Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6901783/

Експерт з обслуговування юридичних осіб, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Клочко Ганна Василівна
Київ, Україна,
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета
Працевлаштування на посаду головного економіста

Особисті дані
Місце проживання м. Київ
Незаміжня, дітей не має
Освіта
1985-1986- курси стенографії та машинопису
Спеціальність: секретар -друкарка ІІІ категорії
1988-1990 Ірпінський сільскогосподарський технікум бухгалтерського обліку.
Спеціальність: технік плановик
1993-2000р- Український транспортний університет

Спеціальність: інженер-економіст
Досвід роботи
1992 р. – по теперішній час АТ „Райффайзен Банк Аваль”
Займала посади: старший менеджер з ідентифікації корпоративних клієнтів (остання) ; начальника відділу залучення клієнтів, депозитів та касових операцій; заступник начальника операційного відділу; головного економіста.
Посадові обов'язки: формування юридичних справ корпоративних клієнтів, перевірка наданих клієнтами документів на відповідність вимогам чинного законодавства, відкриття та закриття поточних рахунків клієнтів, проведення ідентифікації клієнтів, формування анкет клієнтів, відображення в програмному забезпеченні інформації про касові операції відділення, перевірка коректності первинних касових документів та їх відповідності вимогам чинного законодавства, створення авансових заявок на отримання готівки для каси відділення, формування зведених касових журналів, проведення фінансового моніторингу касових операцій. Проведення банківських операцій , що стосується розрахунково-касового ( готівкові/ безготівкові) обслуговування клієнтів відділення . Підготовка інформації для надання звітності та відповіді на запити . Проводити навчання/роз'яснення новому персоналу.
1990-1992р. НБУ
Посада : економіст
Посадові обов'язки: обслуговування фізичних та юридичних осіб , проведення операції клієнтів та їх облік відповідно чинного законодавства, нормативних документів . Надання консультаційних та інформаційних послуг клієнтам.
1988-1988р. Агропромбанк СРСР
Посада : бухгалтер
Посадові обов'язки: проведення операції клієнтів та їх облік відповідно чинного законодавства, нормативних документів . надання консультаційних та інформаційних послуг клієнтам.
1986-1988 Держбанк СРСР , Житлосоцбанк СРСР
Посада : бухгалтер
Посадові обов'язки: сортувала та підготовка документів до архіву , виконувала роботу в обсязі, за переліком і у строки відповідно до усних та письмових завдань і вказівок клієнтів та керівництва .

Відомості:
Спеціальні знання : нормативні акти НБУ та діюче законодавство з питань фінансового моніторингу, сфери запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів банку, комплаєнсу, нормативно-правові акти Державної служби фінансового моніторингу України; досвідчений користувач MS Office (Word, PowerPoint, Visio, Excel).
Мови: Українська, російська, - рідні, англійська -PreIntermediate
Особисті риси: комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, не конфліктність, здатність переконувати і знаходити підхід до людей, вміння працювати в команді, здатність до навчання, готовність до значного обсягу роботи, висока відповідальність , готовність до співпраці , готовність до сприйняття нової інформації та її засвоєння , постійний особистий розвиток.
Проекти участь у впровадженні та тестуванні Customer Master Data (єдине програмне забезпечення управління обліковими записами клієнтів).
Участь у тестуванні нової системи дистанційного обслуговування
Курсы, тренингиУправління конфліктами; Управління конфліктами з позиції третьої особи; Лідерство; Основи коучингу; Майстерня управління; Управління часом; Управління людьми; Стрес менеджмент.
Рекомендації: Будуть надані по запиту.
Додаткова інформація :

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: