Резюме від 10 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер-економіст, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер фінансово-економічного будділк

з 06.2023 по нині (11 місяців)
АРЗ СП ГУ ДСНС України в Луганській області, Дніпро (Державні організації)

Оприбуткування первинних документів, нарахування , перевірка та сплата відрядних, казначейська праця , СДО, завідування юридичних , фінансових зобовʼязань , платіжних доручень , довідок, коректировка кошторисних зобовʼязань

Економіст

з 10.2022 по 05.2023 (7 місяців)
Металлообробне підприємство, Дніпро (Машинобудування)

Організація виробничого та економічного процесу з нуля, бюджетування витрат підприємства (складський облік, бухгалтерський облік, собівартість випущеної продукції , навчальння, відповідальних працівників виробничому процесу в залежності від посади, вправадження редагувань , облікової програми BAS

Бухгалтер централизованої бухгалтерії

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
Управління освіти Лисичанської ВЦА, Лисичанськ (Освіта, наука)

Оформлення договорів закупівлі та послуг, згідно встановленого місячного, річного плану витрат. Облік витрат по продуктам харчування, оформлення доручень, занесення первинних документів у цілому по управлінню до Єдати, оформленя актів виконаних робіт. Контроль за вірним оформленням пірвинних документів, як наданих так сформованних - актів викониних послуг, договорів, прибуткових накладних та інших.

Начальник виробничої бази

з 11.2015 по 02.2021 (5 років 3 місяці)
ТОВ "Український Дистрибуційний Центр", Лисичанськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Заключення договорів з арендарями , підпис актів виконаних робіт , первинних докумнтів. Контроль за вірним оформленням пірвинних документів - актів викониних послуг, договорів, прибуткових накладних та інших. планового бюджету та його четке виконання по статтям витрат по базі місяць та з початку року. Порівняльний аналіз роботи предприємства за періодами. Табілювання робітників бази. Отримання документів від постачальників. Ведення кадрового обліку рабітників бази. Оформлення договорів підряду, оренди та на закупівлю ТМЦ. Робота с комунальными службами, управлінням власності, податковою, управлінням статистики. Робота с первинною документациєю, внутрішні звіти, авансові звіти, внесення їх до системи 1С підприємство, поиск арендаторів на виробничі склади. Нарахування та виставлення розрахунків з орендної плати, відслідковування платежів у сістемі 1С.

Начальник виробничої бази, фахівець з документообігу, стариший адміністратор сектору обліку та адміністрування виробничої бази

з 06.2014 по 10.2015 (1 рік 4 місяці)
ПрАТ "Райз-Максимко", Лисичанськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання повного цикли роботи бухгалтера на базі. Робота по оптибуткуванню актів виконаних послуг, договорів, накладних, рознесення її до системи 1С підприємство. Вхідні та вихідні дзвінки. Оформлення відряджень, актів списання . Повний облік майна (від постачання на облік до списання, переміщення). Визначення техніко-економічних показників роботи підприємства. Складання планового бюджету та його виконання по статтям витрат по базі місяць, з початку року. Порівняльний аналіз роботи предприємства за періодами. Табілювання робітників бази. Ведення кадрового обліку рабітників бази. Оформлення договорів підряду, оренди та на закупівлю ТМЦ. Робота с комунальными службами, управлінням власності, податковою, управлінням статистики. Отримання документів від постачальників. Робота с первинною документациєю, внутрішні звіти, авансові звіти, внесення їх до системи 1С підприємство, підготовка актів виконаних робіт, калькуляції по виконаним роботам та на витоговлення продукції, поіск арендаторів на виробничі склади. Нарахування та вистовлення розрахунків по арендній платі, відслідковування платежів у сістемі 1С по арендаторам. Заключення договорів з орендарями, підпис актів виконаних робіт , первинних докумнтів. Контроль за вірним оформленням пірвинних документів - актів викониних послуг, договорів, прибуткових накладних та інших.

Менеджер-економіст

з 06.2007 по 09.2009 (2 роки 3 місяці)
ПП "Строй-Клуб", Лисичанськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання роботи з оформення договорів, отримання прибуткових накладних, оформленя авансових звітів, оформлення актів виконаних робіт, перерахування податків та зборів при отриманні заработної платні). Складання річних, місячних планів по підприємству, аналіз планових показників з фактичними, оформлення підрядних та договорів на постачання ТМЦ. Складання авансових звітів, участь у інвентаризації. Виготовлення калькуляцій на виготовлення продукції. Планування та контроль за формуванням фонду оплати праці, нарахування заробітної плати, нарахування премій та мотивацій, згідно до наказів по підприємству та подання керівників структурних підрозділів та контроль за вірним встановленням премій та матеріальним стимулюванням, згідно до колдоговору. Розробка штатного розпису по ІТР, а також по структурним підрозділам, контроль за вірним встановленням посадових окладів та тарифних ставок і вірними назвами посадових окладів та вірними назвами робітничих професій, згідно до класифікатору професій. Контроль за режимом роботи, оплати праці та трудовим законодавством на підприємстві

Менеджер-економіст

з 10.2006 по 03.2007 (5 місяців)
ТОВ "Лісторгстрой", Лисичанськ (торгівля)

Складання планів по підприємству, аналіз планових показників з фактичними, виготовлення підрядних та договорів на поставку ТМЦ. Виконання кадрової роботи по підприємству. Складання авансових звітів, участь у інвентаризаціях, виготовлення калькуляцій на виготовлення продукції. Планування та контроль за формуванням фонду оплати праці, нарахування заробітної плати, нарахування премій та мотивацій, згідно до наказів по підприємству та подання керівників структурних підрозділів та контроль за вірним встановленням премій та матеріальним стимулюванням, згідно до колдоговору. Розробка штатного розпису по ІТР, а також по структурним підрозділам, контроль за вірним встановленням посадових окладів та тарифних ставок і вірними назвами посадових окладів та вірними назвами робітничих профе-сій, згідно до класифікатору професій; контроль за режимом роботи, оплати праці та трудовим законодавством на підприємстві. Контроль за розподілом та розходуванням товарно-матеріальних цінностей.

Секретар-машиністка, інспектор по діловиробництву при керівництві, інженер по організації та нормуванню праці

з 06.1999 по 10.2006 (7 років 4 місяці)
Шахтобудівельне управління "Лисичанськвугілля", Лисичанськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота зі вхідною та вихідною кореспонденією. Телефоннні дзвінки. Строворення наказів, розпоряджень по підприємству. Оформлення відряджень. Виконання доручень керівника підприємства та інших робітників підприємства. Організація зустріч. Забезпечення всім необхідним робочих місць керівного составу підприємства. Чітке виконання поставленних задач керівника. Складання планів по підприємству, аналіз планових показників з фактичними. Виготовлення підрядних та договорів на поставку ТМЦ. Складання авансових звітів, участь у інвентаризаціях. Виготовлення калькуляцій на виготовлення продукції. Планування та контроль за формуванням фонду оплати праці. Нарахування заробітної плати, нарахування премій та мотивацій, згідно до наказів по підприємству та подання керівників структурних підрозділів та контроль за вірним встановленням премій та матеріальним стимулюванням, згідно до колдоговору. Розробка штатного розпису по ІТР , а також по структурним підрозділам, контроль за вірним встановленням посадових окладів та тарифних ставок і вірними назвами посадових окладів та вірними назвами робітничих професій, згідно до класифікатору професій; контроль за режимом роботи, оплати праці та трудовим законодавством на підприємстві. Виконання обов,язків казначею профкому.

Освіта

Донбаський державний технічний університет

Менеджмент, менеджер-економіст, Алчевськ
Вища, з 1999 по 2005 (5 років 9 місяців)

Дипломировалась на тему "Антикризове упраління Шахтобудівельного управління" (підприємство, на якому, на той момент я пропрацювала 6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Регіональний інститут менеджманту, офіс-менеджер

1999р., 6 місяців

Регіональний інститут менеджманту, бухгалтер підприємств та організацій усіх форм власності

1998р., 3 місяці

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Excel MS Word Робота з оргтехнікою Впевненість

Додаткова інформація

Відповідальна, порядна, маю високу працездатність, спрямована на результат, вмію аналізувати та узагальнювати великі потоки інформації, прискиплива до правільності в оформленні документів, організована, стресостійка, здатна до швидкого навчання, шкідливі звички відсутні, комунікабельна, уважна, аналітичний склад розуму, вмію працювати у команді , маю хобі по вирощуванню декоративних квітів, ландшафтному дизайну, полюбляю сімейні велопрогулянки, маю кішку, завжди на зв,язку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: