Олена

Шеф-повар, кассир-администратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • MS Excel
  • 1С:Підприємство
  • D2 System

Додаткова інформація

Мельник Олена Владленівна
24.11.1969 р.н
м. Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА
Претендую на посаду керуючий домогосподарством/ шеф-кухар в сім’ю для перспективи і розвитку своїх професійних якостей і реалізації потенціалу.
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я висококваліфікований фахівець з 18-річним досвідом роботи в сфері шеф-кухаря і керівника. Маю досвід організації та контролю ресторанної справи. Володію знаннями української, російської, європейської та кавказької кухні, також розроблення авторського меню. Навички співпраці з постачальниками якісних і свіжих продуктів. Координація в діяльності ресторану на всіх його робочих процесах. Ідеальні знання харчових алергенів, дієт по М.П.Певзнеру , розробила інструкції для всього персоналу ресторану по ТБ та гігієни праці. Вміння працювати на всіх процесах кухні. Працюю з хоспером, мангалом, індукцією, пароконвектоматом та дров'яною піччю. Організовувала виїзний кейтерінг: проведення дитячих свят, весіль, корпоративів-70 в рік, спільні проекти з постачальниками-Укрспирт, 1 Приватна Броварня, Сандора. Вмію працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями і в режимі багатозадачності. Вмію працювати у високому темпі і укладатися в стислі терміни. Швидко знаходжу спільну мову з новими людьми. Швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань.
НАВИЧКИ
Навички в керуванні
Ввічливість
Навчання та підбір персоналу
Організація роботи
Управління сферою послуг
Порядність і чесністьАналітичне мислення
Запуск проекта з «нуля»
Налагодження робочих процесів
Проведення внутрішнього аудиту Психологічна стабільність
Націленість на результат

ДОСВІД РОБОТИ
Шеф-кухар / адміністратор залу
/ закупник / управляюча кафе / кухар VIP- родини
ТОВ «Аква-трейд»
Кафе «Lautrek», Київ
10.2004 - 07.2020
Обов’язки:
•Здійснювала керівництво ресторанного закладу;
•Проведення регулярного та періодичного навчання персоналу ресторану;
•Складання, регламентація і впровадження програми навчання персоналу щодо питань сервісу;
•Контроль за роботою персоналу ресторану в питаннях сервісу;
•Організовувала і контролювала діяльність співробітників для забезпечення ритмічного випуску страв належної якості та асортименту відповідно до технологічних карт;
•Проводила роботу з удосконалення організації виробничого процесу, впровадженню прогресивної технології /ХАССП/, ефективному використанню техніки, підвищенню професійної майстерності працівників з метою підвищення якості страв, продуктів;
•Контролювала терміни, асортимент, кількість і якість їх надходження і реалізації;
•Забезпечувала на основі вивчення попиту споживачів різноманітність асортименту страв і кулінарних виробів, становила меню /1 в тиждень-нова страва/;
•Здійснювала постійний контроль за технологією приготування їжі, нормами закладки сировини і дотриманням працівниками санітарних вимог і правил особистої гігієни;
•Складала графік виходу співробітників на роботу;
•Організовувала облік, складання і своєчасне подання звітності про виробничу діяльність, впровадження передових прийомів і методів праці;
•Контролювала експлуатацію технічного обладнання;
•Проводила інструктаж по технології приготування страв та інших виробничих питань;
•Контролювала дотримання працівниками правил і норм охорони праці та техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни, виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
•Брала участь у виготовленні вишуканих страв;
•Проводила роботу з підвищення кваліфікації працівників;
•Контроль за якості виробничого процесу;
•Контроль якості сировини;
•Оновлення основного меню;
•Сезонне,дієтичне, дитяче, банкетне меню;
•Спеціальні пропозиції;
•Регулювання та планування витрат, нарахування та видача з/п працівникам.
Досягнення:
•Підвищення продуктивності ресторанного закладу;
•Підбір і навчання молодої професійної команди;
•Займалась контролем ліній приготування страв/ за 16 років не одного випадку з отруєнням/;
•Навички в роботі і подачі дорогих продуктів;
•Забезпечила якісне і своєчасне приготування страв з доброякісних продуктів харчування згідно з правилами виробничої санітарії, кухонним обладнанням, техніки безпеки і протипожежного захисту і норм охорони праці, з неухильним дотриманням технології їх приготування;
За 16 років роботи не було жодної скарги на отруєння відвідувачем, персоналу та керівництва ресторану.
ОСВІТАКрасилівське кулінарне училище.
Кухар 4 рівня

Закінчила курс по введенню ХАССП / Безпечність харчових продуктів 08.2020 році.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: