• PRO

Ніна

Асистент, оператор ПК, офіс-менеджер, адміністратор, 12 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 01.2023 по 03.2024 (1 рік 2 місяці)
Лук Медіа, Київ (IT)

Облік документообігу і кореспонденції, організація поштових відправлень, організація робочого місця та техніки для працівників, допомога менеджерам в офісі, підтримка життєдіяльності офісу.

Фахівець з документообігу підрозділу

з 07.2019 по 10.2022 (3 роки 3 місяці)
"Good place", Київ (Нерухомість)

Ведення документообігу підрозділу здачі в оренду приміщень. Виставлення рахунків, актів. Підготовка типових форм договорів та додаткових угод до них по шаблону. Реєстрація договорів. Реєстр документів для ремонту приміщень.Реєстрація документів та передача у відповідні підрозділи.

Фахівець з документообігу

з 05.2018 по 05.2019 (1 рік)
ТОВ "Інтертоп Україна", Київ (продаж взуття та одягу)

Робота з документами: прийом, відправлення та реєстрація кореспонденції, телефонні дзвінки;
ведення відряджень працівників: реєстрація заявок, бронювання авіа-квитків, транспорту, готелю, замовлення полісів через агентство; комунікація з підрозділами компанії,
робота з документооборотом.

Офіс-менеджер

з 04.2017 по 10.2017 (6 місяців)
ТОВ "Юнайтед ло кампані", Київ (Юриспруденція)

Робота з документами:
прийом, відправлення кореспонденції; виставлення рахунків, актів;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника;
робота з документооборотом. (юрист поїхав на навчання)

Офіс-менеджер

з 03.2012 по 01.2017 (4 роки 10 місяців)
ТОВ "основабуд", "основархібуд", Київ (ремонт та будівництво)

Робота з документами:
реєстрація, прийом, відправлення кореспонденції;
ведення ділової переписки;
допомога у веденні кадрового діловодства, складання наказів, штатного розпису, табелю по фірмі, виписка довіреностей в 1С; перевірка звітів працівників для подальшої передачі у відділи;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
допомога у проведенні свят;
виконання доручень керівника.

Адміністратор (декретне місце)

з 07.2011 по 01.2012 (6 місяців)
ПрАТ "Волинська Фондова Компанія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з документами: прийом, відправка кореспонденції;
ведення ділової переписки;
ведення табелю;
забір документів працівників для передачі в головний офіс;
оформлення посвідок на відрядження;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Факультет механічний, спеціальність машини і технологія пакування, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Email
  • CRM
  • Amadeus

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Володіння комп'ютером:
досвід роботи з програмою Microsoft Office (Word,Exсel), Amadeus; IBM Lotus Notes; Zoiper; CRM; Harvest (виставлення онлайн-рахунків); є навики роботи в Інтернеті, з електронною поштою;
володіння офісною техніки (принтер, сканер);
знання мови: українська, російська.

Особисті якості: Здатність швидко навчатись, організованість, порядність, відповідальність, активна життєва позиція; не маю шкідливих звичок.

Сімейний стан: незаміжня.
Діти: немає.

Ціль: Отримання роботи у стабільній компанії з офіційним працевлаштуванням.

Прохання: вакансію оператора call-center - не пропонувати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: