- PRO
Анастасія
Адміністративний менеджер, продавець-консультант
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Київ, Софіївська Борщагівка
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6962400/
Досвід роботи
Адміністратор рецепції
з 03.2021 по 03.2022
(1 рік)
Фітнес клуб Стимул, Харків (Краса, фітнес, спорт)
-Робота з клієнтами (вітання, інформування з будь-яких питань клубу, продаж послуг).
-Робота з програмою
управлінського обліку та касовим апаратом.
-Прийом вхідних дзвінків, спілкування у месенджерах, ел. пошта.
-Видача/здавання ключів.
-Ведення відомостей з обліку у встановленому порядку.
-Підготовка клубу до роботи відкриття/закриття клубу (за чек-листом).
-Контроль за роботою клубу, а також за порядком, виконанням усіма ланками своїх обов'язків, та контроль за виконанням роботи клінінгу, завгоспів.
-Замовлення/продаж/облік води.
-Прикраса простору, створення затишку та приємної атмосфери.
-Бути в ресурсному стані весь день: самопочуття, настрій, посмішка, стійкість до стресу, швидка реакція на зовнішні запити.
-Робота з можливими запереченнями від клієнтів та конфліктними ситуаціями.
-Виконання доручень керівництва.
Фотограф, Ретушер
з 06.2015 по нині
(10 років 2 місяці)
Фріланс, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Робота з фотографією: зйомки різних жанрів фото, ретуш фото
Власник
з 04.2014 по 04.2016
(2 роки)
Спортивне харчування, Харків (Краса, фітнес, спорт)
Продажа спортивного харчування, препаратів оптом і в роздріб
Персональний асистент директора, юрист
з 10.2012 по 06.2014
(1 рік 8 місяців)
ЮИК "Форум", Харків (Юриспруденція)
на мені була вся організаційна робота фірми, ведення документації, юридичне оформлення та узаконення документації, робота з клієнтами, а також допомога, супровід та ведення деяких справ керівника.
Администратор, Офіс-менеджер, бухгалтер
з 09.2011 по 08.2012
(11 місяців)
ООО «Тріада», Харків (Енергетика)
-Курирування роботи всього офісу,
-Ведення та реєстрація документації,
-Робота з клієнтами (листування та спілкування з клієнтами різними мовами),
-Прийом дзвінків,
-Ведення запису прийому відвідувачів до керівника, складання його графіка роботи, ділових зустрічей, виконання доручень.
-Ведення первинної бухгалтерії,
-Ведення діловодства з персоналу,
-Складання звітів та ін.
А ще зустріч відвідувачів офісу, організація нарад та брифінгів, забезпечення повноцінної життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, обідів, всіх необхідних матеріалів для роботи, контроль за клінінгом), контроль витрат та багато інших обов'язків.
Адміністратор, помічник керівника, бухгалтер-ревізор
з 12.2007 по 05.2010
(2 роки 5 місяців)
ЧП «Агросервіс», Харків (Сільське господарство, агробізнес)
- курирування роботи всього офісу;
ведення ділової кореспонденції;
-розподіл дзвінків;
-зустріч відвідувачів;
-обдзвонення та інформування клієнтів;
-Робота з боржниками;
-Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
-робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
-Підготовка накладних, рахунок-фактур;
-Списання матеріалів;
-ведення діловодства, -підготовка різних звітів;
-ведення офісних витрат, документообігу оплат;
-ведення діловодства та бухгалтерських звітів з персоналу;
-проведення внутрішніх ревізійних перевірок та складання звітів за даними перевірок;
-організація свят та інших офісних заходів;
-контроль за забезпеченням чистоти та порядку в офісі та багато інших обов'язків.
Освіта
ХНЕУ
«Облік та аудит», спеціалізація «Контроль та ревізія», Харків
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Интенсивная школа фотографии "Back2school"
2016, 4 мес
Business language
2010, 4 мес
Знання і навички
- Adobe Photoshop
- Adobe Lightroom
- Пользователь ПК
- Знание офисных программ
- Фотография
- Рисование
- Adobe
- Проведение репортажной, предметной, студийной, уличной съемки
- Художній смак
- Творчий підхід
- Комунікабельність
- Корекція кольору
- Каталожна зйомка
- Ретушування
- Предметна фотозйомка
- Портретна зйомка
- Студійна зйомка
- Репортажна зйомка
- Предметне ретушування
- Beauty-ретуш
- Портретне ретушування
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
-Маю організаторські здібності;
-Здатна швидко сприймати все нове;
-Самостійна у прийнятті рішень;
-Умію розподіляти обов'язки між персоналом (якщо необхідно);
-чітко і своєчасно виконую доручення;
-тактовна;
- привітна;
-комунікабельна;
-Гнучка;
-терпляча;
-відсутність шкідливих звичок;
-стресостійка;
-Завжди готова до вдосконалення знань та саморозвитку;
-Упевнений користувач ПК.
Інші резюме цього кандидата
Київ, Софіївська Борщагівка
Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Фотограф, Івент агенства, 5 років 2 місяці
- Ретушер, retouchme, 1 рік 1 місяць
Схожі кандидати
-
Адміністратор
30000 грн, Київ -
Асистент керівника, адміністратор, координатор, офіс-менеджер, завідуюча канцелярією
Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер господарської діяльності
Київ -
Адміністратор
Київ, Кременчук, Дистанційно -
Адміністратор, менеджер
Київ