- PRO
Ніна
Асистент, оператор ПК, офіс-менеджер, адміністратор, 12 000 грн
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7027224/
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 01.2023 по 03.2024
(1 рік 2 місяці)
Лук Медіа, Київ (IT)
Облік документообігу і кореспонденції, організація поштових відправлень, організація робочого місця та техніки для працівників, допомога менеджерам в офісі, підтримка життєдіяльності офісу.
Фахівець з документообігу підрозділу
з 07.2019 по 10.2022
(3 роки 3 місяці)
"Good place", Київ (Нерухомість)
Ведення документообігу підрозділу здачі в оренду приміщень. Виставлення рахунків, актів. Підготовка типових форм договорів та додаткових угод до них по шаблону. Реєстрація договорів. Реєстр документів для ремонту приміщень.Реєстрація документів та передача у відповідні підрозділи.
Фахівець з документообігу
з 05.2018 по 05.2019
(1 рік)
ТОВ "Інтертоп Україна", Київ (продаж взуття та одягу)
Робота з документами: прийом, відправлення та реєстрація кореспонденції, телефонні дзвінки;
ведення відряджень працівників: реєстрація заявок, бронювання авіа-квитків, транспорту, готелю, замовлення полісів через агентство; комунікація з підрозділами компанії,
робота з документооборотом.
Офіс-менеджер
з 04.2017 по 10.2017
(6 місяців)
ТОВ "Юнайтед ло кампані", Київ (Юриспруденція)
Робота з документами:
прийом, відправлення кореспонденції; виставлення рахунків, актів;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника;
робота з документооборотом. (юрист поїхав на навчання)
Офіс-менеджер
з 03.2012 по 01.2017
(4 роки 10 місяців)
ТОВ "основабуд", "основархібуд", Київ (ремонт та будівництво)
Робота з документами:
реєстрація, прийом, відправлення кореспонденції;
ведення ділової переписки;
допомога у веденні кадрового діловодства, складання наказів, штатного розпису, табелю по фірмі, виписка довіреностей в 1С; перевірка звітів працівників для подальшої передачі у відділи;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
допомога у проведенні свят;
виконання доручень керівника.
Адміністратор (декретне місце)
з 07.2011 по 01.2012
(6 місяців)
ПрАТ "Волинська Фондова Компанія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з документами: прийом, відправка кореспонденції;
ведення ділової переписки;
ведення табелю;
забір документів працівників для передачі в головний офіс;
оформлення посвідок на відрядження;
підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);
зустріч гостей (чай, кава);
виконання доручень керівника.
Освіта
Національний університет харчових технологій
Факультет механічний, спеціальність машини і технологія пакування, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- CRM
- Amadeus
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Володіння комп'ютером:
досвід роботи з програмою Microsoft Office (Word,Exсel), Amadeus; IBM Lotus Notes; Zoiper; CRM; Harvest (виставлення онлайн-рахунків); є навики роботи в Інтернеті, з електронною поштою;
володіння офісною техніки (принтер, сканер);
знання мови: українська, російська.
Особисті якості: Здатність швидко навчатись, організованість, порядність, відповідальність, активна життєва позиція; не маю шкідливих звичок.
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: немає.
Ціль: Отримання роботи у стабільній компанії з офіційним працевлаштуванням.
Прохання: вакансію оператора call-center - не пропонувати.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
22 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіс-менеджер, Лук Медіа, 1 рік 2 місяці
Схожі кандидати
-
Оператор ПК, 1С, секретар, діловод, офіс-менеджер, адміністратор офісу
20000 грн, Київ -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, секретар, оператор ПК
20000 грн, Київ, Бровари -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, оператор ПК, 1С
20000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ