінки та ділового спілкування, вмію аналізувати та логічно мислити, маю хороші аналітичні здібності.
Завжди готова передавати свої знання та вчитися у інших.
Постійно підвищую рівень своєї кваліфікації.
Маю сертифікати про підвищення кваліфікації.
Нагороджена грамотами обласної ради, районної державної адміністрації, районної ради.

Шкідливих звичок не маю. Судимості відсутні.

Загальний стаж роботи – 1 7років, в тому числі стаж державної
служби – 11 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: