Резюме від 20 лютого 2024

Елена

Деловод, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець загального відділу

з 05.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Міріупольський державний університет, Київ (Освіта, наука)

•внесення документів до системи електронного документообігу (робота у СЕВ ОВВ (Системі електронної взаємодії органів виконавчої влади та єдиній електронній системі документообігу університету ІDос), оформлення, підготовка наказів з основної діяльності, зі студентського складу, розпоряджень.
•приймання, первинне опрацювання вхідних документів, реєстрація, попередній розгляд, облік, зберігання, оперативний пошук, передача документів до структурних підрозділів на виконання, контроль за виконанням документів у встановлені законодавством строки.
•Робота з поштовими відправленнями (оформлення, облік).

Додаткова інформація

Резюме

П.І.Б: Красновецька Олена Анатоліївна
Дата народження: 26.06.1977
Моб. тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища, Державна ветеринарна академія ветеринарної медицини ім.Гжицького (м.Львів)
спеціальність: ветеринарна медицина, кваліфікація-лікар ветеринарної медицини-ветсанексперт, диплом 2002р.

Досвід роботи:

2016-2021рр.: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба)
Посада: головний спеціаліст відділу звернень громадян та доступу до публічної інформації
Обов’язки:
•здійснення електронної реєстрації вхідної кореспонденції та забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
•приймання, первинне опрацювання вхідних документів, реєстрація, попередній розгляд, облік, зберігання, оперативний пошук, передача документів до структурних підрозділів, проходження документів в установі і виконання документів у встановлені строки
•реєстрація, пересилання до територіальних органів та закриття звернень громадян, які надійшли через Урядовий контактний центр “Урядова гаряча лінія”
•контроль та моніторинг за своєчасним виконанням звернень громадян;
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження звернень громадян та запитів на публічну інформацію в територіальних органах Держпродспоживслужби.
•надання довідок за телефоном і відповідей на запити організацій, установ та громадян про місцезнаходження документів, взятих до виконання.

2011-2016рр.: Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України.
Посада: головний спеціаліст відділу контролю за виконанням доручень Адміністративного управління
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції які надійшли від Кабінета Міністрів України, Секретаріата Кабінета Міністрів України, Міністерства аграрної політики України
•контроль за своєчасним виконанням доручень Голови та його заступників.
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження кореспонденції

2008-2011рр.: Державний комітет ветеринарної медицини України
Посада: головний спеціаліст
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції
•контроль за своєчасним виконанням доручень Голови та його заступників.
•аналіз місячних, квартальних, річних звітів про надходження кореспонденції

2002-2007рр.: Шевченківська районна адміністрація фінансовий відділ
Посада: головний спеціаліст
Обов’язки:
•здійснення автоматизованої реєстрації листів
•забезпечення своєчасного надходження документів від керівництва до виконавців;
•надання довідок за телефоном і відповідей на запити організацій, установ та громадян про місцезнаходження документів, взятих до виконання;
•підготовка наказів про відпустка, про преміювання, про відрядження




Особисті якості: чесність, відповідальність, уважність, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, чуйність, вміння швидко навчатись новому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: