Резюме від 25 жовтня 2021 PRO

Тетяна

Керуючий готельним комплексом, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник декількох проектів

з 03.2015 по 04.2021 (6 років 1 місяць)
Едакофф плюс, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки: Повне відкриття підприємства з 0, дозвільна система,
управління економічною діяльністю (планування доходів, витрат,
експлуатація та поточна оцінка ТМЦ і ОС, складання і управління бюджетом готелю);
спілкування і робота з представниками перевіряючих органів, управління виробництвом.
(Організація взаємодії готелю та ресторану, кухні та залу); Розробка та впровадження стратегії розвитку комплексу; організація і контроль адміністративно-господарської і фінансової діяльності; управління персоналом (співбесіди, навчання, управління міжособистісними конфліктами) Управління персоналом: здійснення прийому персоналу, контроль організації навчання персоналу. Контроль формування професійної команди нижчих управлінських кадрів (адміністратори, помічники адміністраторів, старші кухарі, продавці, менеджера з продажу); Впровадження мотиваційної системи; Впровадження командного методу роботи, робота на результат і досягнення цілей;
контроль, аналіз і поліпшення якості обслуговування
маркетинг (планування та організація рекламних акцій, аналіз цін конкуренто просування); фуршети банкети

Директор ресторану

з 03.2013 по 04.2015 (2 роки 1 місяць)
ТОВ Рорус, Київ (Ресторанній бізнес)

Повне відкриття підприємства, дозвільна система, обладнання, посуд, підбір персоналу, розробка стандартів та правил сервісу, розробка та проведення тренінгів персоналу; Розробка концепції; Організація і проведення заходів (фуршети, банкети, кейтеринг); Розробка і впровадження карти бару і винної карти, меню; Економічний і фінансовий облік і звітність ресторану, фіскальна дисципліна; Впровадження командного методу роботи, робота на результат і досягнення цілей; Планування і бюджетування підприємства; Ведення форм звітності, управлінський облік; Управління розподілом грошових потоків, звіти по руху грошових коштів і інша необхідна документація підприємства; Фінансовий аналіз і оптимізація витрат; Розвиток і управлінні підприємства в цілому; Підвищення рентабельності підприємства.

Керівник відділу розвитку

з 02.2012 по 03.2013 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Знахідка», Киев (Оптова торгівля і ресторанний бізнес)

Розробка проекту відкриття підприємства ресторанного типу: (таверна «Пражечка», кафе «Микулин» розробка проекту об'єкта оптової торгівлі слабоалкогольної продукції і відкриття магазину «Микулинський бровар».
Основні обов'язки: Керівництво виробничо-господарською діяльністю Організація отримання технічної, дозвільної та нормативної документації; Організація планування, обліку і складання звітності про виробничу діяльність.Контроль за раціональнім Використання матеріальніх,
ФІНАНСОВИХ и трудових ресурсов, оцінка результатів виробничої ДІЯЛЬНОСТІ та якості обслуговування клієнтів; Організація обліку Вироблення робіт и услуг, Надання звітності про виробничу діяльність; Управління персоналом: Здійснення прийому персоналу, контроль организации навчання персоналу. Контроль формирование професійної командіровку нижчих управлінськіх кадрів (адміністратори, помічники адміністраторів, старші кухарі, продавці, менеджера з продажу);Контроль управління товарними запасами; Уміння організовувати роботу колективу и працювати в команді (90 чоловік); Уміння самостійно прійматі решение; Керівництво та організація роботи всех підрозділів ТОВ «Знахідка» (таверна, кафе, оптового магазину); Складання товарних, звітів, документообіг, нарахування з / п; Контроль организации и проведения ЗАХОДІВ (банкети, фуршети, корпоративи, весілля, тематичні вечірки, концертні програми, шоу програми, VIP-Прийоми); Контроль ведення документації та Фінансової звітності; Забезпечення адміністративно-господарському діяльністю підприємства;Аналіз роботи підприємства; Контроль Дотримання стандартів обслуговування та якості; Робота з постачальниками; Контроль оформлення дозвільної та супроводжуючої документації; Ефективне вирішенню вопросам з Контролюючим органами; Розвиток ТОВ «Знахідка» и его підрозділів;

Директор пабу «BeerLand»,

з 10.2010 по 02.2012 (1 рік 4 місяці)
ТОВ АТИ-Ко, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Повне відкриття підприємства, дозвільна система, обладнання, посуд, підбір персоналу, розробка стандартів та правил сервісу, розробка та проведення тренінгів персоналу; Розробка концепції; Організація і проведення заходів (фуршети, банкети, кейтеринг); Розробка і впровадження карти бару і винної карти, меню; Економічний і фінансовий облік і звітність ресторану, фіскальна дисципліна; Впровадження мотиваційної системи; Впровадження командного методу роботи, робота на результат і досягнення цілей;Планування і бюджетування підприємства; Ведення форм звітності, управлінський облік; Управління розподілом грошових потоків, звіти по руху грошових коштів і інша необхідна документація підприємства; Фінансовий аналіз і оптимізація витрат; Розвиток і управлінні підприємства в цілому; Підвищення рентабельності підприємства.

Керуючий пабу «Ранчо»

з 01.2006 по 01.2010 (4 роки)
ТОВ «ПивкоФФ», Киев (Ресторанній бізнес)

Організація і контроль роботи ресторану; Забезпечення умов для якісного обслуговування гостей; Бюджетування, контроль виконання статей бюджету; Складання звітності по діяльності ресторану; Організація праці персоналу, контроль і підтримка з питань формування кадрового резерву; Контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових і трудових ресурсів; Оптимізація витрат в цілях підвищення прибутковості;Організація і контроль виконання затвердженої маркетингової стратегії; Контроль ведення бухгалтерської документації; Звітність перед засновниками; Забезпечення високої якості обслуговування і конкурентоспроможності, в тому числі підтримання позитивної репутації та поліпшення позиції на ринку; Скорочення витрат і збільшення прибутковості бізнесу; Взаємодія з держ. структурами.

Освіта

Київська Державна Академія водного транспорту

Учёт и Аудит, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 7 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Школа ресторанного бізнесу» за спеціальністю Офіціант і бармен.

2001, 3 місяця

Знання і навички

MS Excel MS Word R-Keeper B52 SERVIO proHotel

Додаткова інформація

Ответственность
Честность
Коммуникабельность
Умение расставлять приоритеты.
Умение работать в команде.
Организационная осведомленность.
Эффективное решение проблем.
Самосознание.
Проактивность.
Способность оказывать влияние.
Эффективное принятие решений.
Опыт прохождения проверок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: