Резюме від 12 червня 2024 PRO

Єва

Менеджер з тендерів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника, менеджер з тендерів

з 07.2018 по нині (5 років 11 місяців)
ПП «Евротрансстрой», Одесса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер з тендерів:
повне ведення закупівель від пошуку до підписання договору:
1. Моніторинг тендерних майданчиків.
2. Вибірка відповідних тендерів.
3. Підготовка повного пакету документів (у тому числі банківська гарантія, страхування, сертифікати).
4. Завантаження на тендерний майданчик.
5. Участь в аукціоні разом із керівником.
6. Контроль результатів.
7. У разі перемоги підготовка всіх документів та контроль завантаження договору на Прозоро.
8. Перевірка тендерної пропозиції конкурентів.
9. Підготовка скарг, вимог по закупівлі спільно з юристом компанії.
Є досвід роботи з міжнародними площадками ( ЮНІСЕФ, МОМ і тд) - участь у тендерах та перемога.
Та досвід з тендерами на закупівлю товарів, послуг.


Помічник керівника/Офіс-менеджер
1. Участь у плануванні дня керівника, контроль виконання плану на день (наради, зустрічі).
2. Ведення протоколів нарад (на вимогу) та контроль виконавчості завдань.
3. Підготовка роздавального матеріалу про компанію (загальна інформація, буклет, супровідний лист) індивідуально для потенційного Замовника.
4. Особисті доручення керівника.
5. Заповнення та ведення AmoCRM, HubSpot.
6. Забезпечення життєдіяльності офісу (своєчасна закупівля канцтоварів, госп.потреб).
7. Взаємодія з юристами компанії, IT-адміністраторами.
8. Ведення документообігу: написання листів, реєстрація вхід./вихід. документації, договорів, коригування та укладання договорів.
9. Gmail/Teams: перевірка корпоративних пошт, ведення листування, впровадження в роботу колективу Teams з нуля, навчання та допомога. Також контроль виконавчості завдань у програмі ToDoist.
10. Взаємодія по всім питанням із співробітниками, Замовниками, Підрядниками.
11. Відправка, отримання, регістрації пошти (НоваПошта, УкрПочта).
12. Організація днів народження співробітників, різних заходів (Новий Рік, День Будівництва, 8 Березня і тд).

Освіта

Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова

Романо-германский факультет, Одеса
Незакінчена вища, з 2019 по 2024 (5 років)

На даний момент закінчую 5 курс, заочного відділення

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар «Бої за тендер. Стратегія перемог»

2021 рік

Семінар "Публічні закупівлі в 2022р. Закупівлі товарів, робіт і послуг: організація, проведення та планування, в т.ч. на 2022р."

2021 рік

Семінар "Експерт з публічних закупівель"

2022

Знання і навички

Користувач ПК MS Office MS Outlook Adobe Photoshop AutoCAD Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe InDesign MS Teams Todoist

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Ляменко Вадим Вадимович

Ляменко Вадим Вадимович

Начальник ВТВ, ТОВ "Ей Бі Сі Констракшен"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: стресостійка, відповідальна, чуйна, уважна, добра, не боюся труднощів, швидко схоплюю інформацію, комунікабельна.

Також маю навички у наступних галузях:
1. Проектування
- проходження експертизи (укладання договіру на проходження експертизи; підготовка необхідного пакета документів; контроль процесу; отримання експертного звіту; завантаження об'єкта у портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. (при необхідності));
- роздрукування та складання креслень у різні розділи проектної документації.
2. Фінанси
- щоденне планування фінансів у Платіжному календарі;
- щотижневе складання Бюджету спільно з керівником та головним інженером;
- ведення P/L;
- аналітична робота з керівником по Об'єктах;
- рознесення банку в 1С.
3. Логістика (оператор техніки)
- своєчасна закупівля палива;
- заправка техніки та механізмів;
- щомісячне списання палива.
4. Кадри
- пошук персоналу за заявками керівника на різних веб-ресурсах;
- проведення співбесід з кандидатами на посаду офіс-менеджера;
- аналізування та узгодження з керівником кандидата на посаду;
- введення новачка в курс справи та колектив, організація комфортного робочого місця.

Схожі кандидати

Фахівець з тендерів
Дистанційно

Менеджер по тендерам
20000 грн, Дистанційно, Луцьк

Юрист, специалист по тендерам
20000 грн, Дистанційно, Запоріжжя

Спеціаліст, менеджер з тендерів (публічні закупівлі, Prozorro)
Дистанційно, Івано-Франківськ , ще 2 міста

Спеціаліст з тендерів
20000 грн, Дистанційно, Полтава

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: