Увага! За 13 хвилин ми зупинимо роботу сайту, щоб поліпшити його. Work.ua відновить роботу в 22:05.
Будь ласка, вибачте за тимчасові незручності.

Резюме від 14 травня 2024 PRO

Оксана

Секретар

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Особистий помічник керівника

з 04.2021 по 02.2024 (2 роки 10 місяців)
Front Desk Helpers Co, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Надання канцелярської та адміністративної підтримки керівникам проектів, менеджерам і старшим архітекторам
-Керування розкладом старшого архітектора, призначаючи зустрічі з NYC DOB та клієнтами
-Робота в інформаційній системі будівель Нью-Йорка
-Підготовка нової заявки для NYC DOB
-Усунення порушень з майна
-Підготовка пакетів номерів будинків до міста
-Взаємодія з відповідними органами під час підготовки документації для затвердження законом
-Підготовка всіх необхідних документів для проектів
-Робота з Департаментом будівництва Нью-Йорка
-Підготовка документів для дозволів на роботу та переконатися, що вони подані належним чином
-Робота з клієнтами по телефону або електронною поштою
-Здатність ефективно керувати кількома проектами за активної участі

Особистий помічник керівника

з 02.2018 по 04.2021 (3 роки 2 місяці)
International Marketing FZCO, Інші країни (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Зустріч та вітання відвідувачів
-Управління календарем \ розкладом та зустрічами керівника
-Організація поїздок всередині країни та за кордоном
-Надання звітів про витрати
-Контроль та управління термінами, пов'язаними з вихідними проектами та відкритими питаннями
-Перевірка телефонних дзвінків, інших запитів та їх обробка, коли це необхідно
-Робота з вхідною електронною поштою, факсами та кур'єрською службою
-Професійна організація змістовних матеріалів
-Координація дій з персоналом та підтримка повної бази даних співробітників
-Підтримка зв'язку з клієнтами, постачальниками та іншим персоналом

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 06.2017 по 02.2018 (8 місяців)
Dulsco LLC, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)

-Консультація з клієнтами, щоб оцінити потреби та визначити найкращі варіанти
-Здійснення продаж, створення пакетів послуг і призначення зустрічей
-Відповідати на багатоканальну телефону систему і відповідати на всі запитання клієнтів
-Звик працювати в швидкому темпі, здатний швидко мислити та успішно справлятися зі складними клієнтами
-Переконатися, що всі необхідні комп’ютерні навчальні модулі завершені, щоб забезпечити знання продукту, а також внесення змін компанії до політики та процедур
-Своєчасне вирішення питань в обслуговуванні клієнтів

Секретар

з 11.2015 по 05.2017 (1 рік 6 місяців)
Bellcom LLC, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Відповідь на телефонні дзвінки в професійній манері
-Взаємодія з внутрішніми керівниками та зовнішніми фірмами
-Написання кореспонденції клієнтам і постачальникам, а також призначення зустрічей
-Збирання і координація потоку внутрішньої та зовнішньої інформації
-Підготовка документів, доповідей та презентацій
-Встановлення процедури адміністративної роботи для відстеження щоденних завдань персоналу
-Розміщення замовлень та листування з постачальниками для регулювання запасів

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2013 по 10.2014 (1 рік 3 місяці)
А-Банк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Координація роботи з різними командами та контроль щоденної готівки та касових функцій та забезпечення їх точності
- Надання клієнтам фінансової консультації та знання щодо різних продуктів
-Підтримка хороших робочих відносин з клієнтами та забезпечення задоволення від роботи
-Оновлення знань про всі нові продукти та послуги, які пропонує банк для досягнення цілей банку
-Допомога клієнтам у відкритті нових рахунків, депозитів і продажу кредитних карток
-Відправлення та отримання грошових переказів
-Координація з клієнтами та вирішення всіх складних проблем

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 09.2011 по 05.2013 (1 рік 8 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

-Вітання клієнтів по телефону та дізнаватися про мету їхнього дзвінка
-Уважно слухати клієнтів і фіксувати інформацію як подумки, так і фактично
-Перевірка клієнтів, ставлячи запитання щодо попередньо визначеної дати народження, імені та пароля
-Допомога клієнтам у вирішенні проблем з онлайн-банкінгом і телефонним банкінгом
-Інструктаж клієнтів про проблеми безпеки щодо їхніх облікових записів і онлайн-транзакцій
-Надання клієнтам інформації про стан рахунку та оформлення чеків/інструментів

Освіта

Київський Університет Культури та Мистецтва

Туризм, Дніпро
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Знання і навички

Тайм-менеджмент Комунікабельність Відповідальність Організованість Роздрібна торгівля Професіоналізм Цілеспрямованість Продаж банківських продуктів Арх Знання інформаційної архітектури

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Personal assistant
Дистанційно

Асистент керівника
Дистанційно

Помічник керівника
Дистанційно

Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Київ, Дистанційно

Помічник керівника
20000 грн, Дистанційно

Офіс-менеджер
Кривий Ріг, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: