Резюме від 29 серпня 2023 PRO

Ірина

Керівник роздрібного бізнесу (департамент, управління)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Управління розвитку регіональної мережі

з 11.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
АТ «Банк Кредит Дніпро», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – стандартизація процесів та забезпечення продажів, управління відкриттям нових точок та впровадження нової форматної та локаційної моделі, формування концепції сегментації клієнтської бази, запровадження сервісної моделі обслуговування клієнтів, розробка системи ключових показників ефективності та системи мотивації, реалізація проектів з покращення клієнтського досвіду.

Керівник напряму розвитку та продажів сегменту мікро

з 08.2021 по 10.2022 (1 рік 2 місяці)
АТ "Sense Bank", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – управління сегментом (приватні підприємці), організація роботи та збільшення ефективності каналів продажів (регіональна мережа, партнерський канал, Контакт-центр, digital), формування концепції продуктового ряду та тарифікації.
•Ключові досягнення – збільшено об’єм залучення клієнтів в 1,8 рази, побудована система комунікацій з клієнтами, змінена сервісна модель обслуговування, ініційовано запуск нових digital сервісів для клієнтів.

Керівник з преміального банкінгу

з 06.2018 по 07.2021 (3 роки 1 місяць)
АТ «Міжнародний Резервний Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – управління сегментом VIP клієнтів, організація роботи персональних менеджерів (>100 чол.), організація продажів преміальних продуктів.
•Ключові досягнення - запущена сервісна модель обслуговування клієнтів, впроваджена система персонального сервісу, змінені підходи до сегментації клієнтів, запущена нова лінійка продуктів та переглянута тарифікація послуг, досягнені рекордні показники продажів преміальних продуктів, запущені нові сервіси для клієнтів в рамках екосистеми, побудований Customer Journey Map та система комунікацій з клієнтами, модифіковані бізнес процеси, запущена система зовнішнього навчання по розвитку компетенцій персональних менеджерів, об’єм продажів преміальних продуктів збільшено на 75%, прибутковість сегменту збільшена в 1,5 рази.

Керівник відділу організації продажів фізичним особам

з 12.2016 по 06.2018 (1 рік 6 місяців)
АТ «Міжнародний Резервний Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – управління сегментами фізичних осіб (масовий, affluent, VIP, >600 чол.)
•Ключові досягнення – впроваджена система продажів в регіональній мережі, змінена система мотивації та KPI, запущена система навчання та кар’єрного розвитку персоналу.

Керівник відділу масового сегменту

з 10.2015 по 12.2016 (1 рік 2 місяці)
АТ «Міжнародний Резервний Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – управління масовим сегментом (>500 чол.) та Контакт-центром (>100 чол.)
•Ключові досягнення – ефективність персоналу збільшена в 2 рази, ефективність роботи з вхідним потоком та конвертація в клієнтів банку збільшена на 35%, ефективність digital каналу збільшена на 20%, запущені наступні проекти: «Система мотивації персоналу за продаж продуктів», «Нематеріальна мотивація», «Телефонні продажі у відділеннях банку», «Оцінка якості обслуговування».

Керівник Контакт центру

з 10.2014 по 10.2015 (1 рік)
АТ «Міжнародний Резервний Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Зони відповідальності – управління Контакт-центром (>100 чол.), Chat-online.
•Ключові досягнення – «універсалізація» персоналу, переорієнтація з консультуючого в Контакт-центр з продажу банківських продуктів, запущена система адаптації та навчання персоналу, впроваджена система грейдів, запущена система гейміфікації – рівень задоволеності співробітників збільшено на 25%, середній період роботи збільшено до 2х років, впроваджена система оцінки якості обслуговування – за результатами Таємного покупця Контакт-центр зайняв I місце по якості обслуговування серед ТОП-10 банків конкурентів.

Освіта

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Фінанси, Киев
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес Школа "МІМ Київ" - "Макроекономіка та міжнародні фінанси"

2020

Знання і навички

Високий рівень організаторських здібностей Стратегічне планування Управління персоналом Управлінські навички

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

10+ років успішного досвіду роботи в наступних сферах, > 8 років управлінського досвіду:
•Розробка та впровадження стратегії роботи з клієнтськими сегментами
•Управління продажами - розробка KPI, стандартів роботи, системи мотивації, побудова бізнес-процесів
•Управління прибутковістю бізнес сегментів
•Управління Контакт-центром (>100 чол.)
•Управління регіональною мережею (>600 чол.)
•Формування та реалізація стратегії продуктового ряду та цінової політики
•Управління життєвим циклом клієнта (CRM) - розробка та впровадження стратегії комунікації
•Управління системою навчання персоналу - розробка методології, запуск системи адаптації, навчання та кар’єрного розвитку
•Управління персоналом - формування ефективної команди.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: