Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Андрій

Комерційний директор, національний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 08.2021 по 04.2023 (1 рік 8 місяців)
Glovo, Дніпро (Транспорт, логістика)

Як менеджер, відповідальний за оцінку (коректність вибору перспективних партнерів) та прогрес портфоліо партнерів в розрізі KPI та OKR, через зростання їх операційної ефективності (ріст обсягів продажів, AOV, конверсії, крос-продажів, тощо). Побудував взаємовигідні відносини з партнерами, та отримав найкраще від партнерства:
- Кількість контрактів про ексклюзивну співпрацю вище 90%;
- Рівень задоволеності партнерів (CSAT=75%);
- Протермінована партнерська заборгованість менше 2%;
- Зростання продажів регіону більш ніж у 1,5 рази.

Національний менеджер

з 04.2017 по 04.2021 (4 роки)
Velta cosmetic, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мій основний виклик під час роботи в компанії полягав у наступному: В умовах кризи компанії (при падінні продажів більше ніж на 50%), реформувати стратегію компанії та збільшити обсяг продажів і прибутковості в одному з каналів («Мережі»). З 09.2017, стати, спільно з власником компанії, відповідальним за розробку і втілення загальних для компанії стратегій: продажу, продукту, маркетингу тощо.

- Знайшов можливості для продовження бізнесу, через перепозиціонування компанії з "виробника дешевого товару" на "швидкого, гнучкого, та креативного виробника";
- Розробив і впровадив великі зміни на багатьох напрямках (від ідеї до реалізації):
- Систематизував та розширив канали збуту продукції;
- Впровадив нову комерційну політику;
- Ініціював створення і випуску нових категорії продуктів і брендів.

Як результат:
- Обсяг продажів – зріс більш ніж у 2 рази за 4 роки (не менше ніж 15% на рік);
- ROI (в перерахунку на чистий прибуток) – склав 21% (мінімум 5% за підсумками року);
- Зменшив період обороту дебіторської заборгованості з 4 до 3 місяців;
- Знизив рівень протермінованої дебіторської заборгованості з 24% до 11%.

Регіональний менеджер

з 03.2015 по 07.2016 (1 рік 4 місяці)
Концерн Хлібпром, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Виклик для мене полягав в організації та управлінні дистрибуцією нової для компанії продукції (ЕКО-чистячих засобів) на регіональному рівні. Звісно, з необхідністю забезпечення високого рівня продажів і стабільного грошового потоку.

- Розробив та реалізував регіональну тактику продажів;
- Досягнув стабільної динаміки продажу з похибкою прогнозування 5%;
- Забезпечив найкращий результат у роботі з боргами (протермінована заборгованість менше 7%);
- Протягом 1 року зміг утримувати щомісячне виконання планових показників продажів;
- Єдиний серед колег під’єднав і утримав дистриб'юторів в усіх областях Південного і Східного регіону.

Регіональний менеджер

з 12.2012 по 02.2014 (1 рік 2 місяці)
Концерн Калина (Unilever), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У кейсі «Бізнес буде згорнуто на початку 2014 року», потрібно було організувати роботу змішаних регіональних команд та:
- Забезпечити зростання продажів за підсумками року (+ 13%) і високий рівень дистрибуції (кількісну дистрибуцію >90%, якісну дистрибуцію >70%, присутність асортименту зі списку «Must Stock» >50%);
- Уникнути систематичних порушень фінансової дисципліни партнерами;
- Виконати всі зобов’язання щодо винагород та бонусів перед дистриб’юторами.

- Точно і вчасно виконав всі плани первинних продажів (+18%) і плани чистого доходу від продажів;
- Досягнув найвищих показників: кількісна дистрибуція 96%, якісна дистрибуція 83%, «Must Stock» 70,66%;
- Ефективність трейд-маркетингових заходів: 99% заходів з ROI>100%;
- Порушення фінансової дисципліни дистриб'юторами - усього 5 випадків за рік.
Також:
- За 7 місяців я збалансував бюджет, отриманий від попередників з 17% річним дефіцитом;
- Закрив всі зобов'язання перед дистриб'юторами по виплаті бонусів і компенсацій;
- Мій середньомісячний показник KPI склав 2,9983 бала (за 3-бальною шкалою).

Менеджер по роботі з локальними ключовими клієнтами

з 09.2008 по 12.2012 (4 роки 3 місяці)
Концерн Калина (Unilever), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ключовим завданням на цій посаді, було: Щоразу реалізовувати амбіційні плани щодо представленості та обсягу продажів у каналі "Локальні мережі", через дистриб'юторів (як посередників)

- Досягнув більшої, ніж справедлива ринкова частка, долі на полицях ключових клієнтів;
- За 4 роки роботи збільшив продажі в каналі збуту у понад 4 рази;
- Досягнув найкращих результатів серед усіх колег по ключовим показникам (середня к-сть SKU=237, Must Stock=69%, Максимальна к-сть SKU в одному супермаркеті 453 (з 525);
- За перші місяці роботи, покращив особистий KPI зі стартових 2,13 до максимальних 3 балів.

Освіта

ДУЕП

МВА, Дніпро
Вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

Знання і навички

Зосередженість Уміння аналізувати Стратегічне планування Управлінські навички Планування продажу Впровадження системи KPI Побудова відділу продажу Продаж B2B Організованість FMCG-продаж Продаж B2C Ведення переговорів Управління командою 1С:Підприємство Користувач 1С Проведення презентацій

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Розгляну варіанти зміни міста проживання/роботи.
Тимчасово не проживаю в Україні. Шукаю віддалений формат роботи. Як виключення, можу розглянути проживання в містах Європи, або Закарпатську чи Чернівецьку області.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: