Резюме від 29 лютого 2024

Ксенія

Business analyst

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Бажана посада: керівник PR
департаменту, PR директор





Освіта:
2004-2008 Львівський Національний університет ім. І. Франка, спеціальність – психологія.
1996-2001 Національний університет “Львівська політехніка”, спеціальність – інформаційні технології проектування.

Досвід роботи:


20.07.2021- 28.02.2022 PR у Радниця-уповноважена президента з питань безбар'єрності

16.01.2017 – 31.05.2021- K@K Group (політичний PR), керівник PR проектів

• формування та контроль бюджету PR-кампаній;
• аналіз ефективності проведених PR-кампаній;
• контроль роботи регіональних прес-секретарів (11 регіонів), регіональний
KPI;
• організація роботи зі ЗМІ, медіапланування;
• проведення тренінгів;
• підготовка спікерів до інтерв'ю, ефірів, виступів у засобах масової
інформації;
• генерування інформаційних приводів;
• контроль організації фото відео зйомок, сюжетів;
• контроль над наповненням сайту, соціальних мереж;
• моніторинг, аналіз інформації.
• написання прес-релізів, новин, коментарів, офіційних заяв та інших PR-матеріалів;

01.03.2012-01.11.2012 - МО «Інтернаціональний союз» (керівник проекту, freelance)
• розробка концепції та організація роботи сайту (http://interunion.org.ua);
• формування брендбуку;
• наповнення, підтримка сайту;
• копірайтинг;
• щомісячний моніторинг.

01.04.2009 – 01.08.2010 Громадянське об’єднання «Новий Київ» - PR/керівник
прес-служби
• написання прес-релізів, статей, анонсів, інформаційних приводів;
• організація акцій;
• визначення конкретних носіїв реклами (білборди, сітілайти та ін.)
• розробка концепції та організація роботи сайту, підтримка сайту;
(www.novykyiv.org);
• робота зі ЗМІ, організація і проведення прес-конференцій, досвід прямого
ефіру;
• формування інформаційних приводів, інформаційна підтримка;
• моніторинг висвітлення діяльності ГО «Новий Київ».

25.05.2008 – 01.04.2009 «Галерея Тетяни Міронової», м. Київ (сучасне мистецтво)
• організація презентацій та аукціонів:
- планування бюджету;
- робота з поліграфією;
- контроль роботи підрядників;
- контроль над виконанням проектів на всіх стадіях реалізації;
• робота з клієнтами;
• підготовка до участі у міжнародних виставках.
• написання прес-релізів, пост-релізів, статей, анонсів;
• інформаційна підтримка;
• розробка концепції та організація роботи сайту, підтримка сайту;
(www.mironova-gallery.com);
• робота зі ЗМІ, координація преси на заходах;
• підготовка до участі у міжнародних виставках.

01.02.2007 – 04.03.2008 “Антик-Центр”, м. Київ (живопис, антикваріат) – менеджер по роботі з клієнтами, керівник проектів
• розробка концепції та організація роботи сайту, підтримка сайту; (www.alexbrey.com.ua);
• організація аукціонів;
• робота з клієнтами;
• робота над створенням каталогів;
• систематизація інформації (створення бази даних товарів).

04.11.2005 – 01.08.2006 ЗАТ “IXN Ukraine”, м. Київ (інтернет-провайдер, ІР- телефонія) - директор
• моніторинг ринку і роботи конкурентів;
• планування бюджету;
• управління персоналом, організація роботи офісу;
• проведення переговорів;
• фінансова звітність.

06.05.2004 - 04.11.2005 ЗАТ “IXN Ukraine”, м. Львів (інтернет-провайдер, ІР- телефонія) – керівник представництва
• організація мереж продажів з «нуля»;
• контроль над виконанням замовлень і своєчасної доставки товару;
• моніторинг ринку і роботи конкурентів;
• контроль наявності товару і рекламної продукції у мережах продажу;
• інформування дилерів про послуги;
• планування бюджету представництва, формування фінансової звітності;
• управління персоналом;
• участь у створенні маркетингової, рекламної політики.

05.04.2003-06.05.2004 ЗАТ “Shop.ua” м. Львів (інтернет-магазин (продовольчі товари)) - керівник проекту
• планування і виконання контролю над наповненням товарами бази даних;
• участь у створенні маркетингової, рекламної політики.
• організація роботи по отриманню інформації і її систематизація;
• інформаційне наповнення веб-сайту;
• контроль виконання робіт на складах;
• вирішення організаційних питань.

04.04.2002-05.04.2003 ЗГРУ “Приват Банк”, м. Львів – секретар -референт ;
• координація телефонних дзвінків;
• планування робочого дня керівництва;
• облік і систематизація вхідної/вихідної кореспонденції;
• надання первинної інформації клієнтам;
• адміністративна підтримка.

Знання мов: українська – вільно , російська – вільно, англійська – upper- intermediate, німецька - базовий рівень.

Додаткові курси: Школа фотографії Віктора Марущенка. базовий початковий інтенсивний курс, курси UI/UX Design.

Схожі кандидати

Business analyst
Дистанційно

Бізнес-аналітик
Київ, Дніпро , ще 8 міст

Бізнес-аналітик
Київ

Business analyst (CRM), customer support manager
Дистанційно

Business analyst
45000 грн, Київ, Дистанційно

Бізнес-аналітик
Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: