• PRO

Катерина

Client manager, 25 000 грн

Розглядає посади:
Client manager, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник бухгалтера &офіціант, помічник кухаря

з 06.2022 по 08.2022 (2 місяці)
La Residencia Puerto Hotel & Spa, Таріфа (Готельно-ресторанний бізнес)

-помічник бухгалтера у готелі;
-офіціантка, помічник на кухні

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 01.2022 по 03.2022 (2 місяці)
ipay, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- супроводження клієнтських операцій
- Складання звітів
- Складання актів виконаних робіт
- документообіг фінансових операцій, супровід
- підготовка пакету документів для підключення POS-терміналів та підключення оплат on-line на сайтах клієнтів

Бухгалтер

з 08.2021 по 01.2022 (5 місяців)
Calypso, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- складання звітів про витрати/доходи
- Складання плану платежів
- Контроль платежів компанії
- Здійснення платежів компанії
- Ведення первинних документів компанії

Фрілансер

з 11.2019 по 12.2020 (1 рік 1 місяць)
Фрілансер, Ченнаі (Туризм)

Фрілансер, Індія, Ченнаї (2019 - 2020),
-Послуги з СММ
-Консультаційна підтримка для туристичних поїздок та медичного туризму в Ченнаї для україномовних та російськомовних громадян
-Блогінг

головний спеціаліст

з 06.2011 по 11.2019 (8 років 5 місяців)
Промінвест Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Впровадження нових фінансових інструментів, нових продуктів та послуг для клієнтів;
-Моніторинг карткових транзакцій клієнтів;
-Аналіз вимог, процесів послуг для приватних клієнтів;
-Збір, обробка, та аналіз даних для розробки відповідних рекомендації та рішень ;
-Розгляд та обробка скарг клієнтів щодо операцій за картковими та готівковими позиками фізичних осіб;
-Тестування та участь у впровадженні програмного забезпечення, корекція внутрішньосистемних даних,написання тест-кейсів,та створення інструкцій користування;
-Супровід операцій з позик фізичним особам, включаючи адміністрування, обробку заявок клієнтів, складання фінансової звітності;
-Реструктуризація, рефінансування роздрібних кредитів;
-Підготовка довідок та інших документів для клієнтів та контролюючих органів;
-Підготовка угод з клієнтами, внутрішніх документів щодо кредитування (протоколів, рішень керівних органів тощо);
-Робота з візовими центрами іноземних амбасад

Освіта

Донецький економіко-гуманітарний інститут

Міжнародна економіка/бухгалтерській облік та аудит, Донецьк
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Smm marketing

2024, 3 місяці

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

МОЇ КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАВИЧКИ
Значний досвід в управлінні рахунками та адмініструванні позик, обслуговуванні клієнтів та їх підтримці на всіх рівнях комунікацій;
Знання у напрямку оцінки та зменшення ризиків, практичний досвід з тестування та впровадження програмного забезпечення для проведення фінансових операцій та систем оцінки якості обслуговування;
Відмінні здібності командної роботи, здатність встановлювати та підтримувати добрі контакти з колегами та партнерами, досвід з вирішення проблемних ситуацій та управління конфліктами, гарні організаційні навички;
Лідерські якості, здатність використовувати в роботі принципи «emotional intelligence» у міжособистісних стосунках; доброчесність; професійне, чемне та відповідальне ставлення до клієнтів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: