Резюме від 2 березня 2024 PRO

Лідія

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з економічних питань

з 08.2021 по 12.2023 (2 роки 4 місяці)
некомерційне підприємство "КФПЦ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець експертного кваліфікаційного рівня з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства.
Маю досвід: Розробка та складання фінансового плану підприємства, стратегічного плану на три роки. Здійснювала контроль закупівельного процесу підприємства, формувала політику управління договорами на рівні організації. Керівництво фінансовою службою, інженерно-технічною службою. Розробка фінансової структури, фінансової стратегії та фінансової політики підприємства. Проведення аналізу становища підприємства: стратегічний, фінансовий аналіз, виявлення резервів і поліпшення рентабельності. Залучення зовнішнього фінансування. Забезпечувала повний цикл фінансового менеджменту підприємства. Координувала фінансові потоки. Розробила і забезпечила виконання внутрішніх регламентуючих документів (розробка основних розділів колективного договору).
Забезпечила контроль ведення обліку запасів. Постійно проводила аналіз виникнення та забезпечила контроль погашення кредиторської заборгованості. Провела заходи оптимізації витрат енергоносіїв. Вела платіжний календар (з щомісячним аналізом відхилень і контролем над виконанням). Організувала та провела внутрішній аудит підприємства. Досвід роботи 18+ років з Державною казначейською службою України.
методами, прийомами та інструментами критичного мислення. Здатність створити культуру здійснення перевірок у всій організації. Здатність створити культуру вирішення конфліктів і посередництва з учасниками процедури закупівлі. Здатність контролювати управління складними договорами про закупівлю та надавати поради щодо вирішення питань з такими договорами. Ефективно спілкуватися з юристами, фахівцями зі стандартизації та іншими експертами з питань тендерної документації, обговорюючи правові аспекти та вимоги. Автономна робота та відповідальність за свою роботу. Володіння нормами суміжного законодавства (господарське, адміністративне, цивільне законодавство) Володіння кадровим менеджментом (формування посадових інструкцій співробітників та інше). Аналітичні здібності, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в команді і самостійно, володіння психо-діагностичними методиками. Практичний досвід 18+ років.

Заступник директора з економічних питань

з 03.2006 по 07.2021 (15 років 4 місяці)
Комунальне некомерційне підприємство " КМТЛ №1 з ДВ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець експертного кваліфікаційного рівня з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства.
Маю досвід: Розробка та складання фінансового плану підприємства, стратегічного плану на три роки. Здійснювала контроль закупівельного процесу підприємства, формувала політику управління договорами на рівні організації. Керівництво фінансовою службою, інженерно-технічною службою. Розробка фінансової структури, фінансової стратегії та фінансової політики підприємства. Проведення аналізу становища підприємства: стратегічний, фінансовий аналіз, виявлення резервів і поліпшення рентабельності. Залучення зовнішнього фінансування. Забезпечувала повний цикл фінансового менеджменту підприємства. Координувала фінансові потоки. Розробила і забезпечила виконання внутрішніх регламентуючих документів (розробка основних розділів колективного договору).
Забезпечила контроль ведення обліку запасів. Постійно проводила аналіз виникнення та забезпечила контроль погашення кредиторської заборгованості. Провела заходи оптимізації витрат енергоносіїв. Вела платіжний календар (з щомісячним аналізом відхилень і контролем над виконанням). Організувала та провела внутрішній аудит підприємства. Досвід роботи 18+ років з Державною казначейською службою України.
Володіння методами, прийомами та інструментами критичного мислення. Здатність створити культуру здійснення перевірок у всій організації. Здатність створити культуру вирішення конфліктів і посередництва з учасниками процедури закупівлі. Здатність контролювати управління складними договорами про закупівлю та надавати поради щодо вирішення питань з такими договорами. Ефективно спілкуватися з юристами, фахівцями зі стандартизації та іншими експертами з питань тендерної документації, обговорюючи правові аспекти та вимоги. Автономна робота та відповідальність за свою роботу. Володіння нормами суміжного законодавства (господарське, адміністративне, цивільне законодавство) Володіння кадровим менеджментом (формування посадових інструкцій співробітників та інше). Аналітичні здібності, відповідальність, стресостійкість, уміння працювати в команді і самостійно, володіння психо-діагностичними методиками. Практичний досвід 18+ років.

Освіта

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент організацій, менеджер економіст, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

МАУП

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Незакінчена вища, з 1992 по 1995 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ДП Зовнішторгвидав України

1 день

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України ДП «ПРОЗОРРО»

1 день

Зміни до законодавств. Секрети ефективних закупівель

1 день

Впровадження та функціонування оплати на основі моделі Української системи ДСГ

2 дні

Підвищення кваліфікації «Реалізація Закону України «Про публічні закупівлі»

2 дні

Знання і навички

MS Office M.E.Doc

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Про себе: Фахівець з організації чіткого та безперебійного фінансово-економічного забезпечення підприємства. Маю досвід: в проведенні комплексного економічного аналізу діяльності
підприємства та керівництва роботою з матеріально-технічного
планування; розробки заходів економічної ефективності організаці[ по складанню та своєчасному затвердженню структури управління, схем посадових окладів за діючими нормативами кадрової роботи.

Хобі та інтереси: Маю гарне почуття гумору. У вільний від роботи час відвідую театри, виставки, музеї, та подорожую світом.
Також віддаю перевагу пішохідним прогулянкам

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: