• PRO

Марина

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Внутрішній аудитор, Заступник фінансового директора
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Софіївська Борщагівка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 08.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
Без обмежень, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення і контроль повного циклу бухгалтерського обліку виробництва. Імпорту товарів. Облік ПДВ. Операцій звільнених від ПДВ. Повне ведення заробітної плати, лікарняних, відпусток, нарахування доплат, премій і компенсацій. Резерв відпусток. Валютні операції. Проходження перевірок. Річна, квартальна, щомісячна звітність до всіх контролюючих органів, податок на прибуток з різницями. В тому числі об’єднана звітність по підрозділах, розташованих в 10 областях України. Відкриття і закриття рахунків в банках. Переведення валютних контрактів. Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості.

Головний бухгалтер

з 07.2021 по 05.2022 (10 місяців)
Ресурсліс, ТОВ, Київ (Лісова промисловість, лісообробка)

Організація бухобліку, переналаштування бізнес процесів, повний аналіз обліку і виробництва. Управління відділом бухгалтерії. Співпраця з програмістами, написання тех. завдань, впровадження програми і автоматизація обліку. Співпраця з консалтингом по розробці бланків і специфічних форм обліку. Проходження міжнародного аудиту FSC. Робота банками, в тому числі іноземними. Офіційне листування. Відшкодування ПДВ. Камеральні перевірки. Експортні операції. Отримання кредитів, в тому числі валютних. Курсові різниці. Річна, квартальна, щомісячна звітність за загальною системою з ПДВ і різницями.

Головний бухгалтер

з 12.2017 по 03.2021 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "УКРАЇНА-КЛВ", Васильків (Сільське господарство, агробізнес)

Постановка бухгалтерського обліку, облікова політика. Розподіл обов'язків. Ведення повного циклу бухгалтерського обліку на підприємстві (Єдиний податок, 4 група). Нарахування заробітної плати за окладами та за відрядними розцінками. Підготовка та подача податкової, управлінської та статистичної звітності. Взаємодія з контролюючими органами та з підприємствами всередині холдингу. Клієнт-банк, Медок, 1с, офісні програми. Отримання компенсацій з бюджету. Контроль ПДВ, реєстрація ПН/РК. Подача документів для відновлення реєстрації податкової накладної. Участь у судових засіданнях стосовно фінансових питань. Контроль комунальних. Касові операції. Облік земельного фонду. Інші функції.

Головний бухгалтер

з 04.2015 по 08.2016 (1 рік 4 місяці)
КП Васильківська шкіряна фірма, Васильків (Легка промисловість)

організація бухгалтерського обліку на підприємстві ( загальна система оподаткування з ПДВ, річна декларація) та роботи бухгалтерії, робота з банківськими установами, економічний аналіз діяльності підприємства за даними обліку, забезпечення законності, своєчасності і правильності оформлення документів, проведення звірок розрахунків з контрагентами, робота в програмі 1 С 8.2, 1 С 7.7, формування таблиць собівартості продукції в Excel, управлінська, статистична, податкова та бухгалтерська звітність, співпраця з контролюючими органами, облік експортних операцій, робота з валютними рахунками (купівля-продаж валюти, розрахунки за валютними договорами, курсова різниця), податковий облік, М.Е.Док, електронне адміністрування ПДВ, відшкодування ПДВ, дивіденди, розробка тарифів ліцензованої діяльності НКРЕ КП, робота з договорами ( в тому числі договорами переуступки) та офіційне листування та ін.

Головний бухгалтер

з 05.2013 по 03.2015 (1 рік 10 місяців)
Київський зоопарк, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація бухгалтерського обліку, управління відділом бухгалтерії. Податкова, бухгалтерського, статистична, управлінської, бюджетна звітність ( загальнасистема оподаткування з ПДВ). Робота з казначейством. Участь в тендерного комітеті. Участь в засіданнях щодо управління та розподілу коштів.
Облік основних засобів, амортизація, облік матеріалів та кормів, нормативи списання, заробітна плата, лікарняні. Участь в річній інвентаризації. Проходження перевірок, аудиту. Робота з договорами. Облік комунального майна, договори оренди. Облік будівництва.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Фінанси і кредит, державні фінанси, фінансовий аналіз, Київ
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 6 місяців)

Рівненський кооперативний економіко-правовий коледж

Економічне відділення, спеціальність Фінанси, Рівне
Середня спеціальна, з 2007 по 2009 (1 рік 9 місяців)

Диплом з відзнакою, успішна практика

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікований професійний бухгалтер агробізнесу. Федерація АПК України Інститут обліку і аудиту сертифікат САРА

2018 рік.

Бухгалтерія ФОП

2020 рік

Agro Lawyer. Пройшла курс з юридичного суупроводу агросектору.

2020 рік

Сертифікат про підвищення кваліфікації та участь у роботі Всеукраїнського семінару-форуму ДФС

2016 рік

Пройшла курс "Земельне право". LAND LAW

2020 рік

REAL PROPERTY LAW 2.0. Пройшла курс із юридичного супроводу нерухомості та будівництва.

2020 рік

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • Клієнт-Банк
  • Робота з оргтехнікою
  • Податкова звітність
  • Вчасно
  • Водійські права кат. B
  • Є-Звітність
  • Prozorro
  • Тестування
  • Закупівлі
  • Тестування програмного забезпечення

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Рекомендації

  • Світлана Люта

    Світлана Люта

    Кадровик

    Контактні дані приховані
  • Гавриш Тетяна

    Гавриш Тетяна

    Керівник

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю досвід роботи з декількома підприємствами одночасно на різних системах оподаткування ( загальна система, з ПДВ, без ПДВ, Єдиний податок 3, 4 група, ТОВ, ФОП).
Маю досвід аналізу доцільності системи оподаткування та зміни системи оподаткування.
Маю досвід отримання відшкодування ПДВ з бюджету та отримання компенсацій Мінагрополітики.
Маю досвід роботи з електронним документообігом первинних документів. Реєстрація ПН/РК в ЄРПН.
Маю досвід отримання ліцензій на право зберігання пального.
Маю успішний досвід відновлення реєстрації ПН/РК, в тому числі і в судовому порядку. Подачі Таблиці даних.
Маю досвід підготовки документів до НКРЕКП для отримання роздрібних цін на послуги.
Маю досвід розробки нормативів та калькуляцій.
Маю досвід командної роботи та управління штатом бухгалтерії.
Маю досвід проходження перевірок контролюючими органами (УБЕЗ, КРУ, ДПС, аудит), роботи з казначейством, підготовки відповідей на запити контролюючи органів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: