Резюме від 17 квітня 2024

Інна

Фахівець з закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Коростишів
Готовий працювати:
Житомир, Київ, Коростишів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 08.2013 по 05.2023 (9 років 9 місяців)
КП "Коростишівський комунальник", Коростишів (Державні організації)

Обов’язки:
•Здійснювала облік грошових коштів, які надходять, своєчасне відображення на відповідних бухгалтерських рахунках операцій, пов’язаних з їх рухом, а також облік витрат виробництва і обігу, виконання кошторисів витрат на виконання робіт та надання послуг, результатів господарсько-фінансової діяльності.
•Проводила звітні калькуляції собівартості виконуваних робіт і надання послуг; складала штатний розклад.
•Здійснювала контроль дебіторської заборгованості.
•Приймала участь у тендерах в статусі уповноваженої особи (членство у тендерному комітеті).
Досягнення:

•Забезпечила: щоденне складання звіту про рух грошових коштів (Cash Flow); формування та аналіз звіту доходів і витрат (P&L); належне складання та своєчасну здачу звітності до відповідних органів.
•Провела: аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства та деталізований аналіз доходів і витрат підприємства; стратегічне і тактичне планування заходів, спрямованих на поліпшення фінансових показників.
•Забезпечила ефективне використання матеріальних і фінансових ресурсів, оптимізувала витрати (матеріальних, трудових і фінансових ресурсів).
•Виявила шляхи оптимізації витрат, проконтролювала дотримання бюджетних показників, здійснювала заходи стимулювання фахівців.
•Практичний досвід роботи з організаційною та фінансово-обліковою документацією, великими масивами даних.
•Уміння здійснювати менеджмент, планування, аналіз і контроль діяльності підприємства.
•Здатність забезпечити повний цикл здійснення фінансового обліку на підприємстві; складати бюджет, кошторис і звіти; проводити аналіз фінансових показників.
•Досвід у забезпеченні адміністративної підтримки керівнику підприємства.

Освіта

Житомирський національний агроекологічний університет .

Спеціальність: підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Магістр (диплом з відзнакою), Житомир
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

КіБІт

Фінанси і кредит, Киів
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Знання і навички

Інвентаризація MS Excel Закупівля електротехнічної продукції Доброзичливість Самостійне прийняття рішень Ведення переговорів з постачальниками Закупівля канцелярії Закупівля виробничого обладнання Ведення переговорів Контроль документообігу Ведення звітності Скрупульозність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

КАНДИДАТ НА ПОСАДУ ФАХІВЦЯ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Висококваліфікований фахівець з 9-річним досвідом роботи у сфері адміністративно-господарської та фінансово-економічної діяльності підприємства. Маю підтверджений досвід (з 2020р.) здійснення фінансової та адміністративної діяльності на підприємстві. Відповідаю за організацію та підготовку відповідних документів та брати участь у тендерних закупівель та аукціонах «Уповноважена особа».Легко володію Prozorro. Маю досвіт як замовник та маю відповідне тестування УО.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: