Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Олексій

Заступник директора з продажів, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з продажів

з 08.2014 по нині (9 років 8 місяців)
мережи "ОЦЕ маркет"та "Артишок", Київ (Роздрібна торгівля)

Мережи "Півціни на все", "ОЦЕ маркет", та "Артишок", ( локації Киев, (Роздрібна торгівля) персонал до 350 осіб.
Роботи пов’язана з побудови мережі та бізнес системи взаємовідносин між магазинами та підрозділами офісу (комерційним департаментом, маркетингом, ІТ, рекрутером, бухгалтерією, охороною, КРО, складом і логістикою, проектним менеджером).
Роботи з орендодавцями по орендованим приміщенням (умови роботи, відстрочки, безготівкові/готівкові платежі з оренди), знижки, та умови оплат.
Керування магазинами, планування основних показників діяльності мережі товарообіг,% націнки , кількість чек їв, маржа по магазинах. Планування фінансового результату. Бюджетування витрат по магазинах. Постановка задач адміністраторам магазинів, та супервайзерам , та оцінка результатів виконання.
Складання плану ФОТ кількості робочих годин виходячи з планового товарообігу та маржі для кожного магазину.
Розробка та впровадження 4 х моделей мотивації персоналу (%від товарообігу, премія від продажу маржинальних позицій, ставка від маржі за день, ставка від маржі за місяць).
Планування відкриття нових та закриття неприбуткових магазинів
- план чертеж магазину , розстановка обладнання;
- базова розстановка товарних груп (планограм);
- комплектація обладнання у магазині при відкритті з подальшим коригуванням;
- складання штатних структур у магазині їх коригування після початку роботи;
- складання календарних планів робіт, які потребують координації персоналу магазинів та підрозділів офісу при відкритті.
Написання технічних завдань для створення звітів в облікової системи СПРУТ.
Разом з КРО організація часткових та повних переобліків , затвердження норм на «воровство» покупців та норм на «природне зменшення».
Створення розподільчого складу та побудова роботи без первинного приймання товару (функції прийомка та розподіл товарів по магазинах були поєднані). Організація роботи РЦ без складського запасу (у складі запас тільки гостросезонних позицій). Створення системи логістики аналогічної системі роботи логістики Нової пошти. Організація так званої вечірньої доставки (коли персонал на магазині відсутній, а товар доставлено з моніторінгом по времені та точці доставки). Створення системи мотивації працівників складу від обробленої кількості одиниць товару та їх складності обробки та розподілу.
Створення служби експлуатації. План робіт по тех. службі на основі пріоритетності, складності по заявках від магазинів, та оцінка виконання.
Складання та розрахунок енергоспоживання магазину – складання ліміту на енергоспоживання магазину.

Керівник віділу маркетингу

з 09.2002 по 05.2014 (11 років 8 місяців)
ТОВ "ЛИА" філія Абсолют, Луганськ (Роздрібна торгівля)

мережа супермаркетів "Абсолют" (Роздрібна торгівля) м. Луганськ
з 09.2002 по 05.2014 (11 років 8 місяців) штат 15 співробітників.
(-посилання https://companion.ua/154470/amp/
-https://allretail.ua/ru/news/23456-set-absolyut-otkryla-novyy-supermarket-v-luganske)
2002 рік маркетолог починаючі з першого магазину мережі, вивчів на практиці основи мерчендайзингу. Викладав в школі продавців для нових магазинів мережі по темі основи мерчендайзінгу.
2003 рок створення відділу маркетингу . Группа мерчендайзингу та роботи з постачальниками по маркетинговим промо акціям. Далі зі зростанням конкуренції створена группа маркелогів по торговим маркам та группа дизайнерів.2006 р. з ростом потреб ринка виникла потреба у стійких конкурентних перевагах і створена группа властної торгівельної марки.
Роботи
- постановка задач по кожній групі маркетологів,
-обезпечення координації та ефективний співпраці як в відділі так між суміжними підрозділами
-учет прихологічних особливостей та креативністі в постановці завдань, мотивація сотрудників.
-участь в важливих перемовинах з основними компаніями (торговими марками) контрагентами.
-бюджетування робіт по відділу маркетингу.
-оцінка результатів по усьому відділу в розрізі напрямків діяльності або торгових марок.
- створення запросів для ИТ на написання аналітичних звітів в ПС Спрут.

Структура вітділу
-группа маркетологів торговельних марок мереж «Абсолют», «Одежна лавка», «Мери хаус», ТРЦ JAZZ Северодонецк.
Розробка концепції торгової марки , неймінг, розробка фирменного стилю, стратегії маркетингу. Створення річного календаря сезонних та промо активностей мережі.
Перемовини та розробка спільних промо активностей з компаниями Кока кола, Пепсі , Сандора , P&G, Colgate, Lipton . Славутич ( Карлсберг Україна), АЗШВ (перемовини , узгодження умов та механік акцій, рекламних матеріалів , підведення підсумків та ефективності.
-група мерчендайзингу и акций від постачальників та торгових марок.
Побудова системи стандартів мерчендайзингу (стандартів викладки товарів ) по всім товарним групам.
- зонування та структура магазину в відповідності до долі продажів окремих торгових груп. Створення календарю сезонних акційних викладок товарів в торгівельному залі.
-група власних торгових марок ВТМ (А1, Note Bene) відбір товарних категорій, відбір виробничих потужностей, узгодження планів виробництва ,ціноутворення, якісті продукції, дизайну , маркетингового супроводження.

https://trademaster.ua/mnenia/777
https://trademaster.ua/news/6252
https://trademaster.ua/news/5727
https://pivnoe--delo-info.translate.goog/2013/05/31/carlsberg-ukraine-nachala-vypusk-piva-dlya-seti-supermarketov-absolyut/?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=uk&_x_tr_hl=uk&_x_tr_pto=sc


-группа дизайна - розробка усіх візуальних рекламних матеріалів по заявках маркетологів).
Мережа супермаркетів "Абсолют" до 2014 року по товарообігу займала 14 місці в рейтингу продуктових мереж України. Локація восточна Україна -35 супемаркетів.

Маркетолог з розширення ринку збуту

з 08.1998 по 05.2001 (2 роки 9 місяців)
ПРАТ ЛЛМЗ " Луганській ліварно-механічний завод", Луганськ (Металургійна промисловість, металообробка)

Аналіз цін по конкурентах виробників чавунних радіаторів опалення МС 140 М1- 500 по странах ( рф, беларусь, Казахстан).
Розробка потенційно можливого ассортименту для виробництва на наявних потужностях підприємства.
Розробка стратегії переходу заводу от бартерних операцій на безготівковий розрахунок).

Освіта

Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля

Економічний , менеджмент організацій, Луганськ
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Знання і навички

Аналітичний склад ума Вмію організовивати команду Управлінські навички Планування продажу Побудова команди Ведення переговорів

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Бобровська Марина

Бобровська Марина

Проектний менеджер, ООО Хайтек ритейл, ООО Водолія

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Наукова робота, тренінгі, конференції.

Книга в соавторстві «Сетевые методы планирования инвестиционных проектов» / В. Н. Гончаров, С. С. Штапаук, А. В. Маршенко // Бизнес Информ : научно-информационный журнал. – Х. : АО «Бизнес Информ». – 1999.
Робота з рестайлінгу ТМ Абсолют з участю компанії Реклет Групп Нідерланди (2003-2004).
Робота з консультантом Ітье Діккен (Нідерланди (2005-2010 ) по маркетингу (візуальний мерчендайзінг, використання конкурентних переваг в зонуванні магазинів).
Участь в ІІ Всеукраїнська практична конференція "FoodMaster–2011. Рітейлер, виробник, дистриб'ютор: що зробив кожен для взаємовигідної співпраці.
Участь, організація та проведення тренінгів для керівників магазинів на тему псіхологія продажів, робота з запереченнями за участю псіхолога І Хлопоніна. 2016 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: