Олена

Кредитний експерт, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Федук Олена Олександрівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса місця проживання:
м. Житомир, проспект Миру 8/65

Мета: працевлаштування : Адміністратор.
Освіта: вища
Київський інститут бізнесу та технологій
Спеціальність “Фінанси та кредит”
вересень 2006 р. - червень 2012 р.
Професійні навички:
володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
вільна робота в Microsoft Word та Excel,навігація в Internet;
знання законодавчої бази;
ведення документації;
знання основ діловодства.
Особисті дані:
день народження 28.07.1974 р.
Додаткові відомості:
Розлучена, двоє дорослих дітей;
Шкідливих звичок немає.
Досвід роботи:
головний спеціаліст відділу призначень
Управління праці та соціального захисту населення (із січня 2006 р. по вересень 2012 р.)
Обов’язки:
1. Забезпечує суворе дотримання встановленого порядку розгляду звернень.
2. Здійснює діловодне опрацювання звернень громадян.
3. Подає до департаменту соціального захисту населення звіт про розгляд письмових та усних звернень громадян, які надійшли до управління, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
4. Здійснює контроль за станом зберігання та правильністю оформлення документів.
5. Вживає заходів для підвищення ділової кваліфікації.
6. Виконує інші доручення начальника управління та заступників начальника управління.
7. Формування звіту та подання до відділу статистики.
8. Контроль за призначенням субсидій.
Складання плану роботи щокварталу.

головний спеціаліст
Управління пенсійного фонду України в Житомирській області (з вересня 2012 р. по січень 2015 р.)
Обов’язки:
1. Прийом та обробка документів.
2. Консультації з приводу призначення та отримання пенсій.
3. Забезпечує зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації.
4. Вживає заходів для підвищення ділової кваліфікації.
5. Виконує інші доручення начальника управління та першого заступника начальника управління.
6. Щоквартальне планування роботи.

завідувач сектору звернення громадян
Управління пенсійного фонду України в Житомирській області (із січня 2015 р. по жовтень 2016 р.)
Обов’язки:
1. Здійснювати керівництво відділом, спрямовувати його діяльність, організовувати та забезпечувати виконання функцій, покладених на відділ, відповідно до законодавства, Правил внутрішнього службового розпорядку та Регламенту роботи сектору.
2. Визначати порядок роботи сектору, розробляти положення про сектор.
3. Забезпечувати ефективність взаємодії сектору з іншими структурними підрозділами управління з питань, що належать до компетенції сектору.
4. Ефективно розподіляти обов’язки між спеціалістами сектору в межах наданих повноважень, розробляти посадові інструкції працівників сектору.
5. Планувати роботу сектору, своєчасно доводити до спеціалістів сектору планові та позапланові завдання та здійснювати належний контроль за своєчасним і якісним їх виконанням.
6.Постійно слідкувати за змінами в чинному законодавстві і своєчасно доводити їх до підлеглих; проводити заняття з підвищення кваліфікації для спеціалістів сектору.
7. Складання номенклатури справ сектору.
8. Складання плану роботи сектору щокварталу.

адміністратор басейну (2019-2021 р)
Обов'язки:
1. Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умови.
2. Здійснення контролю за своєчасною підготовкою приміщення до прийом відвідувачів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
3. Усні довідки, що стосуються послуг басейну.
4. Прийом і оформлення необхідних документів.
5. Робота з комп'ютерними програмами.
6. Проведення оплати послуг, відмітка про виконання послуг.
7. Регулярно звітність.
8. Контроль дотримання працівниками правил та норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
9. Прийом заходів щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні відвідувачів.
10. Розгляд претензій, пов'язані з незадовільним обслуговуванням пацієнта і проведення відповідних організаційно-технічних заходів.
11. Контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: